Runar Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Noen som vet om en god og billig pouch/sleeve til iphone 5? Da tenker jeg på noe som beskytter hele telefonen, men som tas av når mobilen er i bruk. Sena! Jeg har ingen link, beklager, men du finner de på Eplehuset, og sikkert i lignende butikker. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 http://www.eplehuset.no/produkt/3417_sena-ultraslim-pouch-for-iphone-5---sort-ny.aspx Ikke billig, men best Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Fruen fikk en iphone 5 hvit i tidlig julegave. Stor fornøyd var hun, siden hennes iphone 4 var knust på begge sidene. Kjøpte med en case denne gang faktisk var hvit såpass pen at jeg nesten angret på at jeg kjøpt en sort. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Er litt bekymret for batteriet i telefonen nå. Det har vært veldig bra siden jeg fikk den for halvannen måned siden, men jeg synes det er blitt dårligere den siste uken. Fulladet det i åttetiden i går, og i dag kl 8.00 var det allerede nede i 70%, uten å ha blitt brukt i mellomtiden. Og det selv etter at jeg slo av bluetooth, som jeg hadde glemt å slå av etter å ha brukt det en uke før. Selv med bluetooth på mener jeg bestemt at batteriet ladet mye saktere ut da jeg fikk den. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Er litt bekymret for batteriet i telefonen nå. Det har vært veldig bra siden jeg fikk den for halvannen måned siden, men jeg synes det er blitt dårligere den siste uken. Fulladet det i åttetiden i går, og i dag kl 8.00 var det allerede nede i 70%, uten å ha blitt brukt i mellomtiden. Og det selv etter at jeg slo av bluetooth, som jeg hadde glemt å slå av etter å ha brukt det en uke før. Selv med bluetooth på mener jeg bestemt at batteriet ladet mye saktere ut da jeg fikk den. er selv lit åaranoid angående dette, du kan jo jevnlig sjekke under generelt > bruk også på nederst. Der ser du antall timer i bruk og standby. Med 1 dag i standby så har jeg i gjennomsnitt ca 1 time bruk per 10%.For eksempel nå så har jeg igjen 31%, med 7 timer og 20 min i bruk, og 1 dag og 9 timer i standby Endret 17. desember 2012 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Forhåpentligvis har jeg iP5 i hende på fredag og driver å klargjør byttet i forkant. Nanosim har jeg allerede fått. Hva med "custom" musikk og ringetoner som jeg har lagt inn utenom itunes og hvor noe er via spotify? Bør jeg også kanskje oppgradere 4ern og iTunes til siste OS/versjoner før jeg går over til 5? Vil iCloud automatisk forstå at jeg har fått en ny enhet på samme AppleID og slette de gamle backupene for 4ern, eller vil jeg gå full på lagringsplassen? Endret 17. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Den skjønner at du har fått en ny enhet ja, og du får valget om du vil kopiere over instillingene fra 4ern eller lage nytt oppsett. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Apple har forresten sluppet iOS 6.0.2 i dag for iPhone 5. Oppdateringen skal fikse enkelte problemer som telefonen har hatt med Wi-Fi, er tilgjengelig for OTA oppdatering nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Takk for info, oppdaterer nå Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2012 Har sluppet WiFi oppdatering for de som har nyere maskiner med OS X Mountain Lion med 10.8.2 også. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 iPhone5 ligger nå å venter på posten hjemme så denne oppdateringen kom til en fin tid . Legger det inn også på iP4 før jeg bytter (ønsker å benytte den uten simkort til ymse ting). Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Byttetelefonen Apple sendte sitter fast i Oslo, med denne beskjeden på TNTs sporingsider: «Held Awaiting Correct Address. Follow Up Actions Underway». Merkelig, ettersom adressen er nøyaktig den samme som sist. Jeg fikk en e-post fra Apple tidligere i dag hvor det sto at TNT hadde overlevert pakken til Posten, men jeg har ikke fått noe sporingsnummer jeg kan bruke hos Posten. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Jeg fikk også e-post fra Apple i dag om at jeg kunne følge opp pakke på posten men der var det med et refaransenummer jeg kunne taste inn i sporingsappen til posten, hvor jeg så at 3 kolli venter i min "post i butikk". Fikk denne for 5 timer siden: Dear Apple Customer, Thank you for shopping on the Apple Online Store. Please be advised that TNT have handed your package over to Posten to complete the delivery of your order "her stod nummeret". In order to continue tracking your order via http://www.posten.no, please use your tracking number within the 'Track Shipment' section on http://store.apple.com/no/orderstatus. Please disregard this message if you have already received your delivery. Kind regards, The Apple Store Endret 19. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg får vel bare vente på at TNT skal klare å finne riktig (samme) adresse. Apple sa at den skulle sendes ut med superduperekspress-post, men dette har jo tatt lenger tid enn den første telefonen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Jeg er positivt overasket over at jeg bestilte telefonen+annet kl. 15:05 den 13/12 og allerede i dag 19/12 kl. 14:44 lå det klart på posten i min nærkolonial. Det er mye bedre enn jeg fryktet. Endret 19. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hmm, kun 2 av 3 kolli hadde ankommet postkontoret. Man kan jo gjette seg til hva den 3. var Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hmm, kun 2 av 3 kolli hadde ankommet postkontoret. Man kan jo gjette seg til hva den 3. var Apple toalettpapir?? venter også på min bytte telefon etter at jeg presterte å knuse skjermen. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Apple har forresten sluppet iOS 6.0.2 i dag for iPhone 5. Oppdateringen skal fikse enkelte problemer som telefonen har hatt med Wi-Fi, er tilgjengelig for OTA oppdatering nå. Ingen problemer med wifi her, men venter til en JB før jeg oppdaterer noe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Syns egentlig ikke JB tiførte noe spesielt til iPhone, den er fortsatt ikke i nærheten av "åpen" som en standard Android telefon ut av boksen. Nå var dette på iPhone 4 i sin tid, så mulig det har løsnet noe på den fronten. Endret 20. desember 2012 av Mala Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hvilken størrelse har dere? 16, 32 eller 64? Usikker på hva som er nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå