PL610 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hvor tynn er den på det tjukkeste punktet, som på bildet see ut til å være kameraet, mon tro? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Nå vet nok ikke newton om alle telefoner i verden, og tok for seg de det ble lagt ut påstand om. Men OPPO Find 3 er tynnere enn iPhone 5 etter det jeg kan se. Nå er ikke tykkelsen og vekten til iPhone 5 det mest imponerende, men hvordan de har klart å pakke inn hw som slår det som er av telefoner på markedet nå, inn i ett så lite skal. Komponentene blir bare mindre og mindre for hver måned som går. Så det er ikke akkurat noen nyhet at man får mere elektronikk i et mindre skall. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Ehh. . Prøv en gang til.. men Google deg fram til oppo finder 3.. den mobilen har vært på markedet i snart ett år og er fortsatt verdens tynneste:-) http://www.gizchina....3-vs-iphone-4s/ Hvor tynn er den på det tjukkeste punktet, som på bildet see ut til å være kameraet, mon tro? Jeg ble nysgjerrig, så hentet ut bildet fra artikkelen DroidOle linket til som sammenlikner iPhone 5 mot Oppo Finder 3, klippet ut det tykkeste punktet fra begge telefonene og roterte utsnittet slik at begge lå vannrett for å kunne sammenlikne tykkelsen. Ser ut til at Oppo Finder 3 er tykkere enn iPhone 5 pga kameraklumpen sin: 5 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Aha, så det er samme løgnen som andre produsenter har kommet med, altså. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Ehh. . Prøv en gang til.. men Google deg fram til oppo finder 3.. den mobilen har vært på markedet i snart ett år og er fortsatt verdens tynneste:-) http://www.gizchina....3-vs-iphone-4s/ Hvor tynn er den på det tjukkeste punktet, som på bildet see ut til å være kameraet, mon tro? Jeg ble nysgjerrig, så hentet ut bildet fra artikkelen DroidOle linket til som sammenlikner iPhone 5 mot Oppo Finder 3, klippet ut det tykkeste punktet fra begge telefonene og roterte utsnittet slik at begge lå vannrett for å kunne sammenlikne tykkelsen. Ser ut til at Oppo Finder 3 er tykkere enn iPhone 5 pga kameraklumpen sin: Du tar nok feil igjen: http://techpp.com/20...est-smartphone/ Den er 7.1 mm på det tykkeste "about humps and bumps in these phones, Oppo Finder is just 7.1mm thick even at its thickest point." Endret 20. september 2012 av DroidOle Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Jaja dette blir bare verre og verre greit å lage en tynn mobil om man bare lar de komponentene som er vanskelig å få inn under skallet heller stikke ut, og så påberope seg å være tynnest. Mulig dette ikke gjelder for telefonen over, men mange produsenter gjør dette. Endret 20. september 2012 av UrgeLoL 1 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Rart to som har sammenlignet bilder av telefoner har kommet fram til at iPhone 5 er tynnere, mens forfatteren av bloggen der sier noe annet. Og det uten å vise til noe. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Klage på det man klage på kan! Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Det er lett å komme med påstander, litt verre er det å kunne dokumentere dem. De har en tendens til å bli litt løsaktige da, vettu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg ser ikke helt problemet med målingene, 95% av telefonen er tynnere og den har en knøttliten bit som er noen mm tykkere. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Den "knøttlille" biten utgjør jo en grei prosent av telefonens tykkelse, hvis man ser på bildet. Personlig bryr jeg meg ikke så mye, det er ikke tykkelsen alene som avgjør hvilken telefon jeg vil ha. Men trodde sånne målinger skulle gjøres fra den tykkeste delen av en enhet. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) I såfall blir det interessant å måle høyden på pyramidene i Egypt Edit: Svaret er til han over Endret 20. september 2012 av PL610 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 I såfall blir det interessant å måle høyden på pyramidene i Egypt Edit: Svaret er til han over Hvorfor skulle det bli interessant å måle høyden på pyramidene i egypt ? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 I såfall blir det interessant å måle høyden på pyramidene i Egypt Edit: Svaret er til han over Hvorfor skulle det bli interessant å måle høyden på pyramidene i egypt ? Fordi de ulike mobilprodusentene hadde kommet frem til mye forskjellige målinger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Det sies i dag fra Apple Norge at det ikke blir forhåndsbestilling av iPhone 5. Enkelte rapporterer dog at salget åpnes fem dager før 28. september. Endret 20. september 2012 av Slettet-x8Ugjm Lenke til kommentar
whistle Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Litt usikker på om jeg skal ha 16 eller 32 gb? Har ingen musikk eller filmer (en sjelden gang kanskje, men filmene sletter jeg evt etter jeg har sett dem) på telefonen, men bruker spotify (synker egentlig maks 200 sanger derfra og har fri bruk av nett, så behovet for offlinelister er ikke så stort), og tar en del bilder. Når det gjelder apps er jeg sånn midt på treet. Er flink til å slette unna når jeg ikke bruker dem/blir lei. Tror egentlig det skal holde med 16, men fint om noen har noen innspill Endret 20. september 2012 av whistle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 I såfall blir det interessant å måle høyden på pyramidene i Egypt Edit: Svaret er til han over Hvorfor skulle det bli interessant å måle høyden på pyramidene i egypt ? Fordi de ulike mobilprodusentene hadde kommet frem til mye forskjellige målinger. Hadde man sagt mål av bredden hadde jeg sett humoren. Ser ikke helt ironien i mål av høyde- Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Håpløst om Apple ikke åpner for forhåndsbestilling. Jeg vil gjerne ha telefonen min rundt releasedagen, ikke over en uke etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Bekreftes av flere nå som har vært i kontakt med Apple Support. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 En (stor) håndfull innlegg har blitt slettet og én bruker har blitt utestengt. Dette er ikke en tråd for å sammenligne iPhone 5 med ymse andre telefoner. Det er heller ikke en tråd for å klage over hvilke funksjoner som mangler i iOS 6 eller på iPhone 5. Og det er ihvertfall ikke en tråd hvor det er greit å snakke nedlatende til andre brukere.Enkelte står i fare for å få forumtilbudet trukket tilbake hvis de fortsetter på samme måte. Det er helt opp til dere. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på privat melding eller i Klager på moderatoravgjørelser. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå