Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-fsaSP0zV

Er ny i apple verden :(

 

Jeg har valgt at telefonen skal synkronisere mot icloud.

 

Blir bildene og synkroniserte? hvis ikke, hvordan gjør jeg det ?

 

Jeg ønsker ikke å synkronisere via mobildata kun synkronisering på wi-fi. Er det en innstilling for dette ?

 

Jeg har og valgt finn min iphone, regner med at mobildata må være aktivert for at denne funksjonen skal virke ?

 

 

Du velger hva som skal sikkerhetskopieres til iCloud under innstillingene. Bilder kan slås av og på som du vil. Som standard vil sikkerhetskopiering skje automatisk når mobilen er koblet til strøm, er låst, og er koblet til WiFi. Du kan kjøre manuell synkronisering når du vil (i tillegg til den automatiske), men jeg har ikke sjekket om den gjør dette via mobilnett dersom du ikke har WiFi når du gjør dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare å ta en seg en tur på Finn.no og søke etter iPhone 5S, der ligger den på 10-14 000 kr :O DET er en ekkel pris det!

 

EDIT:

Virker som at NetShop også importerer fra et land, da det er på lager 10 Oktober. Er vel da det er ventet en ny batch til butikkene i England, USA, Tyskland osv.

Endret av Nyrili
Lenke til kommentar

Stemmer! Verste er vel at det mest sansynligvis blir solgt noen også..

 

Hvilken pris kan jeg forvente for en 10 mnd. gammel iPhone 5 32GB om dagen? Den har siden dag 1 hatt deksel rundt, skjermen dog har fått disse vanlige solstripene som oppstår ved vanlig bruk. Altså, den ser meget fin ut.

Lenke til kommentar

Blir ikke noen 5S her heller. Jeg skal prøve å klare meg med min iPhone 5 (som tross alt fungerer helt utmerket fortsatt), men hvis jeg ikke klarer la være å bytte den ut for å en ny gadget så blir det nok en android-telefon.

 

Min interesse i smarttelefoner og behovet for utbytting har blitt helt sykt den siste tiden. Før hadde jeg en telefon minimum to år før jeg byttet den ut, nå må jeg virkelig anstrenge meg for å ikke kjøpe to i året.

Lenke til kommentar

Disse prisene er jo for importerte modeller, fra Apple.no så vil du jo få iPhone 5S til sirkus samme pris som iPhone 5 hadde. Det er jo det samme vært år, hvor den offisielle lanseringen i Norge drøyer litt og enkelte nettbutikker veldig å selge importerte modeller til blodpris, det er overhode ingen grunn til å se på disse prisene som veiledende i det hele tatt, både Netshop og Komplett solgte jo iPhone 5 uten abonnement til langt høyere pris enn Apple.no hele veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...