Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden

Anbefalte innlegg

siden reformatering ikke funka så tviler jeg på at å fjerne appen ifra multitasking ikke funker :p kan hende kameraet er defekt, det skal gå på garantien.

jaha, er dette et kjent problem?

google litt kjapt å fikk opp en god del treff på dette problemet.

Prøvde å deaktivere kameraet og aktivere det igjen, men det hjalp heller ikke...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaha, er dette et kjent problem?

google litt kjapt å fikk opp en god del treff på dette problemet.

Prøvde å deaktivere kameraet og aktivere det igjen, men det hjalp heller ikke...

jeg har ikke hørt om det, men som regel når noe er feil så funker det å restarte appen, eller å formatere telfonen. Hvis ikke noe av det funker så blir det litt vanskeligere :p Endret av 1BlueAnd1White
Lenke til kommentar

Inspirert av denne artikkelen tenkte jeg å prøve å bruke Apple-appene som følger med iOS istedenfor å laste ned nye, dvs. heller bruke Kalender, Notater, Safari og slikt enn Helvetical/Agenda, Simplenote, Chrome og mer. Så langt fungerer det flott, i tillegg til at Apples-appene kan bruke varslingssenteret på en helt annen måte.

Dog, hadde man kunne satt tredjepartsapper som «standard-apper» hadde saken vært en helt annen.

Lenke til kommentar

Runar:

Støvkorn? Har du kjørt denne testen som viser om det kan være en defekt pixel? Denne skal være spesialtilpasset mobiltelefoner og jeg tror dette var en app man kunne laste ned (muligens en webside).

Merket er større enn én pixel, men takk for tipset. Jeg skal se om jeg finner nettsiden eller appen!

Lenke til kommentar

Merket er større enn én pixel, men takk for tipset. Jeg skal se om jeg finner nettsiden eller appen!

det skal jo egentlig ikke gå an å "plutselig" få noe støv inn der. I iphone 5 så er jo glasset, touchpanelet og displayet én del som ikke har noe mellom seg :p det må nesten være døde piksler :/ uansett så bør det gå på garantien uansett hva det er :p
Lenke til kommentar

det skal jo egentlig ikke gå an å "plutselig" få noe støv inn der. I iphone 5 så er jo glasset, touchpanelet og displayet én del som ikke har noe mellom seg :p det må nesten være døde piksler :/ uansett så bør det gå på garantien uansett hva det er :p

Hva det nå enn er så har det vært der siden jeg pakket ut telefonen. Jeg vet skjermen og glasset sitter helt sammen, men det kan vel skje under produksjonen? :)

Jeg er lite lysten på å levere fra meg telefonen, men samtidig er jeg lite lysten på å ha døde pixler. Det beste hadde vært om jeg fikk ny over disk, men det er vel å håpe på for mye.

Lenke til kommentar

Hva det nå enn er så har det vært der siden jeg pakket ut telefonen. Jeg vet skjermen og glasset sitter helt sammen, men det kan vel skje under produksjonen? :)

Jeg er lite lysten på å levere fra meg telefonen, men samtidig er jeg lite lysten på å ha døde pixler. Det beste hadde vært om jeg fikk ny over disk, men det er vel å håpe på for mye.

jeg hørte at hvis man bestilte ifra apple og fikk en feil når man pakket den ut så kunne du beholde den du har til den nye kommer. Vet ikke om de har noe av det samme på eplehuset :(
Lenke til kommentar

En veninne av meg sendte inn sin iPhone 5 pga sugent batteri, hadde den i over 2 uker vel og merke. Telefonen ble hentet på døren, og en ny en ble sendt samme dag som den gamle kom inn. Altså hun fikke IKKE ny på døren når den gamle ble hentet, men detta tror jeg var i sammenheng med at hun ikke hadde klaget tidligere.

Uansett virker det å være rimelig kjapp service da :)

Lenke til kommentar

Ble litt små imponert over batteritiden på telefonen i dag:) ladet 100% over natten, tok telefonen i bruk sånn rundt 6 tiden med spotify i en 40-45 minutters tid. Lot den ligge stanby i garderobeskapet på jobb frem til klokken 1500. Da var det fortsatt 100% igjen. 45 nye minutter + litt 3G surfing på vei hjem endte jeg på 96% vel hjemme igjen.

Verken trådløst nett eller mobildata var aktivt på jobben vel og merke.

Lenke til kommentar

Hvordan er ventetiden fra apple.no nå? Skal man ha en slik til jul er det kanskje siste dagene, om ikke allerede passert.

Nå i juletiden er det gratis ekspresslevering. En jeg kjenner bestilte på søndag og fikk den levert i dag. Forventet levering fra Apple er 18.-19. Desember hvis du bestiller nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...