Theo343 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Jeg skjønner det, men jeg tror ikke de er skadet alikevel. Jeg har selv sett på disse skruene med god forstørrelse (jobber med dette, selger og bytter iPhone-deler daglig) - og de ser ofte litt slik ut. Husk at dette bildet blåser de opp mange titalls ganger... Om han har en Pentalobe-trekker tilgjengelig, finner han fort ut av det. Hvis de er slik til vanlig så vil vel begge skruene hans se slik ut og da er det ingen problem lock/power knappen på min skrangler når jeg rister på telefonen. Den føles litt løs når jeg rører på den også, men den fungerer helt fint. Aner ikke om det skal være slik, men ellers har jeg vært heldig og fått en perfekt telefon. De virker som det skal være slik, at den er litt "løst hengslet" for å ikke henge seg opp og den slags. Min er ikke vanskelig å operere. har også problemer med lock/power knappen min. Den er ganske hard å få brukt. Ofte må jeg trykke den ned 4-5 ganger før jeg får telefonen låst, spesielt når jeg trykker på høyresiden av knappen. Venstresiden pleier å gå greit, har hatt den siden begynnelsen av november, og den har vært slik i et par uker nå. Har aldri mistet den i bakken eller lignende, men irriterer med over det. Noe å klage på? Min låser seg selv når jeg trykker skjevt på en av sidene men eller forsøker jeg å trykke den på midten. Rask kommentar til kommentarene til bildet jeg postet: Skruen er nok ikke ødelagt, men grunnet vinkelen bildet ble tatt i, samt fokus og slike ting, ser jeg at det kan se slik ut. Det som sitter fast er hardt, men bøyelig. Mest sannsynlig en form for plast. Telefonen har et lavere modellnummer (det på baksiden) enn den første jeg fikk, noe som styrker mistanken om at det er en telefon som er levert tilbake. Jeg bor (dessverre?) i Gjøvik, men takk for tilbudet! Ser ut til at jeg bestiller skrujern og forsøker å fikse det selv. Det forklarer saken Endret 23. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 lock/power knappen på min skrangler når jeg rister på telefonen. Den føles litt løs når jeg rører på den også, men den fungerer helt fint. Aner ikke om det skal være slik, men ellers har jeg vært heldig og fått en perfekt telefon. Er kameravinkler som skrangler. Gjort det på alle iphones siden 3GS Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 er så hyggelige de på apple support er! ville ha tilbake igjenn pengene for de spillene som apple har fjerna utenå si i fra til brukerne, å dette er meldinga jeg fikk av de uansett hva jeg sa, og hva jeg lira ut klager og harde kritikker med som at de suger osv: Dear apple victim, Greetings from iTunes Store Customer Support. My name is Rakesh and I am glad to assist you today. I understand that the item was purchased inadvertently. Addressing the concern is important for us. I will try to provide the required information. Apple victim, please be informed that we have carefully considered your request for a refund while we understand this purchase was unintentional. However, I checked your account and saw that you received a refund for an accidental purchase . As the iTunes Store has already made an exception to the Terms of Sale for you, it would not be possible for us to reverse the charge. Please review the iTunes Store Terms of Sale: http://www.apple.com/legal/itunes/ww Please note that the iTunes Store provides a warning message that asks if you are sure that you want to buy an item. This warning can be turned off. If you would like to make sure that this warning is on, you can reset the warnings in the iTunes Store by following the instructions in this article: Resetting iTunes Store warnings http://support.apple.com/kb/HT1734 Additionally, you can make modifications on certain devices that will prevent them from making purchases: iPhone, iPad, and iPod touch: Understanding Restrictions http://support.apple.com/kb/HT4213 Your understanding is highly appreciated. Thank you for being a valued iTunes Store customer. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2012 Fjerna uten å si ifra? Hva er egentlig situasjonen og problemet? Om du driver å lirer av deg kommentarer som at de suger og liggende så forstår jeg godt hvorfor du ikke får en hjelpende hånd tilbake, folk med slike banale holdninger ovenfor kundesupport fortjener rett og slett ikke å få hjelp, men det er mulig jeg misforsto deg her? Var ikke så lett å tyde teksten du skrev. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Å være fullstendig idiot mot kundeservice lønner seg vel aldri. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Enig med RamGuy. Skjønte ikke helt hva som var saken. Har de fjerna apps fra kontoen din? Slik er desverre verden med digitale kjøp, ikke veldig forbrukervennlig da de fleste leverandører av digitale tjenester bare "leier ut" ting til deg, dermed kan de fjerne det helt uten at du har noe rettigheter. Trist men sant. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Opplever andre at WiFi fortsatt er ustabilt på iOS 6.x? Har fiklet en del med oppsett av e-post og lignende i dag og en ting som gjorde det unødvendig tidkrevende var at telefonen (iP5) mistet WiFi forbindelsen stadig vekk hvor jeg måtte deaktiver og aktivere. iP4 med siste iOS 5 hadde dønn stabil WiFi hele veien siden jeg tittet på den mens jeg konfigurerte ymse ting på iP5. v6.0.2 skulle jo ha fikset WiFi problematikken men det er fortsatt gjeldende? Riktignok hadde jeg 20% batteri og nedover når jeg holdt på med dette men det har aldri vært et problem på iP4. Forsåvidt merkelig at den kun hadde 20% batteri, for den står i en ladedock hele natten og ble ikke brukt i det hele tatt før konfigen uttpå kvelden. EDIT: Ser også på nett at det påstås at 6.0.2 gir vesentlig kortere batterilevetid. As noted by the team at TidBITS, this change in how devices connect to Wi-Fi may be