ErikAuranaune Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Vurderer å kjøpe Iphone, og hvordan funker dette med Itunes? Hva koster det? Jeg har allerede Spotify og har vært fornøyd med det, kan jeg bare fortsette å ha det, eller må jeg inn på Itunes? Jeg har ikke macpc, så jeg bruker Spotify på pc også. Jeg spør sikkert dumt, men har ikke noe erfaring med Iphone overhodet.. iTunes brukes til å synkronisere og legger over musikk, video etc.. Du kan selvfølgelig fortsettet og bruke Spotify på din iPhone -Alltid bra og spør en gang for mye Jeg anbefaler deg at du leser dette: http://support.apple.com/kb/ht1386?viewlocale=no_NO&locale=no_NO Endret 5. november 2013 av ErikAuranaune Lenke til kommentar
Henriette Nordskog Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) iTunes brukes til å synkronisere og legger over musikk, video etc.. Du kan selvfølgelig fortsettet og bruke Spotify på din iPhone -Alltid bra og spør en gang for mye Jeg anbefaler deg at du leser dette: http://support.apple.com/kb/ht1386?viewlocale=no_NO&locale=no_NOS Må jeg synkronisere musikken fra Spotify? Takker for link Jeg har ikke noe musikk på pc altså, kun Spotify.. Jeg er heller ikke særlig teknisk anlagt... Hehehe Endret 5. november 2013 av Henriette Nordskog Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Må jeg synkronisere musikken fra Spotify? Takker for link Jeg har ikke noe musikk på pc altså, kun Spotify.. Jeg er heller ikke særlig teknisk anlagt... Hehehe For å bruke Spotify på mobilen trenger du et Spotify Premium abonnement til 99 kr/mnd. Du må ikke synkronisere musikk med Spotify, men for å unngå at telefonen konstant streamer / laster ned musikken du hører på over mobilnettet (noe som både bruker mye batteri og datatrafikk), så kan du lagre deler av musikken fra Spotify på selve telefonen, såkalte "offline spillelister", da kan du høre på dem så mye du vil, selv uten dekning. Endret 5. november 2013 av esoteric Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Noen som har problemer på 5S med å få 4G nettet til å virke? Har iPhone 6s 7.0.3, og når jeg sviper på Cellular Data, og slår på "Enable 4G" så vil 3G merket øverst på statusbaren endre seg til 4G, står bare 3G. Hva kan det skylde? Hvilken modell er telefonen din? Står på baksiden, Axxxx Hvilken operatør har du? Lenke til kommentar
ErikAuranaune Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hvilken modell er telefonen din? Står på baksiden, Axxxx Hvilken operatør har du? Modell: A1457 Operatør: Djuice(Djuice er vell Telenor?) Kjøpte den hos Telekiosken i Trondheim Sentrum på release datoen. Lenke til kommentar
Henriette Nordskog Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 For å bruke Spotify på mobilen trenger du et Spotify Premium abonnement til 99 kr/mnd. Du må ikke synkronisere musikk med Spotify, men for å unngå at telefonen konstant streamer / laster ned musikken du hører på over mobilnettet (noe som både bruker mye batteri og datatrafikk), så kan du lagre deler av musikken fra Spotify på selve telefonen, såkalte "offline spillelister", da kan du høre på dem så mye du vil, selv uten dekning. Okei, jeg tror jeg har premium, betaler i alle fall 99 i mnd. Da skal jeg laste ned musikk til offline liste slik som du skriver Takk for info! Lenke til kommentar
Henriette Nordskog Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Må man ha et spesielt simkort for Iphone? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 iPhone 5/5S bruker nanoSIM 4/4S bruker micro Lenke til kommentar
Henriette Nordskog Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Hvordan vet jeg hva jeg har? Jeg bruker Samsung S3... Endret 5. november 2013 av Henriette Nordskog Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 S3 bruker microsim Lenke til kommentar
Henriette Nordskog Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Da må jeg bestille meg et nanosimkort da. Jeg skal kjøpe Iphone 5 Da sender jeg bare en forespørsel til nettoperatøren min da? Jeg er så grønn på slik som det kan være, beklager for unødvendige spørsmål Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Du kan bare stikke innom en forhandler som selger telefoner med abonnementet du har. Noen vil kanskje ta en hudrelapp for nytt sim. Andre gir det gratis. Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Som ihvertfall én her i tråden har spurt om: Den 64-bits prosessoren.. Er det sant det de sier at det ikke har noe si at den kjører 64-bit så lenge den har såppass lite RAM? Min. 4 GB RAM har jeg hørt burde være der for at i det hele tatt skal ha noe å si.. Noen som bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Som ihvertfall én her i tråden har spurt om: Den 64-bits prosessoren.. Er det sant det de sier at det ikke har noe si at den kjører 64-bit så lenge den har såppass lite RAM? Min. 4 GB RAM har jeg hørt burde være der for at i det hele tatt skal ha noe å si.. Noen som bekrefte/avkrefte dette?de som sa det, tror det var de bak snapdragon, trakk jo tilbake sine påstander om at det ikke hadde noe å si Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 En av fordelene med 64-bit er at du kan adressere mer minne uten å ty til virtuell minneadressering, men det er helt klart mange andre store fordeler. Så hvis folkene bak Snapdragon kom med et slikt utsagn ville jeg aldri kjøpt et produkt de laget om de har så dårlig kompetanse. 1 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 som sagt så trakk de det tilbake et par dager senere Lenke til kommentar
PYN_ Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 "Klargjøres for sending" på 32gb bestilt fra apple den 25. Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Samme her, bare fra onecall Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 de som sa det, tror det var de bak snapdragon, trakk jo tilbake sine påstander om at det ikke hadde noe å si De sa det markedsføres som en gimmick, da de mente at det var forbedret arkitektur og ikke det at den er 64 bit som er grunnen til den økende ytelsen i A7, og at det er veldig begrenset med fordeler ved og ha en 64bit chip, de trakk påstanden etter at kommentaren ble tatt ut av sammenheng, siden det selvsagt finnes fordeler med en 64bit chip, det er bare ikke så mange når det gjelder dagens mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Jack Pott Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Visste dere at iPhone 3Gs kan filme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå