TheAlexVae Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Hei! Min data har fore i bakken noken ganger, men funka heilt fint. Bortsett fra vifta som ikkje klatre og kjøle dataen. Så datt han i bakken med vifte sida ned. Når eg prøver og starte dataen så begynner vifta og så begynn han og pipe skrur seg av og prøver på nytt. Sånn held han på heilt til eg tar utav batteriet. VIl kjøpe nye deler til han og fikse han. Treng og vite ka som er gale og kor eg kan få kjøpt delene billig. Tips? Endret 7. juni 2012 av TheAlexVae Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hva som er galt? Den er vel full av brakkvatten på hovedkortet. For meg høres det ut som hendelsene dine vil komme til å utløse kjøp av ny pc 1 Lenke til kommentar
TheAlexVae Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Hva som er galt? Den er vel full av brakkvatten på hovedkortet. For meg høres det ut som hendelsene dine vil komme til å utløse kjøp av ny pc Det blir vel det. Ka betyr brakkvatten? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 "Så datt han i bekken med vifte sida ned." ---------------------- Mistet du den i bekken eller bakken ? I 1 Lenke til kommentar
TheAlexVae Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 "Så datt han i bekken med vifte sida ned." ---------------------- Mistet du den i bekken eller bakken ? I Skreiv feil. Meinte bakken. Min feil... Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Brakkvann. Stillestående vann fra tjern, men kan selvsagt være utspringen til en bekk. Vet ikke hvorfor det kalles brakkvann, men det er som oftest fullt av organismer og skitt og lort som ikke er bra for et hovedkort. 1 Lenke til kommentar
TheAlexVae Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 OK. geir__hk har du nokon anna tips? Er du nokon andre med tips? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Nei jeg har egentlig ingen andre tips. Jeg tror oppriktig talt at eneste utvei er å kjøpe ny maskin. Jeg har dog et nyttig tips som kommer litt utenom det du etterspør: Når du går i fjellet eller hva du nå enn gjør av fysisk aktivitet, så kan det være greit å løsrive seg fra dataen en stund 1 Lenke til kommentar
TheAlexVae Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 Skreiv feil i første post. Var ikkje ute men inne i godstolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå