B17 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hei. Jeg har et problem med PC`en min. Den slår seg av når jeg er på YouTube. Det skjer når jeg ser eller hører på musikk/videoer. Jeg har Windows 7. Lenke til kommentar
darket Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 har du renset maskinen for støv? Lenke til kommentar
B17 Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 har du renset maskinen for støv? Støv? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Enten har noen tullet med PC-en din og fått den til å restarte hver gang du er på youtube, ellers er det noe feil med flash vil jeg tro. I første omgang reinstaller din flashplugin Lenke til kommentar
B17 Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Enten har noen tullet med PC-en din og fått den til å restarte hver gang du er på youtube, ellers er det noe feil med flash vil jeg tro. I første omgang reinstaller din flashplugin Takk for den Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 har du renset maskinen for støv? Støv? http://no.wikipedia.org/wiki/St%C3%B8v Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Flash kan være ganske tungdrevet. Det gjør prosessoren og grafikkortet varmere. Når maskinen overopphetes, er et typisk symptom at den slår seg av. Støv i kjølevifta gjør kjøleanlegget mindre effektivt. Derfor kan støv være årsaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå