nybb Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jobber som kveldsvakt på Prix, og i gårkveld kom det innom en kar i midten av tjueåra som kjøpte 1,5l Cola, og 3 poser Maarud Popcorn. Jeg tenkte.. Hva i all verden. Popcorn er utvilsomt verdens mest oppskrytte kosemiddel. ALL annen snacks slår popcorn. Negative ting med popcorn: - Det smaker ganske kjedelig, selv om du salter det, eller har på smør. - Det passer ikke sammen med dip, og det er tungvindt å eventuelt "dippe" det. - Det setter seg fast bak i tenna! Flere enn meg her som ville brakt en pose salt potetgull framfor popcorn på kino any time? 4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Popcorn er digg. Skjønner at du reagerte though, Cola smaker shit. Endret 7. juni 2012 av TMB 3 Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Popcorn er skikkelig digg da, men ikke hvis det er segt, eller oversalta. men kan ikke ete mye popcorn. Til dip er tortillas best. gjerne chees med salsa dipp. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Popcorn er jo helt supert...så lenge det er "nypoppet". Kan ikke kjøpe ferdigpopcorn og forvente noe særlig. Dryss over litt av ønsket smak, og det blir vanskelig å stoppe. 3 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Hva med å heller kjøpe potetgullet med den smaken du ønsker? Får du smaken du vil ha, samtidig noe som er sprøtt, og som ikke setter seg fast mellom tennene osv. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hva med å heller kjøpe potetgullet med den smaken du ønsker? Får du smaken du vil ha, samtidig noe som er sprøtt, og som ikke setter seg fast mellom tennene osv. Hva med å kjøpe hest og vogn? Hva om klutsjen streiker? 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg synes faktisk at popcorn, i likhet med ostepop, smaker best hvis posen har stått åpnet i et døgn slik at de har blitt seige. Meh, smaken er som baken I guess 1 Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Er enig med trådstarter. Popcorn er traust. Eneste plusspoeng er at det er billig. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Popcorn er godt. Period. - Det passer ikke sammen med dip, og det er tungvindt å eventuelt "dippe" det. Hvem faen dipper popcorn? Jeg synes faktisk at popcorn, i likhet med ostepop, smaker best hvis posen har stått åpnet i et døgn slik at de har blitt seige. Enig der, de blir faktisk gode da. Endret 7. juni 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) POPCORN DAMN YOU I CURSE YOU TOO HELL!!!!!!!!! Har du smakt sjokolade popcorn ? Jeg bruker og putte en diger smør klatt oppi popcorn posen etter at den har vert i microen, Men jeg begynner og bli lei av at det sitter seg baki tennerne hele tiden, o.O Endret 7. juni 2012 av Realzi Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Varm popkorn er helt suverent - jeg kan lett spise en pose popkorn alene. Chips derimot blir jeg lei etter 50 gram. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg kan lett spise en pose popkorn alene. Chips derimot blir jeg lei etter 50 gram. True dat. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Popkorn smaker jo greit om en overdriver litt med smør. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Popkorn smaker godt uansett. Vanlig mikropopkorn er holder for meg. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) liker begge delene, variasjon er tingen. Endret 7. juni 2012 av m0ffe Lenke til kommentar
Flying Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Popcorn er veldig godt å dippe i sjokoladesaus eller peanøttsmør. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Helt enig med OP. Popcorn er kjipe greier. Det har dog to store fordeler ovenfor alle andre typer snacks. Det er billig, og du kan velge mengde salt selv. Det er perfekt for oss studenter som trenger noe billig og salt ved siden av øl. Saltstenger og First Price potetgull er ALT for salt. Er det en spesiell anledning så er det den originale Sørlandschipsen som gjelder :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå