Theo343 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Til nå liker jeg iOS7 vesentlig bedre enn iOS6, men det kan være fordi jeg likte iOS4.3 bedre enn iOS 5 og 6 og i grunn bare har ventet på noe nytt siden da. Ikonene vil ryddes opp i over tid samt at jeg gleder meg til ny funksjonalitet vi vil se underveis i 7ern. Ennå mindre grunn til å ha Androider på hovedtelefonen nå. Endret 20. september 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Må si at jeg også foreløpig er meget tilfreds med iOS 7. Framstår som lettere, raskere og hakket mer ryddig. Jeg resatte telefonen og satte den opp som ny igjen. Virker som batteritiden er noe forbedret, men er på min 1 syklus med ny programvare. Skal kjøre en kalibrering på batteriet i dag. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Har et spørsmål her etter å fått iOS 7 på iph4 her. Før dobbelt klikket man på hjem knappen for å kunne lukke apps som en hadde brukt da det kom opp et kryss for å lukke.! Det skjer ikke nå, så åssen lukker jeg de appene nå? Der er jo ikke no vits at de skal surre å gå så den blir enda seinere?Du har vel kanskje funnet det ut, men det er bare å skyve vinduene du får opp oppover. I tillegg til at det hele ser fetere ut gjør dette at du enkelt kan fjerne to samtidig Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Er jeg den eneste som synes iOS 7 er... barnslig, i mangel på bedre ord? Virket mye mer ordentlig før i mine øyne. Nye funksjoner er digg, for all del, men utseendet har bare blitt latterlig IMO. Nei jeg synes også det, designet er veldig feminint/barnslig. Hovedgrunnen til at jeg ikke har oppdatert og neppe gjør det heller. Første gang jeg misliker noe ved Apples design. Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Nei jeg synes også det, designet er veldig feminint/barnslig. Hovedgrunnen til at jeg ikke har oppdatert og neppe gjør det heller. Første gang jeg misliker noe ved Apples design. Skjønner om det ikke faller i smak, men "feminint/barnslig"? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 For å veie litt opp, jeg synes iOS7 er veldig pent og elegant Føles som å ha en helt ny telefon. Er også langt mer funksjonelt enn tidligere operativsystem. Vet ikke hvor glad jeg er for at Apple tviholder på "rows of icons"-oppsettet, synes widgets og tiles er kjekt på android og WinPhone. Men uansett, drastisk forbedring. 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Skjønner om det ikke faller i smak, men "feminint/barnslig"? Ja jeg synes det. Da jeg vokste opp var pastellfarger noe man assosierte med barn og gjerne av den feminine typen. Fjortis-jenter om du vil. Sikkert derfor jeg får de tankene når jeg ser designet. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Noe som vet at det går ann i hele tatt å sende noe filer i Airdrop ifra iPhone 5 til MacBook pro? får ikke til å få det til å fungere på min Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Nvm - se korrekt svar under. Endret 20. september 2013 av Solaar Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Noe som vet at det går ann i hele tatt å sende noe filer i Airdrop ifra iPhone 5 til MacBook pro? får ikke til å få det til å fungere på min Så langt jeg vet, fungerer ikke Airdrop mellom Mac og iOS, nei. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Tips til raskere fjerning av åpne programmer i multitask er å bruke tre fingre om gangen. Kjekt om du ønsker å fjerne så mange som mulig. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Så langt jeg vet, fungerer ikke Airdrop mellom Mac og iOS, nei. Stemmer det, skal selv teste Instashare nå snart / når jeg får tid. http://instashareapp.com/ Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Syns de kunne gjort noe annerledes med ¨kodeinntastingskjermen¨, liker at tallene er større og lettere å treffe, men liker ikke at de er så adskilt og at det henger igjen gråfarge i tallene man trykker på. Føler det er sykt lett for andre på bussen å se hva jeg taster... litt paranoid kanskje, men når jeg først viser lommetyvene(eller andre som kunne likt å snoke på telefonen min) at jeg har en iphone5 syns jeg ikke det er greit å gi de koden i samme slengen Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ja jeg synes det. Da jeg vokste opp var pastellfarger noe man assosierte med barn og gjerne av den feminine typen. Fjortis-jenter om du vil. Sikkert derfor jeg får de tankene når jeg ser designet. Prøv inverter farger :-P Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Har egentlig ikkje noko mot iOS 7, men har no hørt på musikk i to timar, og batteriet har gått fra 96% til 62%. Det er latterlig dårlig. Kjem sikkert til å bytte tilbake til iOS 6 ved første anledning Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Har egentlig ikkje noko mot iOS 7, men har no hørt på musikk i to timar, og batteriet har gått fra 96% til 62%. Det er latterlig dårlig. Kjem sikkert til å bytte tilbake til iOS 6 ved første anledning Vent en uke. Batteritida kan ta en smell de første par dagene. Vet ikke om det er på grunn av multitasking optimisering, eller bakgrunnsoppdateringer, men batteritida mi var horribelt første par dagene, men ble ok igjen etter det. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Vent en uke. Batteritida kan ta en smell de første par dagene. Vet ikke om det er på grunn av multitasking optimisering, eller bakgrunnsoppdateringer, men batteritida mi var horribelt første par dagene, men ble ok igjen etter det. Opplevde det samme, men nå er batteriet på min iPhone 5 bedre enn det noengang har vært. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Er ny i apple verden Jeg har valgt at telefonen skal synkronisere mot icloud. Blir bildene og synkroniserte? hvis ikke, hvordan gjør jeg det ? Jeg ønsker ikke å synkronisere via mobildata kun synkronisering på wi-fi. Er det en innstilling for dette ? Jeg har og valgt finn min iphone, regner med at mobildata må være aktivert for at denne funksjonen skal virke ? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Vent en uke. Batteritida kan ta en smell de første par dagene. Vet ikke om det er på grunn av multitasking optimisering, eller bakgrunnsoppdateringer, men batteritida mi var horribelt første par dagene, men ble ok igjen etter det. Opplevde det samme, men nå er batteriet på min iPhone 5 bedre enn det noengang har vært. Var litt kjapp her, har allerede revertert til 6. Tenker eg skal sjå det an etter kvart, men vil heller sjå om det kanskje kjem ein jailbreak til 6.1.4 snart. Vil heller egentlig ha jailbroken iOS 6 til dei får det på iOS 7 og, der tweaks har blitt litt oppdaterte. Ellers er det bra at batteritida bli bedre over tid då, for slik som eg hadde det i går var bra kjedelig Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Feil Endret 21. september 2013 av MobilNerd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå