Lami Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Hva er den enkleste måten for å overføre nummre fra android (google acc) til iOS6? Det zanta sa. Flasseproblemet tror jeg ikke er fortsatt. Ikke opplevd det ennå, men hørt at den fine kanten blir fort slitt, eller flasser eller hva den nå gjør, men en jeg kjenner tok å polerte det, ble nice! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Hva er den enkleste måten for å overføre nummre fra android (google acc) til iOS6? Bruk phonecopy (google it). Bruker det hele tiden på jobb. Android - iphone er meget enkelt, da begge har apper Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Kan man bruke lader til iPhone og ipad om hverandre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Ipadlader på iPhone ok. iPhonelader på iPad gir for lite strøm, blir varm og tar laaaaang tid. Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Noen flere enn meg som har problemer med at telefonen ikke husker passordet til wifi? Så fort jeg slår av wifi eller setter på flymodus så må jeg gå inn og sette på wifi manuelt igjen, den slår seg ikke på selv. Og hver gang jeg gjør dette må jeg slå inn passordet på nytt. Har hatt flere iPhoner før og ingen har oppført seg slik. Kjører 6.0.2. Har en iPad (4) med 6.0.1 og den finner automatisk wifi hver gang jeg slår den på uten behov for å slå inn passordet på nytt. Har noen en løsning på dette hadde jeg bliit glad, plagsomt å måtte slå inn et innviklet langt passord hver gang Endret 30. desember 2012 av KontraBass Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Jeg har forøvrig allerede klart å få et bittelitte hakk i rammen på høyre side. Jeg har vært meeget forsiktig med den og tom. pakket den inn i en strikkevott når jeg har hatt den med meg i jakkelommen. Den eneste kilden jeg klarer å finne til hakket må være glidelåsen på en flisjakke jeg brukte inne og at den har kommet borti denne på vei inn eller ut av lommen. Jeg har ikke en gang brukt den som hovedtelefon, da iP4 er telefon inntil videre. Men dette gjør meg ingenting, det er en bruksgjenstand og jeg er glad jeg valgte den hvite i så måte. Dette kan ha skjedd når jeg legger den inn og ut av dockingen men det er et mykt dempende materiale i det området. Endret 30. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Noen flere enn meg som har problemer med at telefonen ikke husker passordet til wifi? Så fort jeg slår av wifi eller setter på flymodus så må jeg gå inn og sette på wifi manuelt igjen, den slår seg ikke på selv. Og hver gang jeg gjør dette må jeg slå inn passordet på nytt. Har hatt flere iPhoner før og ingen har oppført seg slik. Kjører 6.0.2. Har en iPad (4) med 6.0.1 og den finner automatisk wifi hver gang jeg slår den på uten behov for å slå inn passordet på nytt. Har noen en løsning på dette hadde jeg bliit glad, plagsomt å måtte slå inn et innviklet langt passord hver gang Problemet løst. Gikk inn og satte opp wi-fi manuelt en gang. Nå logger den seg rett inn på nettverket hver gang. Tror også det kunne vært løst ved å gå inn på generelt -> Nullstill -> Nullstill nettverksinnstillinger. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Den panorama-funksjonen er så sinnsykt kul. Og mye MYE bedre enn jeg forventet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 *sigh* Ser faktisk ut til at telefonen har fått antydning til slike berømte "gnage" merker etter gummi casingen gitt, har har en hvit telefon. Helt i toppen av telefonen, ytterst ute på lista rundt glasset har hvitfargen blitt skrapet bort litt. Det ser ihvertfall slik ut. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Er fornøyd med iPhonen min, glad jeg ikke fikk noe irriterende plager som riper/hakk eller lignende. Skal det være noe småpirk, så må det være denne litt karen her: Noe greier der, enten er pittelite hakk eller lakk som er skallet av.. Fikk den sånn da. Litt mer aktivitet her a folkens!! Anbefalte programmer for iOS Endret 30. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Tror nesten jeg må lære meg å være litt mindre fisefin viss det viser seg at telefonen tåler så lite overfladisk slitasje Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) hehe man kan bli nervevrak om man skal være redd for telefonen i alt og ett så når jeg så mitt første lille hakk i kanten på rammen tok jeg av beskyttelsen bak og lar det stå til . Akkurat som med friluftsklær skal det synes at det er brukt. Jeg har heldigvis iP4 jeg kan bruke i de verste våt-situasjonene ennå. Endret 30. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Ja det blir jo litt tragikomisk hele greiene egentlig. Men føler at man får ett litt bedre grep med en liten case også. Marerittet er jo å glippe telefonen, eller at noen dulter bort en travel dag hehe. Endret 30. desember 2012 av Mala Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Jeg orker ikke bruke case på min. Litt riper på baksiden må man vel tåle. Skjermen tåler jo en god del uansett. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Tåler skjermen en god del ja? Så jeg kan trygt bruke den oppi bukselommen hvor det alltid vil være smårusk andre greier? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Har ingen beskyttelse på min skjerm. Er ganske obs på hvor jeg legger min, og at lommene er tømt. Så langt ingen problemer Er jo en fordel at det ikke ligger sand og annet dritt oppi der da. Endret 30. desember 2012 av Mala Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Er det verdt å bruke 200,- på en plastfilm som man kan bruke som beskyttelse til skjermen? Beskytter det noe særlig mot riper og hakk? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 200 var jævlig dyrt spør du meg. Det er klart skjermen blir jo eksponert i mindre grad, og den vil holde seg ripefri. Men du vil (avhengig) av film miste mye av den deilige touch opplevelsen til telefonen. Men det kommer jo som sagt ann på filmen. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Er det verdt å bruke 200,- på en plastfilm som man kan bruke som beskyttelse til skjermen? Beskytter det noe særlig mot riper og hakk? Du får de for 20 spenn på ebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå