Mala Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Bilder av Iphone 5 flassing Må være det verste tilfellet jeg har sett Endret 14. desember 2012 av Mala Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 synts det er ganske ille selv, skjønner ikke at dette kan komme av normal bruk :/ kjipeste er jo hvis jeg sender inn telefonen så har jeg plutselig ikke telefon i x-antall uker, sist gang brukte netcom 3mnd på å fikse telefonen min (Iphone 4) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Det ser ut som telefonen er mer eller mindre sandblåst og simkort slotten virker å være full av noen små partikler. Men bildene er veldig ute av fokus så det er vanskelig å se. Det virker også som den har fått seg noen reale skrammer som tyder på rimelig røff bruk. Og uten å vite noe om deg eller hvordan du bruker den og bare av å se på telefonen ville jeg gjettet "håndverkertelefon" som blir slengt rundt på dreiebenker og det meste. Det ser ikke ut som flassing (hvor lakk går av i flak), men ganske grov slitasje. Bildene er dog for uskarpe til å bedømme det godt. Endret 14. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 riktig at det er mange små partikler eller hakk i rammen, men forstår ikke hvordan de kan ha kommet dit, mulig den har ligget med ett sett nøkler i lommen eller noe i den duren. Ang håndverker så er du nok litt på bærtur arbeider ikke i en bransje som er i nærheten av dette Pleier å legge telefonen min i ett lite oppholdsrom i bilen når jeg har koblet til AUX`en og der ligger det ting av ymse slag, så dette kan være en mulighet, men det ser ut som den har vært borti store ytre påkjenninger. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Neida, som jeg hinter til er det "vill gjetting" ift. miljøet hvor telefonen har vært. Når det gjelder skadene skulle jeg ønske bildet var skarpere. Har du tatt de med en S3? *kidding*. Uansett ville jeg forsøkt å bytte den evt. reklamere, det skader jo ikke å forsøke. Endret 14. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 riktig at det er mange små partikler eller hakk i rammen, men forstår ikke hvordan de kan ha kommet dit, mulig den har ligget med ett sett nøkler i lommen eller noe i den duren. Ang håndverker så er du nok litt på bærtur arbeider ikke i en bransje som er i nærheten av dette Pleier å legge telefonen min i ett lite oppholdsrom i bilen når jeg har koblet til AUX`en og der ligger det ting av ymse slag, så dette kan være en mulighet, men det ser ut som den har vært borti store ytre påkjenninger. jeg har mistet min i gulvet 2 ganger uten å se noe i nærheten av en ripe. Eneste måten det der kan ha kommet er enten at du har hatt den i en lomme med nøkler eller at du har fått en dårlig iphone Du bør få en ny en Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Dette er sikkert et ios-fenomen, men uansett, er det bare jeg som irriterer meg over at skjermen går på når man justerer volumet? Hva i all verden skal dette være nødvendig for? Og, er det mulig å skru det av? Det må jo bruke en del unødendig strøm. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 På min telefon skjer ikke dette, ihvertfall ikke ved musikkavspilling i Spotify. Eller mente du noe annet nå? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Det skjer når jeg hører på musikk og/eller podcasts. Om jeg skrur volumet opp eller ned så går skjermen på. Så bruker skjermen 1-2 minutt på å gå i dvalemodus igjen. Utrolig frustrerende. Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) ops, feil tråd ^^ Endret 15. desember 2012 av KingInTheNorth Lenke til kommentar
T.A Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Det skjer når jeg hører på musikk og/eller podcasts. Om jeg skrur volumet opp eller ned så går skjermen på. Så bruker skjermen 1-2 minutt på å gå i dvalemodus igjen. Utrolig frustrerende. Samme skjer med meg, veldig irriterende innimellom. Si fra om du blir noe klokere på det? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Det ble som en kar her spådde. Leveransen av min iP5 med tilbehør ble først satt til 27. desember, så ble den flyttet til 28. desember og nå er den flyttet til 21. desember . Det er TNT som står som budleverandør så håper jeg bare at de ringer meg i god tid så jeg får avtalt utlevering. Hvor er denne "bestilling, leveranse, pris, abb" tråden igjen? Samme skjer med meg, veldig irriterende innimellom. Si fra om du blir noe klokere på det? Skjer det også hvis du justerer volumet via ledningen på øretelefonen? Vil tro det er en måte å unngå det på. Endret 16. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Heisann, jeg kjøpte meg iPhone 5 i forrige uke og er ganske fornøyd :-) Eneste minuset og det er GANSKE stort minus, det er batteriet. Den første gangen med full batteri så varte det i 3 dager mens no varer det akkurat en dag og da bruker jeg den nesten ikke. Den hopper jo flere prosent ned og det er ganske frustrerende. Noen som har noen tips her som kan hjelpe? kan jo ikke være sånn :S Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Prøv en fabrikk gjenoppretting av telefonen, kan være noen kjipe apps som holder helvete med deg. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Skjer det også hvis du justerer volumet via ledningen på øretelefonen? Vil tro det er en måte å unngå det på. Kan ikke justere volumet via ledningen, dessverre. Det jeg la merke til nå er at skjermen kun skrur seg på når "lyden" begynner å bli gul eller rød, det vil si ganske høy lyd. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 kan man ikke justere lyden med +/- knappene på de medfølgende hodetelefonene? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Hvor er denne "bestilling, leveranse, pris, abb" tråden igjen? mener du denne? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1451793&st=460 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Takker kan man ikke justere lyden med +/- knappene på de medfølgende hodetelefonene? Stemmer og alle plugger ol. som har denne eldgamle skyveknappen for volumjustering fungerer også. Kan ikke justere volumet via ledningen, dessverre. Det jeg la merke til nå er at skjermen kun skrur seg på når "lyden" begynner å bli gul eller rød, det vil si ganske høy lyd. Da er det nok for å fortelle brukeren at du nå kan skade hørselen. Fin funksjon. Endret 16. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Noen som vet om en god og billig pouch/sleeve til iphone 5? Da tenker jeg på noe som beskytter hele telefonen, men som tas av når mobilen er i bruk. Er ikke interessert i å gjøre mobilen tjukkere, styggere eller mindre responsiv ved å bruke beskyttelse som alltid skal være på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå