greenman Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Denne ser litt interessant ut: Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Kjøper ikke sånn dritt til å ha på telefonen. Da er man overparanoid. Den er bygget for å tåle en trøkk, og selv om den blir slitt så er det ikke mye. Det er ingen som har sagt telefonen skal se ny ut hele tiden. Og når tre års tid har gått, så bryr du deg ikke lengre heller. 3GS´n min var sprukket og ripete, og det siste året slang jeg den veggemellom. Femmern kommer sannsynligvis til å vare litt mer, fordi den er av metall og ikke plastikk. Men riper blir det før eller senere. Det må man bare belage seg på. Glasset er jo Gorilla type to, etter det jeg har forstått, som er mer riperesistant enn noe glass tidligere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Har nå bevisst valgt å bruke de medfølgende pluggene i en ukes tid. Veldig fornøyd med lyden, men dessverre ser det ikke ut til at venstre øret mitt blir særlig kompis med pluggen. Det gjør vondt etter kort tid, og er rett og slett jævlig ubehagelig uansett hvordan eg prøver å justere den. Triste greier Lenke til kommentar
greenman Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Er enig med deg, men hvis jeg først skulle kjøpt noe, så den glassgreien ganske grei ut. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Har nå bevisst valgt å bruke de medfølgende pluggene i en ukes tid. Veldig fornøyd med lyden, men dessverre ser det ikke ut til at venstre øret mitt blir særlig kompis med pluggen. Det gjør vondt etter kort tid, og er rett og slett jævlig ubehagelig uansett hvordan eg prøver å justere den. Triste greier Synd, jeg blir bare mer og mer imponert over disse men man er veldig avhengig av at passformen fungerer. Det som slo meg nå er at ledningen aldri krøller seg slik som forrige gjorde og det er herlig. Ellers blir jeg stadig overasket over lyden så jeg bruker faktisk disse i flere av mine avspillere nå og har vurdert å kjøpe fler. Folk sier også at de hører meg mye bedre om jeg ringer dem med disse nye pluggene i den gamle iP4 enn med de gamle pluggene. Endret 30. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Nå fant jeg dem i en kinabutikk, og de er sikkert ikke orginale. http://www.focalprice.com/IP2429W/35mm_Plug_Inear_Earphone_with_Microphone_Volume_Control_for.html Men om de er verdt selv den lave prisen er en helt annen historie. Ikke bør en støtte disse copycat-dustene heller Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) iPhone5Parts claims the 5S will be launched in the first half of 2013, presumably in the summer, which may seem a tad early, but would make good business sense as it would be able to compete directly against the Samsung Galaxy S4, which is also expected to land around that time Jefferies analyst Peter Misek today released a new research report that is gaining attention for its claims regarding Apple's next generation of iOS devices. Based on supply chain checks, Misek believes that the iPhone 5S is likely to launch in June or July of next year, in line with several other reports citing a similar timeframe. Misek makes a number of interesting claims regarding features of the iPhone 5S, classifying them into "likely" and "possible" but offering little expanded commentary on any of them. Based on our checks, likely updates include a new super HD camera/screen, a better battery, and NFC. Possible updates include an IGZO screen for Retina+, 128GB storage, and coming in 6 to 8 colors. I grunn gammelt nytt men greit å vite for de som ikke vet hva de skal kjøpe ennå at 5S kan komme i juni/juli. Endret 30. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 What the fuck er det som lager lyd/beveger på seg når jeg dunker på telefonen fra siden/bakpå? Irriiiiiiiiterendeeeeee!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Er vel den lille orienteringskula tenker jeg, helt normalt. Endret 30. desember 2012 av Mala Lenke til kommentar
greenman Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Noen erfaringer med alarm/dock for iP5? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Hva er den enkleste måten for å overføre nummre fra android (google acc) til iOS6? Du kan sette opp Google-kontoen som exchange-konto, då syncer den kontaktane fra gmail til telefonen. Du kan og velge eksporter fra contacts.google.com, velg Apple-formatet, og last opp filen til iCloud-kontoen din fra iCloud.com Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Mala: Dette kan være potensielt dugelig konverteringssoftware: http://sbooth.org/Max/ Alle FLAC filene mine ligger på en W8 maskin Macbooken er foreløpig uten lader, regner med å få en ny en i posten i løpet av uken/neste uke. KAN orke meg til å få overført alt da. Å sitte å manuelt trykke frem mappevis og konvertere innholde fra en og en mappe er så uaktuelt som det går ann å bli. Men må vel bite i det sure eplet (no pun intended) om det ikke dukker opp noen annen løsning Ingen tilsvarende Windows kompatible programmer å anbefale ? EDIT: Alriight, lenge leve batch converteren i dbPoweramp Endret 31. desember 2012 av Mala Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Superviktig melding Noe av det vi kom frem til på moderatorsamlingen vi hadde i høst var at vi ønsker flere diskusjoner andre steder enn i de enorme samletrådene. Jeg har derfor flyttet diskusjonen om å spille av Spotify på stereoanlegget til en egen tråd, og kommer til å fortsette å gjøre dette med mye diskusjoner hvis jeg finner det passende.Dere kan gjerne hjelpe! Hvis dere lurer på noe eller ønsker å diskutere noe som ikke er direkte relatert til denne tråden, f.eks. spørsmål om apps, tilbehør, garanti, og ting som Spotify og stereoanlegg, opprett en egen tråd i egnet kategori. Godt nytt år! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Lagde en video med iPhonen min. Overraskende hvor bra kvalitet det blir. Den filmer jo faktisk i HD. Men opplever alltid med Youtube at kvaliteten blir litt styggere enn orginalfila: http://www.youtube.com/watch?v=BMcyMl_FL4I Endret 31. desember 2012 av Ramius 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Det var jo også en alternativ måte å avlive en gammel traver på 1 Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 jeg opplevde at kameraet flimret i dag da jeg skulle ta bilder innendørs. sammenlignet med min brors ip5, og det samme forekom der også. altså skjermen viste flimmer når kamerat var aktivert og på de faktiske bildene. det viste seg etter litt forskning at det skyldtes led-belysningen i huset. et eller annet relatert til frekvensen på lyset. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 det viste seg etter litt forskning at det skyldtes led-belysningen i huset. et eller annet relatert til frekvensen på lyset. jeg husker en gang for lenge siden at jeg opplevde det samme (ikke med iphone 5) at de flimret slik som når man retter kameraet mot tv-en. Lurte veldig på hva det var, men gadd ikke å tenke mer på det endelig fant jeg løsningen (kanskje) Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 I grunn gammelt nytt men greit å vite for de som ikke vet hva de skal kjøpe ennå at 5S kan komme i juni/juli. "Kan komme" er vel ren spekulasjon inntil videre? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 Problemet med Bluetooth er jo lydkvalitet og rekkevidde, med AirPlay så har du tilgang så lenge du er innenfor nettverket (som du kan ekspandere over temmelig store lengder med rett utstyr) og lydkvaliteten oppskaleres til 16bit ALAC (Apple Lossless @ 1411 kbps) mens Bluetooth nedskalerer via SBC til er det noe ala 128kbps eller liggende (?) Ergo, om du har musikken i noe annet enn lossless så vil lydoverføring over Bluetooth omkonverte en allerede lossy fil, noe som aldri er ideelt og har du biblioteket ditt i noe som helst over 128kbps så vil du tape ytterligere lydkvalitet. Med AirPlay så vil det også oppstå omkonvertering om du ikke har lyden i ALAC eller annet lossless format, men den oppskalerer nå ihvertfall til lossless på 1411kbps så de færreste vil oppleve noen forverring av lydkvaliteten og de av oss som faktisk har biblioteket vårt i lossless vil ende opp med lossless lydkvalitet via AirPlay noe du ikke vil være i nærheten av via Bluetooth og SBC. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Ja så var vi i gang med iTunes igjen..endelig fått over hele biblioteket mitt i Apple Lossless, og tenker da å synce litt go`musikk over på telefonen. Men så gidder ikke ITunes å kjenne igjen telefonen da. Det funket da sist jeg la over noe greier, hva faen er det nå som er galt ? EDIT: Hjalp heldigvis med en klassisk restart her. Endret 31. desember 2012 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå