Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det lov å syte her? Gjør det uansett: Men i helvete da, er det så vanskelig å bare la meg få legge til ET ALBUM uten at den skal begynne å slette HELE biblioteket og synkronisere ALT på nytt?! Vurderer seriøst å hacke noen russiske atomsiloer for å bombe dritten ut av de bedritne sadistene som utgjør Apple!

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som opplever at iPhone 5 har dårlig Wi-Fi rekkevidde?

 

Endel iphone 5 og ipad mini har dårlig wifi. Reklamerte på min og fikk en mye bedre swap. Har også en swap mini som var dårligere enn første. På 802.11n nettverk er det mindre forskjeller.

Endret av strandoe
Lenke til kommentar

iCloud klarte ikke å gjenopprette fra sikkerhetskopi gjort med iOS7 på iOS 6. Jeg måtte legge inn en kopi fra noen dager tilbake. Mistet whatsapp historikk og sms.

 

Grunnen til det er fordi det ikke går an å gjennoprette en sikkerhetskopi på en iOS versjon som er høyere enn den du prøver å få inn igjen. Fikk det samme problemet når jeg gikk ned til iOS 6.

Lenke til kommentar

For min del blir det å kanskje oppgradere til iP5S da jeg returnerte min iP5 pga. wifi problematikken og at enkelte batcher hadde problemer med wifi kortet. Jeg prøver på nytt med iP5S og hvis den fungerer godt så blir det nok det på meg :). Nå vil jeg bare ha en lanseringsdato hehe.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som opplever at iPhone 5 har dårlig Wi-Fi rekkevidde?

 

Nope er nok ikke det.

Kan feks nevne på flyplass tidligere i år. iP4 fant nett men jeg med iP5 fant ikke en dritt. Mot Sony telefon fant den også nett.

 

Såå, det er ikke så god rekkevidde.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har fått ett stort problem med Iphone 5 tlf min. Jeg finner ikke wifi-nettverk, kun hvis tlf ligger oppå rutern. Når jeg får sms kommer det ingen lyd og ingenting vises på skjermen. Når det ringer kommer det bilde på skjermen, men ingen lyd. Får heller ikke satt den i lydløs da knappen på siden har sluttet å virke. Har nullstillet tlf uten at det hjalp. Noen som har noe tips? Takk for evt svar :-)

Lenke til kommentar

Okay. Jeg har nettopp fått meg Iphone5 og er skikkelig noob. Spørsmål:

 

Jeg har ingen kontakter, men har syncet kontaktene mot facebook. Men den tar bare inn kontakter som har telefon-nummer på facebook ser det ut som. Hvordan kan jeg velge at den syncer alle kontakter? Jeg vil gjerne ha alle facebook kontaktene der sånn at jeg kan legge inn nummeret selv. Det er bare teit hvis jeg må legge inn kontakter manuelt hvis de ikke har nummer på fb...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...