trondwestby Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Grønnfink Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Flott som vanlig Trond Skulle ønsket at du la bildene dine ut i større format, men det er meg . Regner med at de ER skarpe i større versjon, men vet ikke fordi pikslene er der med en gang de forstørres.. er litt confused fordi bildene dine har SÅ høy kvalitet på alle andre kriterier, men egentlig umulig å gå i sømmene ...hoh. Endret 6. juni 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Flott som vanlig Trond :)Skulle ønsket at du la bildene dine ut i større format, men det er meg .Regner med at de ER skarpe i større versjon, men vet ikke fordi pikslene er der med en gang de forstørres.. er litt confused fordi bildene dine har SÅ høy kvalitet på alle andre kriterier, men egentlig umulig å gå i sømmene ...hoh. Generelt sett er det litt for mange som legger ut bildene i FOR stor versjon. Å servere "pixelgrøt" er heller ikke nødvendig. Det holder med en størrelse som gjør at bildene fortsatt ser bra ut. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Flott dette også. Du får så fin dof, selv med dx crop og blender 8? Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Tusen takk for tilbakemeldingene alle sammen. Skal vurdere noe større størrelse neste gang. Men har ikke lyst å legge ut for stor, da jeg er enig i sletteman sin påstand om pixelgrøt. DOF´en kommer av kort avstand til motiv og god avstand på bakgrunnen. Les mer om hvordan jeg jobber med småfugl på bloggen min: http://trondwestby.wordpress.com/ Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Om det er noko som kan kritiserast, så er det kanskje at greinene (eller det fuglen står på) er litt lyst. Kunnne kanskje dempa den litt ned. Flott uansett! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 kjempeflott dette, synest kvisten den sitter på er fin. var innom bloggen din og der var mye flott og fint at du skriver litt om hvordan du gjør ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg