Espen Jansen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Det nye eventyret kommer før jul. Vi har fersk trailer. Les hele saken Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ser ut til at mickey endelig får spillet han fortjener! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Etter det ræva Epic Mickey 1 er jeg uinteressert i Power of Two. Men jeg gleder meg som en unge til Power of Illusion. Er det satt noen dato på når det kommer? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Etter hva jeg har forstått så vil det ha Move støtte på PS3, det kan jo bli litt gøy. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Det var Move-støtte på Epic Mickey 1 også. Ganske logisk, siden det ble brukt til å styre penselen. Det hadde nok gått med analoge stikker som på Okami, men som Okami DS og Okamiden viser er det helt klart best med presise kontroller som Wiimoten eller en touchpad. (Nei, Microsoft, det er ikke Kinect.) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Det første spillet kom vel aldri til PS3? Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Det første spillet kom vel aldri til PS3? Nei det kom kun til Wii Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 My bad, tenkte på Wii-versjonen. Men det er ikke til å komme uten om at Move har 'lånt' litt vel mye fra Wiimoten, så det er logisk at det blir Move-støtte på PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå