Reptilia Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 Må handle meg noe sommer klær på nettet! Dvs. noen freshe T-skjorter med farger og shorts og/eller sånne kortbukser, gjerne i beige farge. Aaaaaner ikke hvilke nettsteder jeg bør besøke, jeg vet bare om Jack&Jones sin nettside Har dere noen heftige linker til nettsteder til sommerklær for menn? Lenke til kommentar
Bea♥ Skrevet 6. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) nelly.com - masse kule klær, i alle stiler og merker... fra dyrt til billig. hm.com - begynner å ta seg opp veldig i herreklær synes jeg! Og til en rimelig penge! http://webshop.riccovero.no/ - jumjumjum, kanskje mer stivere. Men verdt å dele! laredoute.no sportmann.no - sportsklær/hverdagsklær o.l til rimelig penge. ellos.no - nja... verdt et forsøk. Endret 6. juni 2012 av Bea♥ Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2012 Av de sidene over anbefaler jeg egentlig bare h&m. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg synes H&M var best utav de også, men nesten alle de kule klærne var utsolgt der.. Veldig billig der også Lenke til kommentar
Bea♥ Skrevet 7. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Jeg synes H&M var best utav de også, men nesten alle de kule klærne var utsolgt der.. Veldig billig der også www.junkyard.no Vet ikke hva slags stil du har egentlig :-P Endret 7. juni 2012 av Bea♥ Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 Hva med denne? Likte ikke sida, men de har utrolig mye klær http://www.miinto.no/ Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 9. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2012 Dvs. noen freshe T-skjorter med farger og shorts og/eller sånne kortbukser, gjerne i beige farge. Er ikke kortebukser og shorts det samme? Dropp J&J. Hvorfor er du absolutt nødt å handle på nettet, forresten? Lenke til kommentar
jordbærkrem Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 sett på bubbleroom? der har de en del kule klær! har ikke sett så mye på klær for herrer, men har ihvertfall mye for damer. hvis ikke må du ta en titt innom Tommy hilfiger sine nettsider, kjempe mye fint nå til sommeren! vet ikke hvilken prisklasse du ligger på, men om dette er greit er der så utrolig mye fint!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå