Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Noen som har opplevd at Låse/av-knappen slutter å fungere?

Min ble gradvis dårligere og er nå helt kaputt...

Jeg kjøpte telefonen fra en halvshabby mobilsjappe på Hawaii, siden

Applestore ikke solgte ulåste iphone 5 når den kom ut

Kan jeg bare kontakte Apple og få ny på reklamasjon?

Opplever det samme med min

Noen ganger fungerer det fint å trykke forsiktig inn en gang, andre ganger må jeg trykke hardt 4-5 ganger for å få reaksjon

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar

Har opplevde 2 problemer på min iphone i det siste..

Som nevnt over det med at låseknappen er fucka! må som regel trykke hardt 3-5 ganger for og låse den.

Men det mest irriterende er at når jeg er i en samtale så kobler den seg ut/vekk etter 10sek circa, og at jeg hører person jeg snakker med veldig dårlig.

Noen med samme problem? evt hva kan jeg gjøre? :/

Lenke til kommentar

Lurte på om noen vet en måte å ta av auto refresh funksjonen i safari og/eller chrome?

Problemet er att eg har jævlig tregt nett der eg jobber, men trådløs på pauserommet, så kunne vert greit å laste inn noen sider før eg går tilbake der eg jobber :)

Nå begynner jo faenskapet og laste inn på nytt når eg tar opp siden, og eg er like langt :)

Er en iphone 5.. (Ja, Google er min venn, men Google er og jævlig tregt akuratt nå så fant ut det er enklere å spørre her)

Endret av Baugenyeah
Lenke til kommentar

Resatt telefonen for noen timer siden (slett alt innhold og alle innstillinger).

Den står med svart skjerm (liten lastesirkel er i bevegelse) og har stått sånn i noen timer. Går ikke å holde inne av-knappen. What to do?

Edit: nvm, fikk det til ved å holde av og home inne samtidig.

Endret av Bibow
Lenke til kommentar

i går oppdaget jeg lyslekkasje på min hvite iphone 5 oppe ved på/av - knappen der hvor glasset møter metallrammen. jeg oppdaget det nok ettersom jeg brukte den i et helt mørkt rom med relativt høy lysstyrke. jeg har en iphone 5 som ble bestillt rett etter lansering.

er det noen vits i å klage på dette? i tilfelle ja, hvordan går jeg frem? telefonen er kjøpt på apple store uten abonnement.

Lenke til kommentar

Er det bare hos meg eller skal den nederste delen av skjermen være mørkere?

*

Er vist slik hos meg også.

Har aldri lagt merke til det før, sikkert fordi jeg aldri har brukt en hvit bakgrunn før nå heller ;)

Endret av Backpfeifengesicht
Lenke til kommentar

Hei!

Da har tiden kommet for innkjøp av en ny telefon. Har tidligere vært litt anti-apple, men etter innkjøp av Ipad 4 ble synet fort endret. Hovedsaklig er jeg på utkikk etter en telefon med godt kamera, som jeg kan bruke under trening. Da Iphone ikke er vanntett, hvordan er erfaringen deres ved trening mtp kondens?

Bruksområdet er hovedsaklig meldinger, samtaler og fotografering, vil jeg merke stor forskjell på 4, 4s og 5? Er det "antatt" at prisen vil synke med det første mtp. lansering av nye telefoner?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...