related to the apparent battery drain. "Our speculation, based on some quick testing that Michael Cohen did, is that the problem is related to a change in Wi-Fi behavior, which maps with Apple's sole release note for iOS 6.0.2," Engst wrote. "t's far from conclusive, but indicates that the problem may be related to wireless communication in some fashion." Så er jeg heldig har jeg ikke fått fikset WiFi problemet men fått dårligere batterilevetid i tillegg hehe. Ser også at enkelte har mer problemer med WiFi enn før 6.0.2. d-p Dec 21, 2012 at 10:06 PMI was able to connect my iPhone 5 to WiFi before, but not after the update to 6.0.2. Resetting network settings does not fix this issue. The strange thing is, it connected to my WiFi automatically after the update. Like an idiot, I saw this thread and told it to Forget This Network; now I can't connect to anything. Per nå har jeg ikke aktivert simkortet i den og dermed slipper jeg å frykte vill databruk som overstiger abbonementet fordi WiFi stadig faller ut og slår over til mobilnettet. iP4 er hovedtelefonen inntil slikt er løst. iP4 blir heller ikke oppgradert til iOS 6 og glad magefølelsen lot meg vente med det. https://discussions....624470#20624470 atdguyDec 19, 2012 7:10 PM Beware IOS 6.0.2!! I loaded IOS 6.0.2 yesterday. Unfortunately it only partially fixed my wifi issues (I already have several posts about my wifi issues). But, to my complete and utter frustration, it introduced a NEW ISSUE I was not having before -- it is absolutely draining my battery. I can usually get through a day with about 75% of my battery power remaining. Today I've gone through 90% and I've done nothing special with it. Come on, Apple! I know you guys have to be reading these posts. You are driving your loyal fan base away. I'm ready to get my money back and switch to Android. The time (hours-and-hours spent trying to debug my problems) and money do not seem worth it any more. iPhone 5, iOS 6, IOS 6.0.2 Endret 23. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Skal ikke si for sikkert, men har ikke merket noe særs dårligere batteritid enda. Nå angrer jeg litt på at jeg kjøpte hvis case rundt phonen, den er ikke så hvit lenger Fikk dog fatt på en gjennomsiktig en på ebay, nesten gratis så. Endret 23. desember 2012 av Mala Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Hmm, må se om jeg finner en god gjennomsiktig silikonskin. Har forløpig latt plasten sitte på bak. Ellers virker løsningen for de med dårligere batteritid etter 6.0.2 være å slå av WiFi når det ikke brukes aktivt. Forhåpentligvis kommer det en 6.0.3 snart som fikser WiFi skikkelig samt løser det nye problemet ift. batteritid som tydeligvis virker å være relatert til WiFi "fiksen" i 6.0.2. EDIT: Det er forøvrig bare i kveld jeg har opplevd WiFi ustabilitet. Har inntil nå lastet ned tonnevis av spill og applikasjoner uten å merke noen ustabilitet. Endret 24. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg bruker denne casen: http://dx.com/p/protective-matte-screen-plastic-back-case-for-iphone-5-translucent-white-163006 Jeg kjøpte en hel haug fra DX, og denne er den jeg definitivt liker best. Det er mulig og se hva som er bak, den tilføyer ikke noe særlig ekstra bulk på iPhonen og sitter ekstremt godt på. Til 8-9 kroner så er det verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Nye oppdateringen hjalp når det gjelder wifi og ustabilitet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Det ser ut til å hjelpe noen og skape mer problemer for andre. Endret 24. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg bruker denne casen: http://dx.com/p/protective-matte-screen-plastic-back-case-for-iphone-5-translucent-white-163006 Jeg kjøpte en hel haug fra DX, og denne er den jeg definitivt liker best. Det er mulig og se hva som er bak, den tilføyer ikke noe særlig ekstra bulk på iPhonen og sitter ekstremt godt på. Til 8-9 kroner så er det verdt et forsøk. Lignet veldig på den jeg får fra ebay,bare at den dekker over volum knappene i tillegg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Leste litt på det men er det en hardcase? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Hardcase ja. Silikon er et helvete om man skal ha den ut og inn av bukselommer... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Jeg har aldri hatt problem med det det kommer vel ann på kvaliteten skulle jeg tro. Pixelskin HD har fungert fint der med iP4 i 2.5 år men ønsker en gjennomsiktig og tynnere nå med iP5. Det flotte med slike er jo at de får litt motstand mot de glatteste flatene så den ikke sklir rundt som en ishockey puck. Samt bedre grep. Endret 24. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Jeg har aldri hatt problem med det det kommer vel ann på kvaliteten skulle jeg tro. Pixelskin HD har fungert fint der med iP4 i 2.5 år men ønsker en gjennomsiktig og tynnere nå med iP5. Det flotte med slike er jo at de får litt motstand mot de glatteste flatene så den ikke sklir rundt som en ishockey puck. Samt bedre grep. Pixelskin HD er vel laget av TPU, ikke silikon? Endret 24. desember 2012 av Punainen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Overflaten på silikon kan også variere. Men la oss kalle det en "gummiert-aktig" skin. Hva det er laget av er ikke så nøye så lenge den er myk, fleksibel, bevarer passformen og er holdbar. Endret 24. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Min erfaring med både skins og hardcases er at det fort kommer smårusk inn i mellom omslaget og telefonen, og dermed fremskynder riper. Kan jo så klart være jeg har vært uheldig, men jeg bruker ingen av delene og har ikke problemer med riper i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Wow, FaceTime var jo virkelig epic fail. Bra nett i begge ender, så ser ikke helt problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå