Harald Gjerholm Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Blomster i kveldsol Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Et bilde for meg, jeg elsker blomster og blomsterenger. Det her var helt nydelig! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Varmer opp til temadagen ..... ? Fint og soft uttrykk! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Takk for kommentarer. Hm.. jeg var ikke klar over temaet denne gangen...følger ikke med. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Pent bilde, men jeg kan ikke se at du har vunnet noe på hdr bruk.... Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Takk for kommentaren. Dette er et forsøk og orginalen bildet er hentet fra har du jo ikke sett så de må jo sees sammen for at forskjellen kan vurderes. Mvh Harald Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Men poenget med hdr er jo å hente fram detaljer som man ikke klarer i en eksponering...pg av dynamikkomfang.det er det jeg mener..dette bildet kan man jo fint klare med en eksponering.fks på undersiden av blomstene, der er det jo mørke områder .. Som man ved hdr burde klare å få frem detaljer i.... Nå er jo bildet lagt i kategorien visning... Så ta ikke dette som kritikk... Jeg bare lurte... Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Neida neida jeg tar ikke det som noen kritikk jeg. Dette bildet kan jeg jo lage i et uttall varianter om så skal være. Vil jeg ha fram skygge områdene mer så klarer jeg jo det, men nå ble jo denne varianten slik . Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Fint bilde hvor du har fått den flotte efekten av å gå helt ned på bakkenivå. Et velkomponert bilde med akkurat passe antal blomster. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Flott bilde-litt spesielt utrykk blir det som er fint å sjå på-blomsten kjem godt fram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg