Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det å pule ubetinget rundt

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om jenter som ligger rundt? Som f eks knuller 3 forskjellige gutter på samme måned, og som går mer eller mindre direkte til neste når de har dumpet en de er sammen med?

Er de lite selvsikre, eller er det bare sånn verden har blitt?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Verden er vel egentlig bare blitt sånn? Selv om ja.... Skulle heller ønske man gjorde som før i tiden, giftet seg og holdt sammen til døden skilte oss ad :)

Er vel ikke super kult å ha pult ørten før en møter den man vil dele livet sitt med... Tror ikke pulings rundt omkring fører til at man møter den rette heller (hvis den rette finnes).. Heller til kjønnssykdommer, flere graviditeter (dermed flere alenemødre) osv.

Ikke synes jeg det er så kult om fyren jeg møter har hatt sex med alle jentene rundt omkring heller.....

Lenke til kommentar

I mitt tilfelle finner jeg det ikke spesielt sjarmerende.

Hvorfor skal jeg gidde å bruke tid å satse på ei jente som har seg 3 ganger i måneden. Hva er sjansen for at det vil var? Og hvor spesiell bli jeg da i "jentas øyne" ettersom sjansen er stor at hun hopper på det første og beste etter meg.

Dette gjelder egentlig uansett alder i mine øyne, møte jeg ei jente med 20 ekser/fuckfriends så trur jeg heller ikke ett forhold med meg vil var.

Lenke til kommentar

Helt ærlig, så bryr det meg overhodet ikke. Folk må få gjøre som dem ønsker. Og hvis jeg skulle møtt ei jente som har pult 5 karer på 3 dager har det lite å si så lenge hun er tro ovenfor meg. Jeg har perioder hvor jeg ønsker å pule meg skakk, hvorfor skal det være greit kun for ett kjønn?

Om verden har blitt slik? Kanskje, men jeg tror ikke det er denne type informasjon vi først og fremst finner blant de historiske tekstene, altså kan det alltid har vært slik.

Du nevner jenter eksplisitt. Er en gutt lite selvsikker hvis han puler 3 jenter i løpet av en måned?

-Deluze

Edit: leif

Endret av Deluze
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er av den oppfatning at mennesker som er veldig aktive med mange forskjellige partnere kan slite me dårlig selvbilde og fråder på oppmerksomheten og bekreftelse de får fra sine partnere men hvorfor MÅ d være en negativ greie med en dame om hun faktisk bare liker å knulle rundt ? Det er tåpelig at jenter skal måtte bli stigmatisert fordi de liker å kose seg på lik linje med en "player", som ofte blir sett opp til av begge kjønn.

Mitt syn er at det er direkte latterlig å kritisere dem da jeg mener at det er de som KRITISERER som faktisk ofte sliter med dårlig selvbilde.

For å snu på det, så mener jeg det faktisk ofte er positivt om jenta har vært borti litt av hvert da hun faktisk oftere har gjort seg opp en mening om hvem hun er og hva hun vil ha/ikke ha. Noe som igjen da er positivt for vedkommende som blir valgt for en langtidsløsning da hun ser noe spesielt i den etter mitt syn heldige motpart. For å legge til en liten frekk detalj er sannsynligheten for at hun kan levere på soverommet også vanvittig mye større! ;)

Fortid er fortid. Vi har alle på et eller annet tidspunkt gjort dumme ting vi ikke er stolte over, men det er tidligere relasjoner på godt og vondt som har formet oss til den personen vi er idag!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du nevner jenter eksplisitt. Er en gutt lite selvsikker hvis han puler 3 jenter i løpet av en måned?

Dette er et tema der kjønnet avgjør synet, og her var jeg interessert i å spørre hvordan jenter betraktes på området.

Lenke til kommentar

Det har ingen sammenheng med selvtillitt å gjøre i det hele tatt, kun med hvor kåt og løs man er. Er vel ikke vits å lete etter noe vanskeligere svar enn det!

Vil si det er passe arrogant å bare avfeie alle oppfatninger og komme med tidenes svart/hvitt svar og si at sånn er det! Forventet ikke en slik holdning fra en person med 6400 innlegg på et diskusjonsforum. -___-

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det har ingen sammenheng med selvtillitt å gjøre i det hele tatt, kun med hvor kåt og løs man er. Er vel ikke vits å lete etter noe vanskeligere svar enn det!

Vil si det er passe arrogant å bare avfeie alle oppfatninger og komme med tidenes svart/hvitt svar og si at sånn er det! Forventet ikke en slik holdning fra en person med 6400 innlegg på et diskusjonsforum. -___-

Vel det jeg sa er tilfelle i samtlige jenter jeg vet om som er driver rundt for å si det sånn, noen har forpliktelsevansker eller blir ikke lett forelsket, mens andre er motsatt. Men at de driver rundt pga de har dårlig selvbilde kan jeg aldri tro og har jeg overhodet ingen inntrykk av(nærmest heller motsatt), isåfall er det ingen direkte sammenheng mellom dette, at enkelte KAN ha det kan jo selvsagt være.

Alle kan selvsagt ha ulikt motiv, men for meg virker det som de gjør det bare fordi de rett og slett har lyst, det ligger ingen dypere mening bak har jeg inntrykk av. Jeg har også inntrykk av at en litt pen gutt må jobbe mye mer for å få en jente, enn hva en litt pen jente må gjøre for å få en gutt. At derfor de finnes jenter som "utnytter" det å være jente ser jeg derfor ikke på så veldig rart

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Hva tenker dere om jenter som ligger rundt? Som f eks knuller 3 forskjellige gutter på samme måned, og som går mer eller mindre direkte til neste når de har dumpet en de er sammen med?

Er de lite selvsikre, eller er det bare sånn verden har blitt?!

Uansett kjønn, så syns jeg folk skal gjøre akkurat som de vil. Men, selvsagt spørs det hva de får ut av det. Mange jenter er avhengige av å ha en gutt i sitt liv "hele tiden" fordi de savner en maskulin "stabilitet" i livet sitt, jeg tror det er naturlig at de derfor går direkte fra den ene til den andre. Et annet moment er at jenter lettere kan plukke seg nye gutter uten problem (med visse unntak selvsagt) og ha noen "midlertidig" mens de leter etter en "bedre" erstatter.

Endret av Nator
Lenke til kommentar

Mange jenter som virker selvsikre (og dermed kanskje puler rundt) er egentlig ikke det. Det er en fasade de prøver å holde, og medisinerer seg med blant annet å pule på alt som går på to bein.

Når det er sagt så er dette er ikke-problem i dagens samfunn. Har man lyst til å pule så er det jo bare å pule! Hvem er vi til å si noe på det? Det er jo kun dem selv det går negativt utover (hvis det i første omgang blir noen negativ konsekvens).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi gutter kan kontrollere jentene bedre, slik at de ikke forlater oss, om vi klarer å opprettholde forestillingen om at det er spesielt ille for jenter å være løse. Derfor vil jeg si at jenter som puler rundt er skitne, syndige, ekle og mindreverdige.

Lenke til kommentar

Vi gutter kan kontrollere jentene bedre, slik at de ikke forlater oss, om vi klarer å opprettholde forestillingen om at det er spesielt ille for jenter å være løse.

Middelaldrende kvinner kan også kontrollere de yngre kvinnene bedre og redusere konkurransen fra dem, om de kjører på med litt slike forestillinger.

Kvinner er nok det mest kvinneundertrykkende kjønnet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Mange jenter som virker selvsikre (og dermed kanskje puler rundt) er egentlig ikke det. Det er en fasade de prøver å holde, og medisinerer seg med blant annet å pule på alt som går på to bein.

Når det er sagt så er dette er ikke-problem i dagens samfunn. Har man lyst til å pule så er det jo bare å pule! Hvem er vi til å si noe på det? Det er jo kun dem selv det går negativt utover (hvis det i første omgang blir noen negativ konsekvens).

Jeg vil skyte inn: Noen jenter og gutter reagerer med å frastøte seg sin egen kropp etter et "misbruk". Da har også det mest verdifulle, nemlig seksualiteten/uskylden, lavere verdi for dem, enn hos vanlige mennesker. Derfor kan de virke "tøsete" og lite å samle på, når de egentlig søker en nærhet/omsorg som alle mennesker bare må ha for å leve lykkelige.

Vær varsom med disse!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...