Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt bekymret for batteriet i telefonen nå. Det har vært veldig bra siden jeg fikk den for halvannen måned siden, men jeg synes det er blitt dårligere den siste uken. Fulladet det i åttetiden i går, og i dag kl 8.00 var det allerede nede i 70%, uten å ha blitt brukt i mellomtiden. Og det selv etter at jeg slo av bluetooth, som jeg hadde glemt å slå av etter å ha brukt det en uke før. Selv med bluetooth på mener jeg bestemt at batteriet ladet mye saktere ut da jeg fikk den.

Lenke til kommentar

Er litt bekymret for batteriet i telefonen nå. Det har vært veldig bra siden jeg fikk den for halvannen måned siden, men jeg synes det er blitt dårligere den siste uken. Fulladet det i åttetiden i går, og i dag kl 8.00 var det allerede nede i 70%, uten å ha blitt brukt i mellomtiden. Og det selv etter at jeg slo av bluetooth, som jeg hadde glemt å slå av etter å ha brukt det en uke før. Selv med bluetooth på mener jeg bestemt at batteriet ladet mye saktere ut da jeg fikk den.

er selv lit åaranoid angående dette, du kan jo jevnlig sjekke under generelt > bruk også på nederst. Der ser du antall timer i bruk og standby. Med 1 dag i standby så har jeg i gjennomsnitt ca 1 time bruk per 10%.

For eksempel nå så har jeg igjen 31%, med 7 timer og 20 min i bruk, og 1 dag og 9 timer i standby

Endret av 1BlueAnd1White
Lenke til kommentar

Forhåpentligvis har jeg iP5 i hende på fredag og driver å klargjør byttet i forkant. Nanosim har jeg allerede fått.

Hva med "custom" musikk og ringetoner som jeg har lagt inn utenom itunes og hvor noe er via spotify? Bør jeg også kanskje oppgradere 4ern og iTunes til siste OS/versjoner før jeg går over til 5? Vil iCloud automatisk forstå at jeg har fått en ny enhet på samme AppleID og slette de gamle backupene for 4ern, eller vil jeg gå full på lagringsplassen?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Byttetelefonen Apple sendte sitter fast i Oslo, med denne beskjeden på TNTs sporingsider: «Held Awaiting Correct Address. Follow Up Actions Underway». Merkelig, ettersom adressen er nøyaktig den samme som sist.

Jeg fikk en e-post fra Apple tidligere i dag hvor det sto at TNT hadde overlevert pakken til Posten, men jeg har ikke fått noe sporingsnummer jeg kan bruke hos Posten. :(

Lenke til kommentar

Jeg fikk også e-post fra Apple i dag om at jeg kunne følge opp pakke på posten men der var det med et refaransenummer jeg kunne taste inn i sporingsappen til posten, hvor jeg så at 3 kolli venter i min "post i butikk".

Fikk denne for 5 timer siden:

Dear Apple Customer,

Thank you for shopping on the Apple Online Store.

Please be advised that TNT have handed your package over to Posten to complete the delivery of your order "her stod nummeret".

In order to continue tracking your order via http://www.posten.no, please use your tracking number within the 'Track Shipment' section on http://store.apple.com/no/orderstatus.

Please disregard this message if you have already received your delivery.

Kind regards,

The Apple Store

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Syns egentlig ikke JB tiførte noe spesielt til iPhone, den er fortsatt ikke i nærheten av "åpen" som en standard Android telefon ut av boksen. Nå var dette på iPhone 4 i sin tid, så mulig det har løsnet noe på den fronten.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...