ogp Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Levering ved kjøp fra Apple. Brukes DHL i Akershus? Kan den hentes selv på berger? Ser jeg er bortreist uken den skal levers, hva skjer når man ikke er hjemme? Blir den levert til posten? Tror ikke jeg er å treffe på tlf leveringsuken heller. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Da har iphonen begynt å kødde seg igjen. Sukk. Lei nå. Tre ganger på to timer har den plutselig rapportert at sim-kortet er ugyldig. Å slå av og på fikser det for en liten stund. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Da er det vell tydelig noe galt med enten simkort eller simkort leser, så da ville jeg forsøkt med nytt simkort eller sendt den inn på garanti / reklamasjon. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=UTWaKmVqECo Har Jailbreake kommet ut eller er dette fake? Mange kommentarer om at det funker. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=UTWaKmVqECo Har Jailbreake kommet ut eller er dette fake? Mange kommentarer om at det funker. Falsk *edit* mulig det er tethered jb for eldre idevices Endret 1. desember 2013 av technicality Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Falsk *edit* mulig det er tethered jb for eldre idevices Men er jo sinnsykt mange som skriver at det funker, og han har jo jailbreaket iPhone 5'en sin? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Men er jo sinnsykt mange som skriver at det funker, og han har jo jailbreaket iPhone 5'en sin? Vel...du er fri til å prøve deg... Tok meg en titt på profilene til de som har kommentert... så meget tomme ut, nesten som de er laget for å gi falsk inntrykk/trygghet. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Både profilene og egentlig alt annet ser kunstig ut, nettsiden de viser til virker heller ikke spesielt legit. The Tool Has Been Tested Many Times To All iDevices And It's Absolutely Safe. Hehe, selger de noe eller er det gratis? Siden man laster ned fra (cleanfiles.net) har 0% troverdighet (dårligst) på ScamAdviser. http://www.scamadviser.com/is-cleanfiles.net-safe.html Endret 1. desember 2013 av esoteric Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Helt fersk Apple/iPhone bruker her. Veldig fornøyd. Finnes et hav av apper. Men ikke enkelt å orientere seg. Er nesten for mange Noen som har link til, eller vet hvor man kan finne spesielt anbefalte apper? Alt av interesse egentlig, bortsett fra spill. Er spesielt interessert i følgende: App for å ta opp samtaler. Uten varseltone. Hadde en tidligere for Nokia som gjorde dette automatisk og sendte opptaket til forhåndsdefinert epostadresse.Telefonsvarer med en del ekstra funksjonalitet App for å holde ting på mobilen skjult. Samtalelogg, meldinger, kontakter etc..... Gratis eller ikke spiller ingen rolle. Endret 1. desember 2013 av tepe2 Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Må bare se ferdig på profilbildet ditt først Takker og bukker Lenke til kommentar
ErikAuranaune Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Men er jo sinnsykt mange som skriver at det funker, og han har jo jailbreaket iPhone 5'en sin? Det finnes jo slikt sider, så gir deg YouTube views, like og kommentarer du skriver selv, f.eks enhanceviews tror jeg det heter. Finnes vell mange flere også, men er bare den jeg har hørt om.. Skal gi deg et tips; Hvis du tror det har kommet ut en jailbreak for iphone 5, 5s og lignende, dra over til hardware, it-avisen.. Der kommer det GARRANERT ut, hvis det blir releaset et Jailbreak for de nye IOS'ene. Endret 2. desember 2013 av ErikAuranaune Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Twitter er også fint til sånt. Er det bare og vente og så fort det har kommet en jailbreak får man en tweet. Som regel både troverdig, raskt og enkelt, så lenge man følger en solid kilde selvfølgelig. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Takk for infoen, ble nok bare litt håpfull hehe! Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Er dette den "norske" utgaven av Iphone 5S?Dette er A1533 om det sier noe.. http://www.iexpress.no/product.php?id_product=339 Og er det noen her som har erfaringer fra denne nettbutikken? Vil kjøpe en Iphone 5S Grey 32GB fra en nettbutikk som har den på lager NÅ og tilbyr nedbetaling,så om noen vet... Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg har telenor iPhone og det står A1457 på baksiden. Model A1457: This is the model for European markets. It supports 7 LTE bands (Bands 1, 2, 3, 5, 7, 8, 20) which can work on EE, Vodafone and O2 in the U.K., it also supports UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1900, 2100 MHz) and GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz). Model A1533 (GSM): This is the GSM version of model A1533 which is being sold locked and unlocked for AT&T and T-Mobile. This is also the SIM-free international version of iPhone 5S, which doesnt include a nano-SIM card. It supports 11 LTE bands LTE (Bands 1, 2, 3, 4, 5, 8, 13, 17, 19, 20, 25), UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1700/2100, 1900, 2100 MHz) and GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz). Kilde: http://www.techwalls.com/iphone-5s-a1533-a1453-a1457-a1530-differences/ Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Da er det vell tydelig noe galt med enten simkort eller simkort leser, så da ville jeg forsøkt med nytt simkort eller sendt den inn på garanti / reklamasjon. Snakket med Apple Care i dag. Fyren ville at jeg skulle ta en clean reinstall av telefonen før jeg prøvde å levere den inn. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Er dette den "norske" utgaven av Iphone 5S?Dette er A1533 om det sier noe.. http://www.iexpress.no/product.php?id_product=339 Og er det noen her som har erfaringer fra denne nettbutikken? Vil kjøpe en Iphone 5S Grey 32GB fra en nettbutikk som har den på lager NÅ og tilbyr nedbetaling,så om noen vet... A1533 virker i alle land, men vil ha veldig dårlig 4G dekning i Norge, dersom 4G i det heletatt vil virke. A1457 er modellen som virker best i Norge som Megaoctane nevner. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Uvant spøramål sikkert, men hvor er microfonen du snakker inn i på 5s ? Jeg har 2 stk case som begge tydligvis dekker over der hvor mikrofon inngangen er. De i andre enden har store problemer å høre meg før jeg fjerner casene (begge tilegnet 5s) Jeg har hatt de fleste iphonene å aldri opplevd at dette har vært noe problem før Den ene dekker sider og bakende Den andre kan du folderundt og har kortholdere på innsiden Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Under, mellom jack og lightning kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå