Lami Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Har noen oppdatert til 6.1.2? Noen problemer? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Gjort det for lenge siden. Merker ingen forskjell Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hvorfor holder min Samsung Galaxy S2 i maks én dag? Er nødt å lade den hver dag, er ikke iPhone egentlig ganske god på batteritid i forhold? Eller? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Batteriet er litt blandet for meg, sammenlignet med min iPhone 4 så syntes jeg den holder seg bedre under normalt bruk, men at batteriet går fortere under tung bruk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Voldsomt opp og ned i det siste her også faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Har noen oppdatert til 6.1.2? Noen problemer? Har installert 6.1.2 på iPh 4S, iPh 5, iPad 2, iPad 3 og iPad mini, ingen problemer, merker ingen forskjell (kjører ikke push-synk til Exchange). Lenke til kommentar
Grønnsaksuppe Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hvis den store Nexus 10-tråden er stor er ikke denne tråden liten. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 hvordan gikk det? jeg fikk forresten samme problem, men det løste seg når jeg restartet den er det noen andre som merker sånn tåkelyd hvis du holder øret helt intill høytaleren etter at du har låst opp telefonen. Med lyd på selvsagt Beklager sent svar, så det først nå Men løste ingenting dessverre, så da sender jeg inn telefonen og ser hva som skjer. Takk for hjelpen uansett! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg har fått et merkelig problem med min iPhone5. I går kveld satte jeg den til lading, og det stod ladeikon som vanlig. Fikk pipet som sier at den lader også. La meg og sto opp til 11% batteri. Fremdeles ladeikon. Tok ut og inn igjen ladekabelen, pip og den lader. Men batteriet gikk nedover like etterpå. Tok ut kabelen, snudde den, tok en omstart og satte i kabelen igjen. NÅ ladet den. Merkelig, ikke sant? Enda verre, samme skjedde for to dager siden, var heldig som ikke ladet ut over natten, da hadde jeg forsovet meg til jobb... Den gangen hjalp det å ta ut og inn igjen kabelen én gang. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Du får kjøre NES metoden. Blåse i hullet og pusse kontakten. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Itunes... Det kan se ut til at jeg (på noen album) ender opp med en kopi ekstra hver gang jeg synkroniserer. Og det er ikke så lett å finne ut hvorfor....synes jeg da Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Da har en kompis av meg fått 4G på sin iPhone 5, så virker som Telenor har fått det i gang på østlandet. Noen andre som har fått LTE ennå? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 @HjemmePC: #Telenor åpner for #4G i dag for iPhone 5 i #Tromsø, #Lillestrøm og noen deler av #Oslo. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 http://www.aftenposten.no/digital/Na-far-du-4G-pa-iPhone-5-7142969.html Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hvilke deler av Oslo gjelder dette? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Hva er dette enkelte skriver at må gjøres under innstillinger for å få aktivert 4G / LTE? E24 skriver bare at du må inn under innstillinger for å aktivere muligheten, de sier verken hvor eller hva som faktisk må aktiveres... Jeg har hvertfall ingenting som ligner "aktiver / deaktiver 4G / LTE" hos meg. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Det jeg har lest/hørt er at man må oppdatere siste iOS versjon, samt sørge for at operatørinnstillingene også er av nyere dato. Er ingen "aktiver lte" knapp Lenke til kommentar
smilys Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 For å få 4G på telefonen må kundene laste ned siste versjon av operativsystemet (6.1.2), og deretter gå inn i Innstillinger - Generelt - Mobilnett for å skru på LTE. For kunder som allerede har siste versjon av operativsystemet, er det kun operatørinnstillingene som må oppdateres. For å få disse må kunden gå inn på Innstillinger - Generelt - Om (det trigger oppdatering av Operatørinnstillingene) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Hva er dette enkelte skriver at må gjøres under innstillinger for å få aktivert 4G / LTE? E24 skriver bare at du må inn under innstillinger for å aktivere muligheten, de sier verken hvor eller hva som faktisk må aktiveres... Jeg har hvertfall ingenting som ligner "aktiver / deaktiver 4G / LTE" hos meg. Hos meg er aktiver 3G byttet ut med aktiver LTE Innstillinger > generelt > mobilnett > aktiver LTE Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Fikk det jeg også etter å ha gått til Settings - General - About og takket ja til å oppdatere Carrier Settings. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå