Laila - Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Linjer i føttene på noen frukttrær Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Så lekkert, Jentungen ! Kreativt !!! Litt sånn drømmende, trolsk stemning. Endret 7. juni 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Så lekkert, Jentungen ! Kreativt !!! Litt sånn drømmende, trolsk stemning. Takker Jentungen 2. Hehehe.... Kjenner jo en som giret opp, pekte ut og inspirerte! Vi får kalle det et samarbeidsprosjekt :yes: De to siste her er forresten selvportrett av oss to på tur........ Endret 7. juni 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Dette er stilig, men jeg liker ikke uskarpheten... Tror bildet ville vert vesentlig bedre visst det var noe skarpere. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Dette er stilig, men jeg liker ikke uskarpheten... Tror bildet ville vert vesentlig bedre visst det var noe skarpere. Tusen takk! Bildet er tatt med stativ, og med stabilisator på objektivet. Det var før jeg visste at det at den skal av ved bruk av stativ Setter stor pris på at du likte motivet, og liker godt tilbakemeldingen om uskarpheten :) Er interessert i å lære mest mulig! Lastet opp V3 med oppskarping mm. Endret 7. juni 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Et tøft og litt mystisk bilde! 4'er herfra! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Et tøft og litt mystisk bilde! 4'er herfra! Takker så mye Lenke til kommentar
40D Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Kjenner meg igjen.. :0) Stilig!! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Kjenner meg igjen.. :0) Stilig!! Tusen takk Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Så lekkert, Jentungen ! Kreativt !!! Litt sånn drømmende, trolsk stemning. Takker Jentungen 2. Hehehe.... Kjenner jo en som giret opp, pekte ut og inspirerte! Vi får kalle det et samarbeidsprosjekt :yes: De to siste her er forresten selvportrett av oss to på tur........ Ja, det er oss, uten tvil. Jentungene Håper vi ser slik ut i morgen kveld også, etter fototuren Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 Så lekkert, Jentungen ! Kreativt !!! Litt sånn drømmende, trolsk stemning. Takker Jentungen 2. Hehehe.... Kjenner jo en som giret opp, pekte ut og inspirerte! Vi får kalle det et samarbeidsprosjekt :yes: De to siste her er forresten selvportrett av oss to på tur........ Ja, det er oss, uten tvil. Jentungene Håper vi ser slik ut i morgen kveld også, etter fototuren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg