Windoge Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Har fått problem med at det kommer klunkelyder fra bilen i det jeg svinger. Når jeg vrir rattet helt om og svinger kan jeg kjenne at det hakker litt i rattet. Hva det det komme av? Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Høres ut som drivleddet, regner med det er en forhjulstrekker.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Haddet dette fire ganger på min forrige KIA som var av samme årstall. Kanskje et svært vanlig slitasjeproblem? Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Det er det, men kan framskyndes av en del ting. Ratting, når bilen står i ro og "burning" med sving på hjulene. Det er i tillegg viktig og sjekke mansjettene innimellom. Er de skadet eller lekker, er det lurt å skifte de ut. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Og ja, bilen trekker på fremhjulene. Lyden kommer allikevel om bilen er i fri, men det har kanskje ikke noe betydning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå