Hidden Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 .. er Under the bridge (<- lyrics. NB! popups) - med Red Hot Chili Peppers Den bergtok meg første gangen jeg hørte den, og den er like vakker den dag i dag, mange år etter. Den er så perfekt at jeg fremdeles får gåsehud når jeg hører den. På andreplass kommer muligens Stairway to heaven (<- lyrics) med Led Zeppelin. (Enter Sandman med Metallica er også klassiker) Hva med deg? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Tja... Det må vel bli Led Zeppelin - Stariway to heaven, Tool - Lateralus/Disposition/Reflection, Cake - Never gonne give you up. Led Zeppelin - Bron-Y-aur Stomp Er nok mange fler, men det var de jeg kom på til å begynne med. Lenke til kommentar
ZiggyS Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Angie med Rolling Stones Phoenix Rising med Phenomena Kiss from a rose med Seal Will You med Hazel O'Connor Where The Wild Roses Grow med Nick Cave (og Kylie Minogue) Don't give up med Peter Gabriel (og Kate Bush) Denne listen kunne blitt lang gitt, men det var liksom de som slo meg i øyeblikket :-) Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Brothers in Arms med Dire Straits bør også nevnes.. Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Brothers in Arms med Dire Straits bør også nevnes.. Så hjertens enig. En av de vakreste sangene noen gang laget Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Har nå sansen for Marius Müller og "Carmen", jeg da... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Metallica - Unforgiven Metallica - Master of Puppets Tool - Lateralis Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Brothers in Arms med Dire Straits bør også nevnes.. Så hjertens enig. En av de vakreste sangene noen gang laget Fullstendig enig. Den er fantastisk vakker! Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Metallica - Fade to black Metallica - Nothing Else Matters Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Metallica - Fade to blackMetallica - Nothing Else Matters Åssn kunne eg glømme dei?? Og Outlaw torn, spesielt på S&M. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Metallica - Fade to blackMetallica - Nothing Else Matters Åssn kunne eg glømme dei?? Du er ikke like ûber fan som meg Ædda bædda. Nei, kanskje hukommelsestap eller no Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg liker "Corner of the Earth" med Jamiroquai. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg blir sint når jeg hører SoaD - Boom! | | ./ Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Begge de to sangene du nevner der liker jeg veldig godt! Rolige og fine sanger som jeg spiller noen ganger i blandt, går aldri lei av dem heller Her er forresten en annen sang jeg liker veldig bra, Mike Oldfield - Turtle Island Den er veldig rolig og avslappende syns jeg, en av de neste instrumentale sangene jeg har hørt Lenke til kommentar
bertie Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Brothers in Arms med Dire Straits bør også nevnes.. Så hjertens enig. En av de vakreste sangene noen gang laget Fullstendig enig. Den er fantastisk vakker! ENIG kan også nevne Unpluggedversjonen av Wicked Game - Chris Isaak bertie Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hæ!???!! Har jeg lest gjennom her og ikke funnet Richard Marx - Right here waiting KONGE-sang!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 er det bare meg eller var det ikke 2 helt like tråder her for noen ukersiden? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg blir sint når jeg hører SoaD - Boom! | | ./ Kan ikkje kallast en _vakker_/fin sang uansett kem som seier det. Kanskje du syns den er tøff, men for stygg til å vere vakker/fin Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hæ!???!! Har jeg lest gjennom her og ikke funnet Richard Marx - Right here waitingKanskje fordi det ikke er så mange homser her, lille tigergutten min..? :-) Lenke til kommentar
elr0nd Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Pie Jesu fra Andrew Lloyd Webber´s Requiem. Parce mihi Domine og Taedet animam meam vitae fra Officium Defunctorum av Cristóbal de Morales. Incipit Oratio Jeremiae Prophetae av Giovanni Pierluigi da Palestrina. Cantique de Jean Racine (Verbe égal et très haut) av Gabriel Fauré. Nesten hvasomhelst av Enya. Pluss mye mer, kommer helt an på hva du føler for der og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå