pollyanna Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Kan noen hjelpe? Har lastet ned fil fra dev center, men finner den ikke i iTunes når jeg holder inne shift. Står det er dmg fil. Hvor finner jeg ipsw? Takker for svar. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Kan noen hjelpe? Har lastet ned fil fra dev center, men finner den ikke i iTunes når jeg holder inne shift. Står det er dmg fil. Hvor finner jeg ipsw? Takker for svar. DU trenger eit program som kan hente ut IPSW-filen. Den ligger inne i .dmg-filen. Trur Power ISO skal kunne fikse det greit. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg var ute og testet videoen til iPhone 5 mot Canon HF-G10 som er toppmodellen til Canon i forbrukerklassen. Først trodde jeg det skulle bli dag og natt. Men jeg ble ganske imponert av iPhone 5. Fargene henger godt med, men det er noe mer støy og mindre detaljer. Allikevel ganske bra for å være mobiltelefon. Min Samsung S2 hadde betydelig dårligere video https://www.youtube.com/watch?v=c--BT_WcePM Bare jeg som synes iPhone 5 har mest behagelig bilde? Vet ikke om jeg er mest imponert over iPhone eller skuffet over Canon :-) Men hvordan er det når man begynner å bevege kameraet, er det noen betydelig forskjell da? Jeg synes uansett at iPhone tar gode bilder, dog ikke like bra som et kompaktkamera dersom man skal zoome litt, klippe ut ol. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Likte faktisk bildet på iPhonen best av det vi såg der Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 DU trenger eit program som kan hente ut IPSW-filen. Den ligger inne i .dmg-filen. Trur Power ISO skal kunne fikse det greit. Tusen takk Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Prøver å laste ned GM. Går snegletregt, arghh..ffff. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Billigste iPhone 5s til 869 dollar, eller 5200 kr. Tør ikke tenke på hva det blir til i NOK engang EDIT: Ellers var den utrolig pen å se på. Synd den har så liten skjerm! :O Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Digg med iOS 7 GM Hør, hør! Har du fulgt beta utgavene ? Virker det hele solid nå ? Gleder meg til senere nå! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Hadde beta 1, 2, og 3. 1 og 2 var forferdelige med bugs, 3 var ikke så mye bedre. Etter det brukte jeg iOS 6 igjen hele veien, så GM virker helt fantastisk solid nå for meg så langt i de 1-2 timene jeg har hatt det. Lenke til kommentar
pat0rres Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Kommer ikke til Norge før i desember?! Har forberedt økonomien min på mobil-investering en stund jeg nå, nei dette var skuffende. På langt nær samme morroa når resten av verden har hatt mobilen i 3 mnd. Har en walkietalkie av en mobil for øyeblikket 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Se positivt på det, evt. barnesykdommer eller bugs i programvaren vil være luket ut (forhåpentligvis) til den kommer her 1 Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Men hvordan er det når man begynner å bevege kameraet, er det noen betydelig forskjell da? iPhone har ingen optisk bildestabilisator og vil derfor være ganske shaky i forhold til Canon som har både optisk og elektronisk stabilisator. Det kunne dog vært interessant å se hvordan videoen til iPhone blir på en Merlin Steadycam. Mulig jeg lager en ny test Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Noen som har vært på lanseringsdatoen i USA og kjøpt telefonen? Lurer på hvor tidlig jeg må stille meg i kø. Åpner visstnok 08:00 den dagen. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Noen som har vært på lanseringsdatoen i USA og kjøpt telefonen? Lurer på hvor tidlig jeg må stille meg i kø. Åpner visstnok 08:00 den dagen. Viss det er 5S du tenker på, må du nok vere veldig tidlig ute. Du skal ikkje sjå vekk ifrå at mange kjem til å campe med sovepose og stolar opptil et par dagar før salget starter Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Digg med iOS 7 GM Bare sånn for å være safe. Med GM så får man de offisielle updates OTA etterhvert som de kommer? Endret 11. september 2013 av MobilNerd Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Bare sånn for å være safe. Med GM så får man de offisielle updates OTA etterhvert som de kommer? Jepp! GM er akkurat same versjonen som kjem ut om ei veke. Den blir lagt ut no slik at devs får optimalisert/oppdatert apps denne veka. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jepp! GM er akkurat same versjonen som kjem ut om ei veke. Den blir lagt ut no slik at devs får optimalisert/oppdatert apps denne veka. Ok :-). Da får jeg se om ikke jeg å tør å installere etterpå :-). Meget spent på ios7 :-). Lenke til kommentar
Lt Stonez Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Hvis Apple hadde drat skjermen 1mm ut på hver side og samtidig gjort den 4mm bredere totalt 6mm bredere skjerm, hvor mange tommer hadde skjermen blitt på da? Litt usikker på utregninga. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 iPhone har ingen optisk bildestabilisator og vil derfor være ganske shaky i forhold til Canon som har både optisk og elektronisk stabilisator. Det kunne dog vært interessant å se hvordan videoen til iPhone blir på en Merlin Steadycam. Mulig jeg lager en ny test Hadde vært interessant. Kan trygt si at den forrige testen overrasket :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå