genser Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvis jeg slår av "Kamerarull" fra backuplisten på Administrer Lagring -> Sikkerhetskopier, vil jeg da beholde bildestrøm og lignende, bare at bildene ikke blir tatt backup av? Bildestrøm får jo bildene til PC'en uansett, og da trenger jeg ingen øvrig backup i skyen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Mange her som skal kjøpe iPhone 5S som kommer fra 5? Lurer på om jeg skal det eller ikke Hopper over 5s,og kjører Android dette kommende året. Har solgt 5'en. Håper på en spennende iPhone 6 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Går fra iPhone 5 til iPhone 5S ja, men det skyldes at noe annet gir ikke noe økonomisk mening da jeg på grunn av forhandlerpriser er bedre tjent med å selge og kjøpe hvert år kontra det å beholde en telefon i 3-4år. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Er det bedre å kjøpe ny hvert år enn å ha den 2 år? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Alltid kjekt med ny telefon Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Er det bedre å kjøpe ny hvert år enn å ha den 2 år? For meg som kan plukke den opp med binding uten å betale +250kr per måned for bindingstillegg og samtidig har billigere abonnement fordi jeg er forhandler, så ja. 1 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Mange her som skal kjøpe iPhone 5S som kommer fra 5? Lurer på om jeg skal det eller ikke Jeg står nok over foreløpig i hvert fall. Fått som vane å ha telefonene i 2 år før jeg kjøper ny da jeg hadde både 3Gs og 4 i 2 år hver og min iPhone 5 går nå snart inn i sitt siste år. Så eneste som kan gjøre at jeg kjøper 5s i nærmeste fremtid er hvis jeg skulle ødelegge min nåværende telefon såpass at jeg ikke får fikset den selv for en fornuftig pris. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Har en Samsung Ativ S som skal byttes med 5s, gleder meg til å prøve iPhone igjen, har aldri vært helt fornøyd med noen av erstatterne til 3GS. Regner med en 32gb med komplett M kommer på 4290,- Endret 11. oktober 2013 av kimare Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) For min del kan det godt hende det blir en 5C i år. Jeg leverte tilbake 5ern men den gamle 4ern trenger virkelig ny maskinvare for tiden. Enkle ting tar så lang tid at jeg lurer på om jeg har trykket riktig og det blir håpløst. Det er 1 år til 6ern kommer og jeg tror ikke jeg gidder å vente så lenge.Men 5C er jo egentlig bare en 5er med plastikkskall og et oppgradert facetimekamera ergo vil det nok økonomisk sett lønne seg å kjøpe en brukt ubundet/ulåst 5er skulle jeg tro. Endret 12. oktober 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Har en Samsung Ativ S som skal byttes med 5s, gleder meg til å prøve iPhone igjen, har aldri vært helt fornøyd med noen av erstatterne til 3GS. Regner med en 32gb med komplett M kommer på 4290,- Jaha? iPhone 4 var jo det beste som hadde skjedd iPhone siden lansering og den første utgaven jeg synes var verdt et kjøp ift. konkurenter. Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Etter ios 7 kom skulle appene oppdatere seg i bakgrunnen. På min 5s gjør de ikke det etter siste oppdatering. Noen som har forslag til fiks eller har dere og dette problemet? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Har du sjekket App Store under Instillnger? Dette er en funksjon som må aktiveres, og du må jo helst ha på oppdateringer over 3G også om det skal fungere helt sømløst og effektivt. Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Har du sjekket App Store under Instillnger? Dette er en funksjon som må aktiveres, og du må jo helst ha på oppdateringer over 3G også om det skal fungere helt sømløst og effektivt. Tusen takk. Håper det funker nå. Hadde oversett den innstillingen Hadde bare sett at bakrunnsoppdatering var aktivert under generelt. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Jaha? iPhone 4 var jo det beste som hadde skjedd iPhone siden lansering og den første utgaven jeg synes var verdt et kjøp ift. konkurenter. haha. Nå var det erstatterne jeg kjøpte LG 2x (søppel), Samsung S3(ok) og Samsung Ativ (ok) som ikke har gitt meg samme følelse som 3gs. Husker lite av forskjellene på 3gs og 4, men de var ikke store nok til at jeg vurderte å bytte ut 3gs som jeg hadde i to og et halvt år. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 iPhone 4 var jo helt komisk bra i forhold til 3gs. Skjerm,kamera og ytelse var jo ett kjempe hopp. Husker dama var sjalu som faen 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Vil iP 5 gå mye ned i verdi nå som iP5S kommer? La oss si jeg får solgt min 16GB iP5 for 4000kr nå. Når iP5S kommer til Norge, blir det sånn at hvis jeg da skal selge min iP5 at jeg ikke vil få mer enn sånn 3000kr? Vil den synke mye i verdi? Så mye at det er best å få tak i iP5S i apple i utlandet for 5300kr og bytte ut enn å ha 5eren sånn et år til? Tenker dere? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Finnes det noe jailbreak for IOS7? Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hvis jeg skulle kjøpe en 5S i utlandet, vil jeg da få problemer evt. garantisaker i norge da? eller er apple sin garanti worldwide? Det aktuelle landet er England Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Syns det er ganske kult at telefonen vet at jeg skal på trening til stadionen og slik selv. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 Apple sin AirPlay løsning er et prakteksempel på hvor fantastisk enkelt, raskt og effektivt noe kan løses og likevel opprettholde topp kvalitet. Har nå en Bowers and Wilkins A7 på soverommet, en Apple TV koblet til anlegget i stua, samt en Harman/Kardon MS-100/150 koblet med optisk til en Apple AirPort Express på badet. Aldri har det vært enklere og mer effektivt å få lyd i alle rom enn det er med AirPlay, og ved oppskalering til 16bit, 48KHz, 1411 mbps ALAC (Apple Lossless) så kan hele biblioteket av lossless filer spilles av uten tap av kvalitet, trådløst så utrolig effektivt. Hver gang jeg går litt lei iOS og sikler litt på Nokia Lumia 925, Lumia 1020, leker meg litt med Xperia Z1 og Galaxy Note 3.0 osv så er det bare å tenke på hvordan alle disse mangler sømløse og integrerte løsninger som dette som ville irritert meg grønn etter at jeg har blitt bortskjemt med dette fra Apple i noen år allerede. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå