Jaarand Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Tele2 har jo uansett ikke 4g ;-) Såpass ja, da må det byttes telefonselskap igjen Fikk et tilbud på å kjøpe en USA model 5S64 til 6000,- i forseglet eske. Kanskje ikke vits hvis jeg må bytte selskap for å bruke 4G. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 iOS 7 laget i Word? Syykt! 1 Lenke til kommentar
CoolDuckie Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Såpass ja, da må det byttes telefonselskap igjen Fikk et tilbud på å kjøpe en USA model 5S64 til 6000,- i forseglet eske. Kanskje ikke vits hvis jeg må bytte selskap for å bruke 4G. Ville aldri kjøpt USA iPhone for 6000 kroner. Ingen europagaranti. CD Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Finnes det en enkel måte for meg å sette ett lydopptak som sms/ringetone? Har hverken pc/mac... Sønnen min har vært så snill å lage ringelyd til meg:)) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Finnes det en enkel måte for meg å sette ett lydopptak som sms/ringetone? Har hverken pc/mac... Du må ha PC/Mac med iTunes for å få dette til på en enkel måte. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Du må ha PC/Mac med iTunes for å få dette til på en enkel måte. Hmmmm, hehe, hva skal jeg si? Tåpelig!?!? Jaja, sånn er det:) Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Kan jeg finne ut på en smart måte hva som suger så sykt masse strøm på iphone 5s'en min? Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Kan jeg finne ut på en smart måte hva som suger så sykt masse strøm på iphone 5s'en min? Noen innspill for å få ned forbruket litt. Noen har helt sikkert andre tips. http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10126855 http://www.lydogbilde.no/nyheter/fa-lengre-batteritid-med-ios-7 Endret 29. november 2013 av Stool Sample Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hei Fant et tilbud på Spaceworld idag (black friday) til iPhone 5 for 5800,- ink. 1 år binding med Djuice Nonstop M. Hva er deres tanker om og kjøpe en et år gammel telefon? Er det et godt tilbud og verdt det? Har nå en Samsung Galaxy S3 som jeg kjøpte ganske nøyaktig for et år tilbake siden, men knuste skjermen og savner egentlig iPhone. Før dette hadde jeg en 3GS i to og et halvt år. Tanker? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 iOS 7 laget i Word? Syykt! * Hoho, imponerende av Word. Men tviler sterk på at iOS7 ble designet i Word, finnes nok enklere måter enn det. Den fyren der kunne nok kopiert det meste som av er minimalistisk design i Word. Jeg kunne også kopiere så og si alle typer design jeg ser, riktig nok ikke i Word, men det og skape et nytt design er en større utfordring. 1 Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Hei Fant et tilbud på Spaceworld idag (black friday) til iPhone 5 for 5800,- ink. 1 år binding med Djuice Nonstop M. Hva er deres tanker om og kjøpe en et år gammel telefon? Er det et godt tilbud og verdt det? Har nå en Samsung Galaxy S3 som jeg kjøpte ganske nøyaktig for et år tilbake siden, men knuste skjermen og savner egentlig iPhone. Før dette hadde jeg en 3GS i to og et halvt år. Tanker? Litt samme situasjon som meg det, gikk fra iPhone 4 til S3, savnet iPhone og gikk til 5S nå Jeg ble hvertfall kjempefornøyd (bytta på onsdag). Men hvor mye mer må du ut med for en 5S da? Mye? EDIT: Så litt på tilbudet nå, er jo et godt tilbud virker det som? Uten at jeg har forsket så veldig på det. Si du må betale 200kr i mnd for samme abonnement uten binding? Så får du jo en iPhone 5 til 3500,- med nedbetaling. Endret 29. november 2013 av c7Nn Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Etter hva jeg har sett så er det vel Tele2 som er billigeste atm, blir da ca 7500,- for et år. Spørsmålet mitt er vel egentlig om det er verdt 1700,- for en litt kjappere prosessor og fingeravtrykk? Er vel di to som er største forskjellene? Er jo kameraet også, men brukest såvidt, eneste til snapchat. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Etter hva jeg har sett så er det vel Tele2 som er billigeste atm, blir da ca 7500,- for et år. Spørsmålet mitt er vel egentlig om det er verdt 1700,- for en litt kjappere prosessor og fingeravtrykk? Er vel di to som er største forskjellene? Er jo kameraet også, men brukest såvidt, eneste til snapchat. Fingeravtrykk er ikke verdt 1700,- hvertfall. Det er bra Apple kom med en skikkelig løsning, men langt fra problemfri. Sliter ofte med den, selvom den fungerer ok. Det er kun luksus. Kamera er kult, men hvis det ikke brukes... Så da står det på hvor mye raskere er den egentlig? Jeg vet ikke Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hehe, Apple reklamerer vel for dobbelt så rask, men har jo sett diverse filmer og det er ikke mye merkbart ialefall. Alternativet var S4, men tror jeg lander på i5 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hehe, Apple reklamerer vel for dobbelt så rask, men har jo sett diverse filmer og det er ikke mye merkbart ialefall. Alternativet var S4, men tror jeg lander på i5 Takk for hjelpen! Hvor er Tele2 billigst? Det er vel bare Telenor hos spaceworld? Ja, så en test av 5S på youtube hvor de hadde målt forskjellen, tallene var hvertfall meget imponerende, men spørs hvor mye det hjelper i dag til dag bruken. Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Er vel bare Djuice/Telenor på Spaceworld ja. Tele2 var på sine egne nettsider Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Er vel bare Djuice/Telenor på Spaceworld ja. Tele2 var på sine egne nettsider Er det billigere enn spaceworld sitt tilbud? Søstra mi skal bestille serru:p Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 iPhone 5 er billigest på Spaceworld, menst Tele2 har den billigeste i5S, etter hva jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Spaceworld byttet ut Netcom med Tele2 for et år siden eller noe, så de er Tele2 forhandlere så vidt jeg kjenner til. Men kanskje bare i butikk og ikke på nett. Endret 29. november 2013 av esoteric Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Tele 2 låser også opp, men de er kranglete inntil du har betalt minimum en regning. De låste opp uten no problem til meg. Måtte sjekke ;-). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå