j0achim Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Hei hei! Fikk meg en ny Samsung Galaxy S3 i går, gikk da fra en iPhone 3GS (har hatt iPhone 4 men den gikk skeis en liten stund siden). Er mer enn imponert av førsteinntrykket, jeg er verken iOS eller Androind fanboy. Men heller opptatt av teknologi. Men med det sagt jeg har aldri vært borti Android før. Men selv har jeg blitt veldig lei av iOS da de vinner ikke noen priser i min bok for å ha vært innovative med operativsystemet sitt de siste årene, men igjen det fungerer godt til sitt bruk, hvor jeg har erfaring som administrator av telefoner i bedrift, siden iPhone 4 release, kan nevnet at den fungerer perfekt! Iløpet av de 2 siste årene har vi knapt hatt en eneste ødelagt telefon, før den nye telefonordningen hadde vi mange forskjellige telefoner og ca 1-2 mobiler til reparasjon til en hver tid. Så i bedrift er den langt ifra noe å klage på. Dette mye pga brukere tar faktisk vare på sine iPhone telefoner. Kan også nevne at jeg er også satt til oppgave og se om Android kan brukes i vår bedrift. Nå er jeg klar over at det finnes guider opp og ned i mente, men tenkte heller høre hva dere som er brukere foretrekker. En av de tingene som jeg syntes har vært spennende med Andriod har alltid vært widgets, siden dette er noe iOS ikke tillater. (vet det er mulig i iOS med Jailbreak) Er det noen widgets dere ikke klarer å leve uten? Apps og slikt blir jo ganske mye det samme som iPhone, men kanskje det finnes noen apps til Android som er "unik" eller bare er "must have" for Andriod? /j0achim Endret 7. juni 2012 av j0achim Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg tror du hadde fått bedre respons om du hadde lagt inn denne tråden i smarttelefonforumet . Widgets jeg må ha er vær-widget og kalender-widget. Hver gang jeg ser på telefonen blir jeg oppdatert på hva som venter de neste 24 timene av vær og aktiviteter. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Les gjennom noen av disse (eller bruk søkefunksjonen): Den store Android-tråden Anbefalte programmer til Android Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå