Megaoctane Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 You're the MAN!!! (Nå håper jeg ikke du er jente, da blir utropet over kanskje litt feil?) Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Noen som har noen betenkligheter med å bruke bank ID på mobil med IOS7 betaen? Er vel ikke nødvendigvis noe dårligere sikkerhet, selv om det er en beta? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Eneste som jeg har funnet ut av at jeg virkelig ikke liker med iOS 7 er at "favorittbar" tingen nederst ikke er transparent. Derav det blir som er vist på bildet under: http://screencast.com/t/jF50f57Oc6Q EDIT: For meg så blir det for stort nederst, likte det veldig godt som det var før akkurat der. Endret 11. juni 2013 av Nyrili 1 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Noen som har prøvd å koble til wifi som krever godkjenning av sertifikat? Får ikke trykt på godkjenn knappen. Har testet på flere nett nå. jeg hadde også problemer med dette heldigvis er det bare 1 uke igjen av skolen og det er skolenettet jeg ikke kommer på Noen som har lyst til å hjelpe meg med å teste ut iOS7 Beta? Har ikke utviklerkonto. Sender gledelig informasjon over PM hvis det er flere "plasser" igjen på noen med opprettet konto hvis du ikke har fått hjelp enda: http://imzdl.com/torrent_download.php?type=ios&id=16 Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Feilpost Endret 12. juni 2013 av ostenxx Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Hvilken iOs 6 versjon er det folket anbefaler? Vurderer å gå ned igjen grunnet litt for dårlig batteri for hva mitt bruk tåler. Har lest litt rundt og funnet ut av at iOS 6.1 er den versjonen som har best batteritid. Er det noen andre som har noen andre anbefalinger? EDIT: Fant ut at man kan kun nedgradere til iOS 6.1.4 Endret 12. juni 2013 av Nyrili Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Hvilken iOs 6 versjon er det folket anbefaler? Vurderer å gå ned igjen grunnet litt for dårlig batteri for hva mitt bruk tåler. Har lest litt rundt og funnet ut av at iOS 6.1 er den versjonen som har best batteritid. Er det noen andre som har noen andre anbefalinger? EDIT: Fant ut at man kan kun nedgradere til iOS 6.1.4 tror at hvis du setter telefonen i en-eller-annen mode jeg ikke husker navnet på som du kommer til ved å holde power og hjem knappen sammen i så og så mange sekunder så kan du gjenopprette til den nyeste versjonen i itunes edit: og forresten så har den nyeste versjonen "bra" batteritid, den går "fort" ned til 1%, men der holder den seg i 9 timer Endret 12. juni 2013 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Moderatornotis Jeg har opprettet en egen tråd for spørsmål om invitasjoner til iOS 7-betaen. Tråden finnes her. Alle passende innlegg som postes her vil flyttes til den tråden, men for å spare tid kan dere gjerne poste der. Jeg vurderer også å splitte ut diskusjonen rundt iOS 7 til en egen tråd, for dette er en tråd for iPhone 5, ergo en maskinvaretråd, ikke programvare. Hva tror dere om det? 3 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 tror at hvis du setter telefonen i en-eller-annen mode jeg ikke husker navnet på som du kommer til ved å holde power og hjem knappen sammen i så og så mange sekunder så kan du gjenopprette til den nyeste versjonen i itunes edit: og forresten så har den nyeste versjonen "bra" batteritid, den går "fort" ned til 1%, men der holder den seg i 9 timer Hvis du mener DFU mode, så er det gjort. Nedgraderingen til 6.1.4 fungerte smertefritt, men nedgradering fra iOS 7, kan kun gjøres til seneste versjon av iOS 6. Altså 6.1.4 for iPhone 5 eiere og 6.1.3 for iPhone 4/4S eiere. Oppgraderte aldri til 6.1.4 så vet ikke noe om batteritiden der... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg har helt siden jeg tok i bruk min iPhone 5 ikke vært i stand til å spille av videoer i nyhetssaker på nrk.no. Nett-tv funker fint men ikke vanlige videoer hvis dere forstår hva jeg mener. Har mailet med NRK om det uten at de har klart å hjelpe meg foreløpig. Noen som har vært borti dette og vet om løsningen? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Mange slike videoer hos NRK benytter flash, om det er tilfellet så er det lite man kan gjøre. Mange slike videoer hos NRK benytter flash, om det er tilfellet så er det lite man kan gjøre. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ingen nye videoer hos NRK fås kun i flash. De vises i flash for «ordentlige» nettlesere, og i andre formater for iPhone, iPad og lignende. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Hmm, kan det hende at m.nrk.no / nrk.no ikke oppfatter at jeg surfer fra en iphone da? Og er jeg alene med dette problemet? Dvs fungerer videoene for dere? Sjekk f.eks denne artikkelen: http://www.nrk.no/sport/fotball/de-gea-aner-ikke-hvem-king-er-1.11077725 Endret 13. juni 2013 av Solaar Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Ingen nye videoer hos NRK fås kun i flash. De vises i flash for «ordentlige» nettlesere, og i andre formater for iPhone, iPad og lignende. Flash som kriterie for "ordentlig" nettleser? hehe Endret 13. juni 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hmm, kan det hende at m.nrk.no / nrk.no ikke oppfatter at jeg surfer fra en iphone da? Og er jeg alene med dette problemet? Dvs fungerer videoene for dere? Sjekk f.eks denne artikkelen: http://www.nrk.no/sp...g-er-1.11077725 Fungerer helt fint for meg. iPhone 5 og iOS 7. Flash som kriterie for "ordentlig" nettleser? hehe Morsom du. Med «ordentlig» nettleser mener jeg selvsagt en nettleser på en datamaskin, ikke en mobiltelefon. Jeg får ikke spilt av video på mange norske nettsider i Safari på MacBooken, men jeg gjør bare så Safari identifiserer seg som Safari for iPad, så fungerer alt helt fint uten flash. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg vet Runar, måtte bare spøke litt med det hehe. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hmm, kan det hende at m.nrk.no / nrk.no ikke oppfatter at jeg surfer fra en iphone da? Og er jeg alene med dette problemet? Dvs fungerer videoene for dere? Sjekk f.eks denne artikkelen: http://www.nrk.no/sport/fotball/de-gea-aner-ikke-hvem-king-er-1.11077725 fungerer her :/ men jeg har også iOS 7 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Hva syntes folket om iOS 7.0 så langt? Tenker da for det meste på designet osv.. Og ikke det faktum at 99,99% av alle apps krasjer Lenke til kommentar
HKS Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Da ser det ut som at LTE har blitt aktivert på iPhone 5 også for NetCom. Operatørinnstillinger ble nettopp oppdatert til 14.2 på min telefon, og under "Cellular" har det dukket opp "Enable LTE". Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Skal kjøpe en brukt iphone 5 for en i familien. Helst hvit, og nær oslo. har sendt så mange henvendlser tll folk på Finn. Skjønner ikke folk som legger ut annonser på finn, og ikke svarer på henvendelser. Hvorfor la man ut den jævla annonsen i første omgang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå