Gå til innhold

Creative Jukebox Zen NX 30GB MP3, bra?

Anbefalte innlegg

Creative Jukebox Zen NX 30GB MP3

http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=179&g1=3...50&l=2&lantall=

Har noen erfaringer med denne mp3spilleren?

Vil da gjerne høre litt om hvordan overføringen fra pc til spiller foregår

(gjennom vanskelig programvare?)

Og om lyden er god? (i forhold til en 4-5 år gammel minidisk spiller)

Syntes denne spilleren, samt prisen virker flott i forhold til de andre produktene som er å få kjøpt ...

(skal vite om denne spilleren, så råd om å kjøpe en 30gig ipod til 4lapper trengs ikke)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal ikke være så mye forskjellig fra 20 GB spilleren, og siden den er helt topp, burde vel ikke den med 30GB disk være noe særlig verre. Eneste forskjellen er vel disk-størrelsen.

Overføring og ripping av musikk går som en drøm. Vanskelig er det heller ikke. Kjapp installasjon av drivere og Creative Play Center, og man er i gang.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd den selv, men har hørt at det er en helt grei spiller. Overføringen mellom PC og spilleren er ganske kronglete. På spillere som f. eks iPod og Archos Jukebox Multimedia blir spilleren mountet som en ekstern harddisk. Jeg tror du er nødt til å bruke Creative sin software for å overføre musikk til denne spilleren, noe som er litt tungvint.

Jeg har nettopp kjøpt meg ny mp3-spiller, og jeg var ikke i tvil om hvilken jeg skulle ha. Det ble selvfølgelig iPod (jeg kjøpte 10 GB versjonen, syntes ikke mer var nødvendig). Det er umulig å beskrive designet og størrelsen på iPoden som noe annet enn genialt. Hemmeligheten bak den er at den bruker 1,8" harddisk, i stedet for 2,5" harddisk. Det gjør at iPoden har halvparten så stort volum som NX og veier 2/3 så mye. For meg var det viktig å ha en spiller som får plass i lommen, det er veldig ubehagelig å gå med store mp3-spiller i lommen. Jeg anbefaler uten tvil å heller kjøpe en iPod.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...