Christoffero89 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Koster også 250 Kr for ekspress swap Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 NFC Case for iPhone: http://www.maclife.com/article/news/us_bank_introduces_nfcpowered_go_mobile_beta_iphone Lenke til kommentar
xXekelandXx Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Har nett skaffet meg en Iphone 5 kjempe fornøyd sålangt passer veldigt bra i handen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Gratulerer med ett godt kjøp Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Moderatormelding En håndfull innlegg om smarttelefoner og kulde har blitt splittet ut til en egen tråd.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på privat melding eller i Klager på moderatoravgjørelser. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Gikk fra S3 til iPhone 5 her om dagen, og må si det har vært et stort sett trivelig gjensyn med iOS. Jeg skal ikke nekte for at jeg noen ganger savner skjermstørrelsen, men til gjengjeld tar den mindre plass både i hånd og lomme. Jeg er en fan av Android, men du verden så deilig det var å bruke iOS igjen. Alt bare funker. Fornøyd så langt. I tilfelle dere lurte! 4 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Godt å høre! Bruker ikke å svartmale verken iPhone eller Android, selv om jeg jobber med kun førstnevnte. Begge systemene har sine fordeler og ulemper, så får man velge den man føler er rett for seg Når det er sagt er det selvfølgelig nyttig å kunne teste begge deler! 3 Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Gikk fra S3 til iPhone 5 her om dagen, og må si det har vært et stort sett trivelig gjensyn med iOS. Jeg skal ikke nekte for at jeg noen ganger savner skjermstørrelsen, men til gjengjeld tar den mindre plass både i hånd og lomme. Jeg er en fan av Android, men du verden så deilig det var å bruke iOS igjen. Alt bare funker. Fornøyd så langt. I tilfelle dere lurte! Gjorde det samme selv for rundt fjorten dager siden og må si meg enig med deg. Og det med skjermstørrelsen går overraskende fort over. Tenker ikke på det i det hele tatt lenger. Noe av det beste for min del er at iPhone 5 er fullstendig overlegen S3 når det gjelder batterikapasitet. Nå har jeg igjen 30 - 40% med strøm ved dagens slutt, S3en måtte jeg lade to ganger om dagen. Pluss at grensesnittet til iOS er etter mitt skjønn mye mere strømlinjeformet Endret 18. januar 2013 av KontraBass 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 2 ganger om dagen hørtes urovekkende ut. Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) 2 ganger om dagen hørtes urovekkende ut. Ja, men jeg var nok litt upresis. Den holdt ikke ut dagen, så når laderen ble tatt av kl. 0800 så var den tom for strøm ved 1900-2000 tiden slik at den måtte settes på lading ved det tidspunktet for så å settes på lading når jeg la meg. Med dette slipper jeg altså med god margin på iPhonen Endret 18. januar 2013 av KontraBass Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Ja, men jeg var nok litt upresis. Den holdt ikke ut dagen, så når laderen ble tatt av kl. 0800 så var den tom for strøm ved 1900-2000 tiden slik at den måtte settes på lading ved det tidspunktet for så å settes på lading når jeg la meg. Med dette slipper jeg altså med god margin på iPhonen Merkelig... Då eg hadde S3-en kunne eg sette mobilen på lading på kvelden, legge meg med 100%, la den vare ut neste dagen, og morgonen etter der igjen kunne eg ha rundt 20-30% igjen. Trur det kanskje er litt meir spreiing på batteritida på dei telefonane.. Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Merkelig... Då eg hadde S3-en kunne eg sette mobilen på lading på kvelden, legge meg med 100%, la den vare ut neste dagen, og morgonen etter der igjen kunne eg ha rundt 20-30% igjen. Trur det kanskje er litt meir spreiing på batteritida på dei telefonane.. Ja, det er mulig. Leser om flere som skriver om god batteritid på S3, for meg var det som nevnt ikke sånn med min telefon. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Veldig varierende. En kollega på jobb hadde bedre standbytid på sin S3 kontra min og en annen sin iPhone 5. Hans batteritid virker ihvertfall veldig bra sånn generelt sett Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Da ble det iphone 5 på kona og meg også. Sort 32 gb til moi og sort 16 gb til fruen (hun ville ikke 32 gb selv om hun fikk tilbudet.. jee...) Men uansett, tenkte jeg bare skulle flagge det! Woho 1 Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Gratulerer Kan også formidle at Apple kundeservice sender meg en helt ny Iphone etter at skjermen har løsnet litt. Får beholde den gamle i noen dager etter at jeg mottar erstatningen, og det låses ikke beløp på konto. Det skulle bare mangle (tre uker gammel telefon) men det ordnet seg uten spørsmål, noe jeg setter pris på. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Veldig varierende. En kollega på jobb hadde bedre standbytid på sin S3 kontra min og en annen sin iPhone 5. Hans batteritid virker ihvertfall veldig bra sånn generelt sett Ja, Android telefoner virker å være svært avhengig av hvilke apps du har installert. Jeg gikk fra å lade min gamle S3 på ca 40% hver kveld, til å måtte lade 2 ganger om dagen bare pga en vær-app jeg installerte som konstant dreiv å prøvde å oppdatere været, og sannsynligvis hindret telefonen å gå i dvale. Mulig det finnes apps som påvirker iPhone5's batteritid veldig negativt også, men jeg har ikke funnet noen så langt. Endret 19. januar 2013 av Apox Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Er vel heller Apple sine oppdateringer som påvirker batteriet der Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Gratulerer Kan også formidle at Apple kundeservice sender meg en helt ny Iphone etter at skjermen har løsnet litt. Får beholde den gamle i noen dager etter at jeg mottar erstatningen, og det låses ikke beløp på konto. Det skulle bare mangle (tre uker gammel telefon) men det ordnet seg uten spørsmål, noe jeg setter pris på. På meg låste de 5000 Kr. Og fikk en ødlagt erstatningstelefon og for å sende ny igjen ville de låse 5000 til. Makan til dårlig service. Selger min tlf og kjøper android Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Nettopp fått meg iPhone 5 og er strålende fornøyd! Hvilken skjermbeskytter (film) vil dere anbefale? Jeg vil helst at den skal være mulig å ta av uten at telefonen får merker av dette. Også noen tips til case? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hvis man har vært uheldig og slettet feil person i kontakter. Hvordan får man den tilbake? Selvfølgelig ble slettingen øyeblikkelig syncet til iCloud kontakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå