fotogigen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Tjelden min. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Nydelig portrett av en flott fugl! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Yes! Her virker det som alt stemmer meget bra, Geir Dynamikken er veldig bra både når det angår farger og lys. Bakgrunnen er uten støy og fargemessig oppleves det som god kontrast til tjelden. Posisjonen av fuglen er god og gir en viss dybdefølelse. Superskarpe detaljer som man kan sitte og beundre. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ikke mye å plukke på her nei.Flott skarpt i en fin komp;) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Helt toppers GM ! vær vennlig å legg ut flere bilder av denne vakre fuglen, ingen her inne kan det bedre enn deg..flotteste bilde av en tjeld mine tittere har beskuet Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Tusen takk. Jeg tenkte jo egentlig at det var nok tjeldebilder fra min side nå:-) jeg regnet med dere var begynt å bli litt lei dem :-) men kansje jeg skal revurdere den tanken da...:-) 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Igjen et flott portrett - nydelige fugler dette! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Det er fint å bli kjent med Tjelden. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Skarpt og fint portrett av kameraten din! 4'er! Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Som nevnt av de andre: Knall portrett! Du har dreisen på tjelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg