Theo343 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Eller å bruke p2p teknologi i iTunes for distribusjon. Endret 18. september 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Noen problemer elns i iOS7? Er den kommet for alle nå eller er det seinere på kvelden? Endret 18. september 2013 av Lami Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Noen problemer elns i iOS7? Er den kommet for alle nå eller er det seinere på kvelden? Ingen problemer, har hatt GM i over en uke. Funker fjell. Kommer ca. 19.00 til alle sammen. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Ingen problemer, har hatt GM i over en uke. Funker fjell. Kommer ca. 19.00 til alle sammen. Samme her. Funker kanon Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Samme her. Funker kanon Kan bekrefte det samme! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Noen problemer elns i iOS7? Er den kommet for alle nå eller er det seinere på kvelden? iOS7 er veldig bra. Den funker bedre for meg enn iOS6 gjorde. Batterilevetiden min er fremdeles ganske dårlig, men langt bedre enn under iOS6. Eneste aberet er at den nå slår seg av rundt 33%, mens den før slo seg av rundt 13%. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Hvorfor slår den seg av i det hele tatt før den er på 0%, uavhengig av hvilken iOS du har? :S Det høres jo ut som noe er feil med batteriet ditt. Endret 18. september 2013 av tc47 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 iPhone 5 er kjent for dårlig batteri. Problemet har for min del eksistert siden mai. Kjøpte dritten i fjor høst da tlf ble annonsert. Er så lei det dårlige batteriet, men har ikke råd til en ny tlf akkurat nå. Min gamle 3GS varte i tre år før tilsvarende problemet kom til syne. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Det gjør min 4s også. Spesielt i minusgrader, da er det litt ekstremt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Når problemet startet i mai, hvorfor gikk du ikke bare til butikken du kjøpte fra og klagde? Evt. eplehuset. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg gikk dit. De ville ikke hjelpe meg. Har skrevet en del om det her i tråden. Jeg har passet på tlf som en ørn, aldri mistet den i bakken, holdt den tørr etc. Men etter et par ukers bruk flasset den nedentil, og Eplehusets medarbeidere mente at det kunne være Apple ville være kranglevoren pga at han syntes det så ut som slagskade. Det er det ikke, men jeg vet av erfaring at kunden aldri har rett i slike tilfeller. Uansett ba de meg komme igjen når deres sjef på verkstedet var tilbake, og han var aldri der de gangene jeg var innom. I august fikk jeg tak i ham, og han sa at dette ville han ikke ta sjansen på å sende inn og ba meg ta kontakt direkte med Apple, siden jeg kjøpte tlf av dem gjennom apple.no. (eplehuset har serviceavtale med apple) Det har jeg ikke orket, fordi mine erfaringer med slike ting er heller deprimerende. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Flassting er jo ikke noe nytt med iPhone 5, snarere heller noe jeg har sett på samtlige utgaver av den sorte. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) fnwilborn Hvorfor ringer du ikke Apple direkte? Den gangen jeg trengte service angående løs skjerm, virket de veldig innstilt på å være imøtekommende. Skulle bare mangle da telefonen bare var noen uker gammel. Batteriet mitt er dårlig (må lade hver dag) men ikke i nærheten av det du beskriver. Likevel er jeg på grensen til å kontakte Apple på nytt, da jeg mener produktet ikke leverer det man kan forvente ut fra beskrivelsen. Endringen i batterikapasitet kom over natten, de første par månedene var det svært bra. Hvorfor en telefon skal bruke 20% batteri iløpet av en natt er for meg uforståelig. Før gikk den ned én prosent. Det som hindrer meg i å benytte reklamasjonsretten, er at Apple tydeligvis ikke kan erstatte produktet med noe bedre. Jeg hadde et håp om at iOS7 skulle ordne problemet, men etter å ha hatt det installert i noen dager innser jeg at forholdene er tilnærmet like. Endret 18. september 2013 av Broseen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Ja, du bør virkelig kontakte Apple direkte altså. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hvordan er batterilevetiden i iOS7 GM? Selv fikk jeg mye dårligere batterilevetid med beta6, fremfor beta5 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Ja, du bør virkelig kontakte Apple direkte altså. Som sagt, veldig skeptisk til om det er noe vits. Men kan jo prøve. Bør vel være på dagtid, så jeg ikke snakker med en inder eller noe sånt? Mener Eplehuset sa noe om at man får kun norsk kundeservice på dagtid? Eller husker jeg helt feil? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hvordan er b atterilevetiden i iOS7 GM? Selv fikk jeg mye dårligere b atterilevetid med beta6, fremfor beta5 Det er ihvertfall ikke dårligere enn det var, tvert i mot er det noe bedre. Til tross for at flere apps har til gode å bli oppdatert for iOS 7. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Hvordan er batterilevetiden i iOS7 GM? Selv fikk jeg mye dårligere batterilevetid med beta6, fremfor beta5 Batteriet mitt med iOS7 GM enn det noengang var med 6.X.X. Dåg måtte jeg gå en syklus med helt utladning og oppladning til 100% før det ble bra. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 iOS 7 er tilgjengelig nå. Lenke til kommentar
Yangern Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Omtrent 2 timer gjenstår ... Blir 2 lange timer å vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå