Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd å koble til wifi som krever godkjenning av sertifikat?

Får ikke trykt på godkjenn knappen. Har testet på flere nett nå.

jeg hadde også problemer med dette :( heldigvis er det bare 1 uke igjen av skolen :p og det er skolenettet jeg ikke kommer på

Noen som har lyst til å hjelpe meg med å teste ut iOS7 Beta? Har ikke utviklerkonto. Sender gledelig informasjon over PM hvis det er flere "plasser" igjen på noen med opprettet konto :)

hvis du ikke har fått hjelp enda: http://imzdl.com/torrent_download.php?type=ios&id=16 :)
Lenke til kommentar

Hvilken iOs 6 versjon er det folket anbefaler? Vurderer å gå ned igjen grunnet litt for dårlig batteri for hva mitt bruk tåler.

Har lest litt rundt og funnet ut av at iOS 6.1 er den versjonen som har best batteritid. Er det noen andre som har noen andre anbefalinger?

EDIT: Fant ut at man kan kun nedgradere til iOS 6.1.4

Endret av Nyrili
Lenke til kommentar

Hvilken iOs 6 versjon er det folket anbefaler? Vurderer å gå ned igjen grunnet litt for dårlig batteri for hva mitt bruk tåler.

Har lest litt rundt og funnet ut av at iOS 6.1 er den versjonen som har best batteritid. Er det noen andre som har noen andre anbefalinger?

EDIT: Fant ut at man kan kun nedgradere til iOS 6.1.4

tror at hvis du setter telefonen i en-eller-annen mode jeg ikke husker navnet på som du kommer til ved å holde power og hjem knappen sammen i så og så mange sekunder så kan du gjenopprette til den nyeste versjonen i itunes :hmm:

edit: og forresten så har den nyeste versjonen "bra" batteritid, den går "fort" ned til 1%, men der holder den seg i 9 timer :p

Endret av 1BlueAnd1White
Lenke til kommentar
Moderatornotis

Jeg har opprettet en egen tråd for spørsmål om invitasjoner til iOS 7-betaen. Tråden finnes her. Alle passende innlegg som postes her vil flyttes til den tråden, men for å spare tid kan dere gjerne poste der. :)

Jeg vurderer også å splitte ut diskusjonen rundt iOS 7 til en egen tråd, for dette er en tråd for iPhone 5, ergo en maskinvaretråd, ikke programvare. Hva tror dere om det?

• Liker 3
Lenke til kommentar

tror at hvis du setter telefonen i en-eller-annen mode jeg ikke husker navnet på som du kommer til ved å holde power og hjem knappen sammen i så og så mange sekunder så kan du gjenopprette til den nyeste versjonen i itunes :hmm:

edit: og forresten så har den nyeste versjonen "bra" batteritid, den går "fort" ned til 1%, men der holder den seg i 9 timer :p

Hvis du mener DFU mode, så er det gjort. Nedgraderingen til 6.1.4 fungerte smertefritt, men nedgradering fra iOS 7, kan kun gjøres til seneste versjon av iOS 6. Altså 6.1.4 for iPhone 5 eiere og 6.1.3 for iPhone 4/4S eiere.

Oppgraderte aldri til 6.1.4 så vet ikke noe om batteritiden der...

Lenke til kommentar

Jeg har helt siden jeg tok i bruk min iPhone 5 ikke vært i stand til å spille av videoer i nyhetssaker på nrk.no. Nett-tv funker fint men ikke vanlige videoer hvis dere forstår hva jeg mener. Har mailet med NRK om det uten at de har klart å hjelpe meg foreløpig.

Noen som har vært borti dette og vet om løsningen?

Lenke til kommentar

Hmm, kan det hende at m.nrk.no / nrk.no ikke oppfatter at jeg surfer fra en iphone da? Og er jeg alene med dette problemet? Dvs fungerer videoene for dere? Sjekk f.eks denne artikkelen:

http://www.nrk.no/sp...g-er-1.11077725

Fungerer helt fint for meg. iPhone 5 og iOS 7.

Flash som kriterie for "ordentlig" nettleser? hehe :p

Morsom du. :) Med «ordentlig» nettleser mener jeg selvsagt en nettleser på en datamaskin, ikke en mobiltelefon. Jeg får ikke spilt av video på mange norske nettsider i Safari på MacBooken, men jeg gjør bare så Safari identifiserer seg som Safari for iPad, så fungerer alt helt fint uten flash.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal kjøpe en brukt iphone 5 for en i familien. Helst hvit, og nær oslo.

har sendt så mange henvendlser tll folk på Finn. Skjønner ikke folk som legger ut annonser på finn, og ikke svarer på henvendelser. Hvorfor la man ut den jævla annonsen i første omgang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...