abil Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) http://www.prisjakt.nu/pryl/tele/2241_apple_vill_foerbjuda_vaersta_konkurrenten#xtor=AD-500-[prisjakt.nu/pryl]-[]-[Textlank]-[aftonbladet]-[]-[] Ja da er deg igang igjen.Gjelder i USA da men nå må vel Appel gi seg snart. Endret 7. juni 2012 av abil Lenke til kommentar
aktiv Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Ja. Apple gir seg snart. Forhåpentligvis skjønner dem at detta bare er tull! Lenke til kommentar
TigerJack Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Etter min mening ødelegger bare Apple for seg selv med disse latterlige søksmålene. De ser åpenbart på seg selv som verdens beste og uovervinnelig. Når da konkurrenter ikke bare truer dem, men faktisk går forbi dem, velger de å saksøke dem i stedet for å skjerpe sine egne produkter. Dette er kjente egenskaper hos mennesker som kommer til syne i svært ung alder, jeg vil anta allerede i barnehagealderen. Hvis andre er bedre eller flinkere, begynner man å lete etter unnskyldninger, i stedet for å innse at man rett og slett må gå i seg selv og skjerpe seg. Dette er faktisk mye av grunnen til at jeg aldri har, og aldri kommer til å kjøpe et Appleprodukt. Å støtte en slik gjeng er helt uaktuelt for meg. Endret 19. juni 2012 av TigerJack Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 kansje du bør slutte med coca-cola produkter microsoft og macdonnals samtidig? det er ingen av de store som gjør alt riktig. jeg kjøper ikke apple produkter selv, men det er for at jeg ikke liker lockinn metodene dems. ikke for at de saksøker samsung hver gang de lanserer en ny i9x00 telefon. Lenke til kommentar
TigerJack Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 kansje du bør slutte med coca-cola produkter microsoft og macdonnals samtidig? det er ingen av de store som gjør alt riktig. jeg kjøper ikke apple produkter selv, men det er for at jeg ikke liker lockinn metodene dems. ikke for at de saksøker samsung hver gang de lanserer en ny i9x00 telefon. Problemet er at Apple er i en særklasse når det kommer til saksøking pga hårsårhet. Jeg er jo klar over at alle har sine svin på skogen. Men hvis alle skulle holde på slik, kan jo like godt etterkommerne av Alexander Graham Bell saksøke hele telefonibransjen...... For øvrig er jeg enig med deg når det kommer til lockinn. Det er selvsagt også en stor grunn til at jeg lar være. Men ikke minst fordi det finnes telefoner som er minst like gode, og enda bedre. F.eks. Galaxy S3. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 de er i en særklasse på sære patenter. jeg syntes patentkontorene skulle vært mer kritiske til hvilke patenter som ble godkjent. jeg mener "slide to unlock" var det sikkert noen folk i bronse-alderen som oppfant. og er på ingen måte banebrytende. de kan heller ta copyright på kode og nekte produsenter å lage kopier. men patenter i UI blir bare dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå