Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Noen som har opplevd at Låse/av-knappen slutter å fungere? Min ble gradvis dårligere og er nå helt kaputt... Jeg kjøpte telefonen fra en halvshabby mobilsjappe på Hawaii, siden Applestore ikke solgte ulåste iphone 5 når den kom ut Kan jeg bare kontakte Apple og få ny på reklamasjon? Opplever det samme med min Noen ganger fungerer det fint å trykke forsiktig inn en gang, andre ganger må jeg trykke hardt 4-5 ganger for å få reaksjon Endret 3. juli 2013 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg har også fått byttet min iphone 5 pga defekt låseknapp.. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hva tror folk om den nye iPhone som mest sannsynlig blir lansert til høsten? Tenker folket å selge sin iPhone 5 i sommer for å kjøpe den nye? Hvor store forbedringer tror dere på? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hva tror folk om den nye iPhone som mest sannsynlig blir lansert til høsten? Tenker folket å selge sin iPhone 5 i sommer for å kjøpe den nye? Hvor store forbedringer tror dere på? Du har stilt det samme spørsmålet tidligere i tråden, og svarene blir nok de samme: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1440017&view=findpost&p=20680862 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Tror dere SD kort lightning adapteren funker på iPhone 5? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Som lagringsenhet eller bildeoverfører? Lenke til kommentar
~Xaakoh~ Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Har opplevde 2 problemer på min iphone i det siste.. Som nevnt over det med at låseknappen er fucka! må som regel trykke hardt 3-5 ganger for og låse den. Men det mest irriterende er at når jeg er i en samtale så kobler den seg ut/vekk etter 10sek circa, og at jeg hører person jeg snakker med veldig dårlig. Noen med samme problem? evt hva kan jeg gjøre? :/ Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Som lagringsenhet eller bildeoverfører? Overføre bilder fra SD kort til iPhonen Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Overføre bilder fra SD kort til iPhonen Nei, desverre så er ikke Apple adapteren kompatibel med iPhone 5, kun iPad 4 & mini. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 anbefalt utendørs iphone 5 case, LifeProof frē iPhone 5 Case Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Noen som vet av en god deal på iphone5 med abb? Må være minst 3gb surfing inkludert, og fri tale/sms/mms. Lenke til kommentar
Shiftry Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Lurte på om noen vet en måte å ta av auto refresh funksjonen i safari og/eller chrome? Problemet er att eg har jævlig tregt nett der eg jobber, men trådløs på pauserommet, så kunne vert greit å laste inn noen sider før eg går tilbake der eg jobber Nå begynner jo faenskapet og laste inn på nytt når eg tar opp siden, og eg er like langt Er en iphone 5.. (Ja, Google er min venn, men Google er og jævlig tregt akuratt nå så fant ut det er enklere å spørre her) Endret 8. juli 2013 av Baugenyeah Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Kom over denne tjenesten her, http://iwebsaver.com/ Lenke til kommentar
greenman Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Har akkurat skiftet skjerm på iP5 nå. Mye enklere enn jeg trodde! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Resatt telefonen for noen timer siden (slett alt innhold og alle innstillinger). Den står med svart skjerm (liten lastesirkel er i bevegelse) og har stått sånn i noen timer. Går ikke å holde inne av-knappen. What to do? Edit: nvm, fikk det til ved å holde av og home inne samtidig. Endret 10. juli 2013 av Bibow Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 i går oppdaget jeg lyslekkasje på min hvite iphone 5 oppe ved på/av - knappen der hvor glasset møter metallrammen. jeg oppdaget det nok ettersom jeg brukte den i et helt mørkt rom med relativt høy lysstyrke. jeg har en iphone 5 som ble bestillt rett etter lansering. er det noen vits i å klage på dette? i tilfelle ja, hvordan går jeg frem? telefonen er kjøpt på apple store uten abonnement. Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Er det bare hos meg eller skal den nederste delen av skjermen være mørkere? Om jeg tar en hvit bakgrunn som snø,blir det ikke hvitt som originalen. Se bilder. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Er det bare hos meg eller skal den nederste delen av skjermen være mørkere? * Er vist slik hos meg også. Har aldri lagt merke til det før, sikkert fordi jeg aldri har brukt en hvit bakgrunn før nå heller Endret 13. juli 2013 av Backpfeifengesicht Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hei! Da har tiden kommet for innkjøp av en ny telefon. Har tidligere vært litt anti-apple, men etter innkjøp av Ipad 4 ble synet fort endret. Hovedsaklig er jeg på utkikk etter en telefon med godt kamera, som jeg kan bruke under trening. Da Iphone ikke er vanntett, hvordan er erfaringen deres ved trening mtp kondens? Bruksområdet er hovedsaklig meldinger, samtaler og fotografering, vil jeg merke stor forskjell på 4, 4s og 5? Er det "antatt" at prisen vil synke med det første mtp. lansering av nye telefoner? Vennlig hilsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå