Snikpellik Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Jeg får lastet ned oppdateringen, trykker installer og får dette: Flere? EDIT: Løst, byttet språk til engelsk. Det gjorde tydeligvis susen (!) Endret 18. september 2013 av Snikpellik Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Litt uvant til å begynne med, både ikonene, de nye bakgrunnene, de nye mulighetene, osv., men vokser på en etter hvert. Og så "glir" det kjapt, ja merkbart kjappere enn tidligere... Fornøyd så langt. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Gjorde dette med ipad 2! Stod det skulle ta 20 min nedlaste det! Men gikk litt lengere tid, ca 45 min. Så fikk jeg det der utilgjengelig boksen men prøvde bare mange ganger og tilslluyy toidbam! IOS7 på boks. Lenke til kommentar
Kontrazt Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Å bytte språk hjalp ikke meg noe, noen andre som har noen andre smarte løsninger til oppdateringsproblemet? EDIT: Bare fortsatte å prøve så fungerte det. Endret 18. september 2013 av Useriøs Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Hey har en iphone 5 og prøver å oppdatere til IOS 7 men får den error meldinga "3194" har prøvd å nullstille iphone uten hell :/ Hva er galt? har dere hadd dette problemet? EDIT: Fiksa Endret 18. september 2013 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
laffatus Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg får lastet ned oppdateringen, trykker installer og får dette: Flere? EDIT: Løst, byttet språk til engelsk. Det gjorde tydeligvis susen (!) det samme her Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) Oppgraderingen gikk helt smertefritt på min iP4 32GB med 12GB ledig kapasitet her nå. Brukte 10min på nedlasting, 15min på "forbereder installasjon" etter nedlasting og totalt ca. 40-45min på hele prosessen fra jeg trykket "oppgrader". (muligens noe mindre)Som kniv i varmt smør. Har dere sørget for å ha godt med ledig plass før dere oppgraderer? Endret 19. september 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Primalien Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Mulig det er skrevet om tidligere på denne tråd... Skal over dammen til USA og vurderer å kjøpe med meg en ulåst/unlocked IPHONE5S Hvordan er det med LTE støtte og frekvenser etc, vil en iph5s kjøpt i Usa virke i Norge? Leste noe på ipod1.no om at det ikke er sikkert tlf ville virke i norge. Er det noen som har peiling på dette og vil dele det? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Kammar1 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg har et lite problem med iOS 7. Etter at jeg oppdaterte i går kveld så henger tastaturet mitt etter. Jeg skriver og skriver, men bokstavene/tallene dukker ikke opp på skjermen før det har gått mellom 10-15 sekunder. Veldig slitsomt når man skal skrive meldinger.. Noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre? Prøvd å slå av og på mobilen flere ganger, uten hell! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg har et lite problem med iOS 7. Etter at jeg oppdaterte i går kveld så henger tastaturet mitt etter. Jeg skriver og skriver, men bokstavene/tallene dukker ikke opp på skjermen før det har gått mellom 10-15 sekunder. Veldig slitsomt når man skal skrive meldinger.. Noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre? Prøvd å slå av og på mobilen flere ganger, uten hell! Forsøk en soft reset. Hold home-knappen og sleep-knappen samtidig til eplet dukker opp på skjermen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Ja. Det har skjedd med meg før på gamle iOS, og da funket soft reset som Liquidkey foreslår. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Så ... Er det kun jeg som ikke har lyd når jeg låser opp telefonen? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Nei, er nytt i iOS 7. du får lyd når du låser den sant? Da er alt vanlig. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Nei, er nytt i iOS 7. du får lyd når du låser den sant? Da er alt vanlig. Ja det gjør jeg Var bare så uvant. La ikke merke til det før nå. Gammel vane vond og vende. Er det noen andre som har merket fall i signalet da? Har elendi mobildekning sammenlignet med før når jeg er litt utenfor alfarveg. Kan være operatøren menne ... Lenke til kommentar
Kammar1 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Forsøk en soft reset. Hold home-knappen og sleep-knappen samtidig til eplet dukker opp på skjermen. Måtte gjenopprette hele telefonen for at det skulle funke, men nå er alt i orden Lenke til kommentar
T.A Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Er jeg den eneste som synes iOS 7 er... barnslig, i mangel på bedre ord? Virket mye mer ordentlig før i mine øyne. Nye funksjoner er digg, for all del, men utseendet har bare blitt latterlig IMO. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Må si jeg er meget fornøyd med iOS 7. Stabilt friskt og nødvendig. Som jeg har nevnt før oppleves skjermen enda krispere med det nye designet. Eneste jeg misliker er at de har bevart papir-imitasjonen på Notes og Reminders. 1 Lenke til kommentar
Lt Stonez Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Har et spørsmål her etter å fått iOS 7 på iph4 her. Før dobbelt klikket man på hjem knappen for å kunne lukke apps som en hadde brukt da det kom opp et kryss for å lukke.! Det skjer ikke nå, så åssen lukker jeg de appene nå? Der er jo ikke no vits at de skal surre å gå så den blir enda seinere? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Apple tok en Android, skyv appene fra deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå