Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva betyr dette gutter?

Anbefalte innlegg

Har møtt en fyr på nett og chattet endel og han har virket veldig interessert, har hatt kontakt i flere måneder nå før vi endelig bestemte oss for å møtes.

Nå når vi har møttes har han ikke tatt kontakt med meg, men vi chattet samme dagen vi møttes i forhold til hvordan vi opplevde hverandre da vi møttes og han sa at " jeg var omtrent som forventet, men litt annerledes" og da jeg spurte han om lufte hadde gått ut litt av ballongen nå? svarte han at han ikke hadde forventet at jeg hadde så fine pupper og at han hadde blitt litt satt ut av det.

Det har ikke gått mange dagene enda, men jeg lurer på hvorfor han ikke har kontaktet meg? var han bare høflig tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Luringen :)

Kanskje gutten er "thunderstruck", og at han anser deg som så vakker at han ikke har noen sjanse til å holde på noe så digg.

Lenke til kommentar

Men er det virkelig en option at han ikke tar kontakt selvom han er interessert?

snakker jo FB her...

tror jeg kommer til å vente på utspill fra han, så får vi håpe han ikke sitter og venter på det samme fra meg hehe..

Er du intresert så vis det da... Det er like mye ditt ansvar som hans, og om han ikke tar insj, så må du gjøre det om du synes han var noe å sammle på. Go for it!

• Liker 2
Lenke til kommentar

ja, men det var meg som tok kontakt rett etter vi hadde møttes og det er meg som har tatt kontakt først de siste kanskje 5 gangene. Før det har det vært nesten utelukkende han som har tatt kontakt først og vi har chattet på nett i nesten hele vår flere timer daglig.

Jeg tenker at, tenk hvis han vil være i fred, det er derfor jeg venter på utspill fra han nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...