Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Gikk greit for meg å laste det ned nå! :D va på tide jeg fik prøve litt iOS7 jeg også...!! Gikk smertefrikk her for meg!

Og synes det er dumt at du ikke kan velge å skru av 3g funksjonen.., hjemme hos meg så er det så vidt 3g dekning og da sluker den god del strøm..! 4g har vi uansett ikke her i Nordlandet der jeg bor. Så det her burde vært et ekstra knapp for skru av 3G'en

Endret av sprintball96
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant ikkje det eg heller, er kanskje noke utvikleren må legge inn API for? Evt kanskje berre en bug...

Etter en dag på iOS7 går eg tilbake igjen. Merka med en gang kor mykje meir polert iOS6 er, sjølv om det er naturlig, då steget til iOS7 har vore stort samanlikna med tidligare. Smoothare animasjonar, meir stabilt, bedre batteritid, m.m. Trur eg heller skal satse på å få den jailbroken når det evt kjem et verktøy for 6.1.4.

Lenke til kommentar

Jeg elsker iOS 7. Har brukt det i en natt og en dag nå, og hadde ikke klart meg uten. Flashlight fra control center fikk jeg bruk for 2 ganger allerede, brightness forandringen fra control center, synes messages er mye finere, animasjonene er kule, wallpaper-effekten funker bra, facetime audio brukte jeg med en kompis, nice and easy. Snapchat er kanskje det som sluker batteriet per i dag men når iOS 7 offisielt kommer ut, så er nok mye av disse problemene vekke.

Blir bra med alle de viktige apps når utviklerne slipper updatene til dem, så man må huske å oppdat........ nei vent, iOS7 fikser heldigivs det ;) (ENDELIG!)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Facebook, Facebook Messenger, Snapchat og Skype er de fire programmene jeg skyr som pesten når det gjelder strømforbruk. Facebook / Facebook Messenger har det jo vært kjent lenge at har en eller annen bug som gjør at den ligger å sluker langt mer enn nødvendig, men det ser jo aldri ut til å fikse det.. Kanskje iOS 7.0 tvinger en skikkelig oppdatering...

Skype bruker naturligvis mye, det skjønner jeg jo.

Lenke til kommentar

Det er veldig rart, fordi ingen Google/Facebook app (untatt G Maps) dukker opp på Background App Refresh settings her....

Må også fortelle at Google Translate appen ikke funker i iOS 7 så langt. :/

Rart, jeg har både Google, Dropbox og Facebook (og mange flere) på listen.

Google Translate har ikke blitt oppdatert på lenge støtter ikke iPhone 5 sin oppløsning engang.

Lenke til kommentar

Hmm, det var utrolig rart. Har du Evernote på den listen og kanskje? Broren min er veldig interessert i å ha Evernote holde på med Background Refresh.

Ja.. men var greit å ha det allikevel om det var iPhone 4 oppløsning, studerer i utlandet og skal snart ut etter sommerferie for å studere igjen, og er en av mine mest brukt apps. Ser ikke lyst ut nå når det gjelder den appen på iOS 7....

Lenke til kommentar

Hmm, det var utrolig rart. Har du Evernote på den listen og kanskje? Broren min er veldig interessert i å ha Evernote holde på med Background Refresh.

Ja.. men var greit å ha det allikevel om det var iPhone 4 oppløsning, studerer i utlandet og skal snart ut etter sommerferie for å studere igjen, og er en av mine mest brukt apps. Ser ikke lyst ut nå når det gjelder den appen på iOS 7....

Bruker ikke Evernote, så får ikke sjekket det.

Tipper Google ønsker at du skal bruke "Translate" kortet i Google Now isteden for den gamle Translate appen. Men regner med at Google er klar over at appen ikke virker i iOS 7, så spørs det om de planlegger å fikse det...

Lenke til kommentar

Batteristatus for meg med iOS 7 nå:

Usage: 2 hours, 30 minutes

Standby: 10 hours 10 minutes

78% igjen...

Til sammenligning så har jeg en Nexus 4 (Android 4.3) i sekken (med US SIM-kort). Den ble tatt ut av laderen på 100% på samme tid som iPhone 5, men har ligget ubrukt i sekken, skjermen har ikke vært på.

Der er det 79% igjen av batteriet.

Så langt veldig fornøyd med iOS 7, få se hvordan ting er i kveld!

Lenke til kommentar

iPhone har ingen optisk bildestabilisator og vil derfor være ganske shaky i forhold til Canon som har både optisk og elektronisk stabilisator. Det kunne dog vært interessant å se hvordan videoen til iPhone blir på en Merlin Steadycam. Mulig jeg lager en ny test :)

Men det får jo 5S så det blir spennende å se :)

Lenke til kommentar

Batteristatus for meg med iOS 7 nå:

Usage: 2 hours, 30 minutes

Standby: 10 hours 10 minutes

78% igjen...

Til sammenligning så har jeg en Nexus 4 (Android 4.3) i sekken (med US SIM-kort). Den ble tatt ut av laderen på 100% på samme tid som iPhone 5, men har ligget ubrukt i sekken, skjermen har ikke vært på.

Der er det 79% igjen av batteriet.

Så langt veldig fornøyd med iOS 7, få se hvordan ting er i kveld!

Kjør begge to til de slår seg av pga. lite strøm (full run) og rapporter timer brukt, standby etc.

Lenke til kommentar

Kjør begge to til de slår seg av pga. lite strøm (full run) og rapporter timer brukt, standby etc.

Skulle gjerne ha gjort det, men må være tilgjenglig på iPhone (med norsk SIM) for jobben, kan kjøre begge telefonene ned over natten, og se hva som er status til frokost i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...