Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Har noen oppdatert til 6.1.2? Noen problemer?

Har installert 6.1.2 på iPh 4S, iPh 5, iPad 2, iPad 3 og iPad mini, ingen problemer, merker ingen forskjell (kjører ikke push-synk til Exchange).

Lenke til kommentar

hvordan gikk det? jeg fikk forresten samme problem, men det løste seg når jeg restartet den :p

er det noen andre som merker sånn tåkelyd hvis du holder øret helt intill høytaleren etter at du har låst opp telefonen. Med lyd på selvsagt :p

Beklager sent svar, så det først nå :ohmy: Men løste ingenting dessverre, så da sender jeg inn telefonen og ser hva som skjer. Takk for hjelpen uansett!

Lenke til kommentar

Jeg har fått et merkelig problem med min iPhone5. I går kveld satte jeg den til lading, og det stod ladeikon som vanlig. Fikk pipet som sier at den lader også. La meg og sto opp til 11% batteri. Fremdeles ladeikon. Tok ut og inn igjen ladekabelen, pip og den lader. Men batteriet gikk nedover like etterpå. Tok ut kabelen, snudde den, tok en omstart og satte i kabelen igjen. NÅ ladet den. Merkelig, ikke sant?

Enda verre, samme skjedde for to dager siden, var heldig som ikke ladet ut over natten, da hadde jeg forsovet meg til jobb... Den gangen hjalp det å ta ut og inn igjen kabelen én gang.

Lenke til kommentar

Hva er dette enkelte skriver at må gjøres under innstillinger for å få aktivert 4G / LTE? E24 skriver bare at du må inn under innstillinger for å aktivere muligheten, de sier verken hvor eller hva som faktisk må aktiveres... Jeg har hvertfall ingenting som ligner "aktiver / deaktiver 4G / LTE" hos meg.

Lenke til kommentar

For å få 4G på telefonen må kundene laste ned siste versjon av operativsystemet (6.1.2), og deretter gå inn i Innstillinger - Generelt - Mobilnett for å skru på LTE. For kunder som allerede har siste versjon av operativsystemet, er det kun operatørinnstillingene som må oppdateres. For å få disse må kunden gå inn på Innstillinger - Generelt - Om (det trigger oppdatering av Operatørinnstillingene)

Lenke til kommentar

Hva er dette enkelte skriver at må gjøres under innstillinger for å få aktivert 4G / LTE? E24 skriver bare at du må inn under innstillinger for å aktivere muligheten, de sier verken hvor eller hva som faktisk må aktiveres... Jeg har hvertfall ingenting som ligner "aktiver / deaktiver 4G / LTE" hos meg.

Hos meg er aktiver 3G byttet ut med aktiver LTE

Innstillinger > generelt > mobilnett > aktiver LTE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...