drz Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Kan hende jeg poster feil nå, eller at det allerede finnes en tråd om dette, men har søkt litt og fant ingenting. Jeg hadde et program før som jeg har glemt navnet på. Dette kunne ta opp lyd fra feks Spotify når du spilte av på PCen (men det vil jo ikke jeg gjøre siden det er ulovelig...) i god kvalitet, og programmet klarte også å skille de forskjellige sangene. Det kostet også penger. Er det noen av dere som har noen gode forslag til hvilket program det kunne ha vært, eller et program som kan gjøre samme jobben og fungerer? All hjelp mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 MusicID er en applikasjon til iOS som kan skille sanger fra hverandre, noe opptak er det nok ikke. Lenke til kommentar
drz Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Har hatt programmet før, men måtte formatere PCen. Så vet at et eller annet sted, var bare det å huske navn da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå