AvIOn Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Enn kjapp minireview av min første iphone, nemlig iphone 5S 16gb (space grey): Pluss: -God skjerm -Bra kamera -masse nyttige apps. Masse spill for meg og 3åringen Minus: -liten skjerm -labert batter -lite respons i skjerm(må ofte trykke flere ganger for at den skal reagere, trykker også ofte på feil bokstav.... Kommer fra htc desire - htc titan - lumia 920 Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Visste dere at iPhone 3Gs kan filme?Har ikke så mye med tråden å gjøre... Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 -lite respons i skjerm(må ofte trykke flere ganger for at den skal reagere Når opplever du dette? Jeg opplever også dette på enkelte websider når jeg skal zoome ut og inn, spesielt sider med mye reklame innbiller jeg meg ;-). Ellers har jeg heldigvis ikke det slik :-) Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Når opplever du dette? Jeg opplever også dette på enkelte websider når jeg skal zoome ut og inn, spesielt sider med mye reklame innbiller jeg meg ;-). Ellers har jeg heldigvis ikke det slik :-) Stort sett i ulike situasjoner, alt fra skrive sms til spilling. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Stort sett i ulike situasjoner, alt fra skrive sms til spilling. Kjipt, men høres nesten ut som en mandagsmobil. Jeg merker ikke noe slikt på min vanlige 5er hvertfall. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Enn kjapp minireview av min første iphone, nemlig iphone 5S 16gb (space grey): -lite respons i skjerm(må ofte trykke flere ganger for at den skal reagere, trykker også ofte på feil bokstav.... Kommer fra htc desire - htc titan - lumia 920 Hei. Dette problemet hadde jeg også når jeg kom fra store android-telefoner. Etterhvert som jeg ble mer vant til iphone 5 sin skjermstørrelse innså jeg faktisk at skjermen ikke lite responsiv i det hele tatt (iPhone er kjent for det motsatte). Problemet mitt var er at skjermen er utrolig presis, og hvis ikke du treffer på akkurat riktig plass så reagerer den ikke. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hei. Dette problemet hadde jeg også når jeg kom fra store android-telefoner. Etterhvert som jeg ble mer vant til iphone 5 sin skjermstørrelse innså jeg faktisk at skjermen ikke lite responsiv i det hele tatt (iPhone er kjent for det motsatte). Problemet mitt var er at skjermen er utrolig presis, og hvis ikke du treffer på akkurat riktig plass så reagerer den ikke. Så skjermen er egentlig for bra? Tips til å få batteriet til å vare litt lengre? Må lase etter 8timers normalt bruk.... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Er det bare meg eller er mobilsidene til nrk med den nyhetskarusellen halvveis ned på siden irriterende? Ergrer meg hver gang jeg blar nedover så registreres det som et klikk og vips er jeg inne på en eller annen jalla-nyhet om Miley Circus eller lignende fra P3... Lenke til kommentar
ErikAuranaune Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Så skjermen er egentlig for bra? Tips til å få batteriet til å vare litt lengre? Må lase etter 8timers normalt bruk.... Settings->General->Background App Refresh-> DISABLE! Instillinger->Generelt->Bakgrunns Oppdateringer-> SLÅ AV! Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Å herregud jeg hater å vente! Det er jo ingen som vet når apple har sin neste levering... Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 En annen ting jeg syna er ugunstig, er plasseringen av mikrofonen... Jeg hviler stort set telefonen min på lillefingern når jeg prater, for å gi den litt ekstra støtte, men lillwfingern min havner gjerne rett over mikrofonen.... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Settings->General->Background App Refresh-> DISABLE! Instillinger->Generelt->Bakgrunns Oppdateringer-> SLÅ AV! Mulig det sparer batteri, men å deaktivere bakgrunnsoppdateringer syntes jeg personlig er idiotisk. Er jo en fantastisk herlig funksjon som sparer deg for utrolig mye tid og ressurser. Lenke til kommentar
ErikAuranaune Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Mulig det sparer batteri, men å deaktivere bakgrunnsoppdateringer syntes jeg personlig er idiotisk. Er jo en fantastisk herlig funksjon som sparer deg for utrolig mye tid og ressurser. Joda, men da kan du heller deaktivere de du ikke bruker, så sparer du værtfall litt strøm. Bedre enn ingen ting Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hva polker er forskjell på kamerarull og bildestrøm? Har 40 bilder på kamerarull, men 150 på bildestrøm.... De 40 bildene jeg vil ha er under kamerarull, men under bildestrøm ligger en hel haug!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Kamerarull: Bilder du tar med mobilen Bildestrøm: Bilder som er lastet opp til bildestrøm-delen av iCloud fra enten mobilen din, andre iOS-enheter eller fra en PC som har iCloud Control Panel installert og aktivt. Disse blir lastet ned til mobilen din, og til alle andre enheter som henter bildestrøm. Du kan slå dette av dersom du ikke vil ha det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Mulig det sparer batteri, men å deaktivere bakgrunnsoppdateringer syntes jeg personlig er idiotisk. Er jo en fantastisk herlig funksjon som sparer deg for utrolig mye tid og ressurser. Misforståelse her? Settingen nevnt over har ikke noe med oppdatering fra appene i App Store å gjøre, den slår av slik at apper i bakgrunnen ikke får lov til å hente data. Dette kan ta en del strøm , og kan stort sett slås av, da det er veldig få apper som trenger å hente data når de er i bakgrunnen. For å slå av/på automatisk oppdatering av apper, gå til Instillinger/iTunes og App Store/Automatiske nedlastninger. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Er det noen enkel måte å få en .mp3 over til mobilen som ringetone, annet enn iTunes? Lenke til kommentar
ErikAuranaune Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Er det noen enkel måte å få en .mp3 over til mobilen som ringetone, annet enn iTunes? iTunes er vell den eneste måten såvidt jeg vet for Apple produktene(?) Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Æsj, tør ikke bruke iTunes etter å ha fått slettet et par enheter tidligere. Lenke til kommentar
thoomaas Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei.Noen som har oppdatert fra Iphone 4s til 5s?Vil dere anbefale andre å gjøre det samme, eller er det bortkastet penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå