Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre som har problem med at WiFi henger seg opp konstant? Har hatt problemet ei stund no...

Edit: Lurer på om eg skal levere den tilbake der eg kjøpte den...

Du er langt fra alene. Så langt kan det se ut som en dårlig batch som har problemer med wifi hardwaren i telefonen.

Les denne tråden fra side 1 (om du orker) så ser du at du er i godt selskap:

https://discussions....123456#20847389

Det er den mest aktive tråden i Apple forumet for tiden og bakgrunnen for at jeg returnerer min iPhone 5. Jeg skal alikevel ha meg en iPhone 5 senere men jeg venter til dette er 100% avklart og ryddet opp i fra Apple.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Du er langt fra alene. Så langt kan det se ut som en dårlig batch som har problemer med wifi hardwaren i telefonen.

Les denne tråden fra side 1 (om du orker) så ser du at du er i godt selskap:

https://discussions....123456#20847389

Det er den mest aktive tråden i Apple forumet for tiden og bakgrunnen for at jeg returnerer min iPhone 5. Jeg skal alikevel ha meg en iPhone 5 senere men jeg venter til dette er 100% avklart og ryddet opp i fra Apple.

Oi, det var ikkje måte på heller det, nei... Trur eg kjem til å levere min tilbake då, men kva kan eg forvente? Har kjøpt den i butikk med 12 mnd binding, og er ikkje sikker på kva rettar eg har når det gjelder retur slik. Har berre kjøpt på nettet uten abo. før... Kan eg kreve pengar og slikt igjen sidan den ikkje fungerer slik som den skal? WiFi er jo en ganske kritisk funksjon egentlig...

Lenke til kommentar

Jeg har for lite erfaring med den kjøpssituasjonen til å komme med gode råd, men det er mange her som kan gi deg gode råd på det :). Har du kjøpt den på Elkjøp eller Lefdal er det vel gode muligheter for at du kan få levert den tilbake om det ikke er for lenge siden du har kjøpt den, men jeg kan ikke garantere noe da det er unntak og ymse for slike produkter men det går alltids ann å snakke seg til en deal.

Har du problemer med WiFi og vil bytte den har du uansett krav på å få bytte den, der kan du bare stå på ditt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg har for lite erfaring med den kjøpssituasjonen til å komme med gode råd, men det er mange her som kan gi deg gode råd på det :). Har du kjøpt den på Elkjøp eller Lefdal er det vel gode muligheter for at du kan få levert den tilbake om det ikke er for lenge siden du har kjøpt den, men jeg kan ikke garantere noe da det er unntak og ymse for slike produkter men det går alltids ann å snakke seg til en deal.

Har du problemer med WiFi og vil bytte den har du uansett krav på å få bytte den, der kan du bare stå på ditt.

Den er ikkje meir enn litt over 2 veker gammal, så trur eg skal stikke til forretninga eg kjøpte den, og sjå kva dei syns.

Håper det går greit. :)

"...jeg vurderer å kjøpte android igjen selv om jeg har Mac og Ipad og atv."

Det eg siterte no, er noko som beskriver situasjonen min ganske godt óg. Om eg må vente til Apple lanserer iOS 6.1 (som potensielt kan ta uendelig lang tid), for å få fungerande WiFi, velger eg heller en Android-toppmodell.

Lenke til kommentar

Den er ikkje meir enn litt over 2 veker gammal, så trur eg skal stikke til forretninga eg kjøpte den, og sjå kva dei syns.

Håper det går greit. :)

Det eg siterte no, er noko som beskriver situasjonen min ganske godt óg. Om eg må vente til Apple lanserer iOS 6.1 (som potensielt kan ta uendelig lang tid), for å få fungerande WiFi, velger eg heller en Android-toppmodell.

Sikler litt på Sony xperia v. Eneste toppmodell som ikke ren er nettbrett:). Sender den på rep i morgen tenker jeg

Lenke til kommentar

Kjipt dere to :/

Ingen problemer ennå her ihvertfall.

Irriterer meg over at jeg ikke kan ta den ut av lomma uten å få pittesmå hakk på sidene.

Håper dekselet kommer snart.

Ellers kommer jeg aldri til å oppgradere til 6.1 når den kommer. Skal visst bli umulig å jailbreake da.

Lenke til kommentar

Heldigvis kan man si at dette ser ut til å være begrenset til en enkelt batch av produkter. Men de fleste som har problemer opplever det etter å ha brukt enheten med BT mot bilen samt annet BT v4.0 utstyr eller synket mot iTunes. Og oppgradert til iOS 6.0.2. Har man gjort alle disse tingene samt forsøkt med større datamengder (eks. lengre videoer fra youtube) over 2.4GHz WiFI uten å oppleve tidvise brudd og problemer så har man nok fått en enhet uten problemer :) Forsøk også datamengde over WiFi mens du har enheter tilkoblet BT.

Det er hva som ser ut til å være status så langt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Sikler litt på Sony xperia v. Eneste toppmodell som ikke ren er nettbrett:). Sender den på rep i morgen tenker jeg

Samme her. :) Xperia V frister ja. Eller Note II, sjølv om den er endel større. Har ikkje noko problem nesten uansett skjermstørrelse, så...

Einaste problemet blir å vise feilen trur eg. Det er jo ikkje alltid at den henger seg opp, og om den går smooth i butikken i morgon blir jo det litt dumt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...