Unknown Username Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Heihei, Jeg har i det siste tenkt på noe som begynner å plage meg, og selvom jeg vet hva problemet er, ser jeg ingen løsning på det. Det har seg altså slik at jeg er en oppegående gutt med god selvtillit, bra skolegang og et utseende og kropp jeg selv er fornøyd med og som mange både gutter og jenter har sagt at er sykt bra. På ungdomskolen hadde jeg mine 3 værste år noen sinne. Selvom jeg var veldig omgjengelig hadde jeg kun et fåtall av venner som var greie mot meg, hvorfor de andre ikke var det aner jeg ikke. Selv så jeg utrolig opp til de kule og populære, og inni meg var det en følelse som styrket meg, hva det var vet heg heller ikke. I dag, noen år etter at jeg sluttet på ungd. skolen er jeg der jeg drømte om at jeg var, og er respektert og blitt del av alle jeg så opp til tidligere. Dette har gjort at jeg har kommet i kontakt med mange lekre jenter, og deretter også problemet mitt... Bare den siste måneden har fått mange interesserte jenter på veldig, veldig nærme hold, der samtlige har sagt at de vil ha tid med meg alene etc. For meg er det kun et enkelt ja før jeg kan havne i seng med nesten hver enkelt av dem, men det greier jeg bare ikke... Jeg feiger på en måte ut eller liker ikke tanken på kun å drive på med de for sexens skyld, og ligge rundt med de alle. Hvorfor må dette skje meg? Kan det være fortiden min som ødelegger for meg? Håper verken at det ble surrete eller at jeg blir oppfattet som skrytete, for det er absolutt ikke meningen, men jeg velger å si det som det er så jeg får litt presise svar. Vær så snill å hjelp meg, jeg skulle ønske at jeg kunne vært litt tøffere og mer mann, for det er det jeg egentlig vil! Takk for at du tok deg tid til å lese! Erik Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Heihei, Jeg har i det siste tenkt på noe som begynner å plage meg, og selvom jeg vet hva problemet er, ser jeg ingen løsning på det. Det har seg altså slik at jeg er en oppegående gutt med god selvtillit, bra skolegang og et utseende og kropp jeg selv er fornøyd med og som mange både gutter og jenter har sagt at er sykt bra. På ungdomskolen hadde jeg mine 3 værste år noen sinne. Selvom jeg var veldig omgjengelig hadde jeg kun et fåtall av venner som var greie mot meg, hvorfor de andre ikke var det aner jeg ikke. Selv så jeg utrolig opp til de kule og populære, og inni meg var det en følelse som styrket meg, hva det var vet heg heller ikke. I dag, noen år etter at jeg sluttet på ungd. skolen er jeg der jeg drømte om at jeg var, og er respektert og blitt del av alle jeg så opp til tidligere. Dette har gjort at jeg har kommet i kontakt med mange lekre jenter, og deretter også problemet mitt... Bare den siste måneden har fått mange interesserte jenter på veldig, veldig nærme hold, der samtlige har sagt at de vil ha tid med meg alene etc. For meg er det kun et enkelt ja før jeg kan havne i seng med nesten hver enkelt av dem, men det greier jeg bare ikke... Jeg feiger på en måte ut eller liker ikke tanken på kun å drive på med de for sexens skyld, og ligge rundt med de alle. Hvorfor må dette skje meg? Kan det være fortiden min som ødelegger for meg? Håper verken at det ble surrete eller at jeg blir oppfattet som skrytete, for det er absolutt ikke meningen, men jeg velger å si det som det er så jeg får litt presise svar. Vær så snill å hjelp meg, jeg skulle ønske at jeg kunne vært litt tøffere og mer mann, for det er det jeg egentlig vil! Takk for at du tok deg tid til å lese! Erik Kanskje du er kjæreste med min søster? hmmm hehehe.. Jeg tuller... Dette må du finne ut av selv. Jeg er en mann (24) som har kun hatt en kjæreste, meget kortvarig. Men uansett har jeg lagt merke til at mange damer ser på meg, og de ser en gang til etter meg, i blant kommer de til meg for å prate litt med meg. Men jeg blir sjeldent så forelsket at jeg kunne tenkt å være samboer med et dame.. Jeg treffer selvsagt mange fine damer, men kun ett i senere tid. Tips til deg: Treff damer og gi dem sjanse å bli kjent med deg selv om du i begynnelsen er ikke interessert i dem, og gi deg selv sjanse å bli kjent med damer. Mange tenker at de har lyst å treffe dem rette, det skjer hvis du tror på det da... Det har hendt meg flere ganger i livet som jeg kunne tenkt å bli kjæreste med den dame jeg treffe. Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Som du selv forklarer så er/var du i en lignende situasjon, og jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver der, men med disse jentene i det siste så er det omtrent så de har tryglet om å få være alene med meg, og jeg er dritkeen på å prøve, utforske osv, men jeg backer ut og blir sittende igjen med en følelse av at jeg ikke gidder siden det ikke er noen jeg er interessert i. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Ikke tvil på deg selv. Ca 8 ganger i min liv har det hendt at jeg kunne tenkt å bli kjæreste med et dame. Ønsker deg lykke til Endret 6. juni 2012 av Qwseyvnd Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Det er akkurat det, om man bare skal utforske med jenter man er interessert i blir det vel fryktelig ensomt... Faen ta meg. Noen andre som har forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Alv79 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Heihei, Jeg har i det siste tenkt på noe som begynner å plage meg, og selvom jeg vet hva problemet er, ser jeg ingen løsning på det. Det har seg altså slik at jeg er en oppegående gutt med god selvtillit, bra skolegang og et utseende og kropp jeg selv er fornøyd med og som mange både gutter og jenter har sagt at er sykt bra. På ungdomskolen hadde jeg mine 3 værste år noen sinne. Selvom jeg var veldig omgjengelig hadde jeg kun et fåtall av venner som var greie mot meg, hvorfor de andre ikke var det aner jeg ikke. Selv så jeg utrolig opp til de kule og populære, og inni meg var det en følelse som styrket meg, hva det var vet heg heller ikke. I dag, noen år etter at jeg sluttet på ungd. skolen er jeg der jeg drømte om at jeg var, og er respektert og blitt del av alle jeg så opp til tidligere. Dette har gjort at jeg har kommet i kontakt med mange lekre jenter, og deretter også problemet mitt... Bare den siste måneden har fått mange interesserte jenter på veldig, veldig nærme hold, der samtlige har sagt at de vil ha tid med meg alene etc. For meg er det kun et enkelt ja før jeg kan havne i seng med nesten hver enkelt av dem, men det greier jeg bare ikke... Jeg feiger på en måte ut eller liker ikke tanken på kun å drive på med de for sexens skyld, og ligge rundt med de alle. Hvorfor må dette skje meg? Kan det være fortiden min som ødelegger for meg? Håper verken at det ble surrete eller at jeg blir oppfattet som skrytete, for det er absolutt ikke meningen, men jeg velger å si det som det er så jeg får litt presise svar. Vær så snill å hjelp meg, jeg skulle ønske at jeg kunne vært litt tøffere og mer mann, for det er det jeg egentlig vil! Takk for at du tok deg tid til å lese! Erik Jeg selv er ikke misfornøyd og har har også hatt folk som har sagt at jeg er pen, men dette er det liksom enkelte som hater, tror det er litt sånn jantelov at du ikke tilater deg kjærlighet osv. fordi vil folk mislike enda mer at du liksom får det til og ikke de. Men er også enig i og har også en "moralkodeks" der jeg ikke vil bli sett på som en "hore". Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Finnes vel mye du kan gjøre,men siden du skriver at du ble behandlet dårlig på ungdomskolen så kan det jo sitte en del dårlige tanker igjen fra den tiden? Uansett så trengs det vel trening på sosialt samvær,og hva med å bare bli med en av disse damene da,du trenger ikke på noen måte gjøre noe annet enn å prate med dem om alt mulig. Så får du vel bare slå til hvis det føles riktig å hooke opp med noen av dem da,ingen duster fra ungdomskolen som kan stoppe deg fra å gjøre det akkurat. *Folk som prøver å trekke andre ned er forøvrig det mest patetiske som finnes,og uansett hvor mye de prøver så klarer de ikke å trekke noen ned på sitt eget lille usle nivå,for der ligger nemlig bunnen. Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Til Alv: Ja jeg har også hørt og sett at sjalusi og misunnelse fort kan oppstå når det kommer til sånt, men slik er det ikke for meg, ikke som eg har hørt eller opplevd ihvertfall. Jeg har mange grønne lys, men velger å heller sette på brekket eller sette i revers. Jeg vil heller ikke bli sett på som mannehore, men jeg er jo i bunn og grunn interessert i å ha det gøy og gi faen, så det er så rart at jeg er sånn. Endret 6. juni 2012 av Unknown Username Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Finnes vel mye du kan gjøre,men siden du skriver at du ble behandlet dårlig på ungdomskolen så kan det jo sitte en del dårlige tanker igjen fra den tiden? Uansett så trengs det vel trening på sosialt samvær,og hva med å bare bli med en av disse damene da,du trenger ikke på noen måte gjøre noe annet enn å prate med dem om alt mulig. Så får du vel bare slå til hvis det føles riktig å hooke opp med noen av dem da,ingen duster fra ungdomskolen som kan stoppe deg fra å gjøre det akkurat. *Folk som prøver å trekke andre ned er forøvrig det mest patetiske som finnes,og uansett hvor mye de prøver så klarer de ikke å trekke noen ned på sitt eget lille usle nivå,for der ligger nemlig bunnen. Det er fullt mulig at noe sitter igjen fra fortiden, men jeg visste at jeg var verdt mer enn de idiotene, og lot de heller få drive på med sitt. I min nye vennekrets hvor ganske mange blir sett på som populære virker det som om flesteparten unner hverandre damer, av hva jeg har oppfattet ihvertfall, så det er ingen venner eller andre som hindrer meg, men min egen tankegang eller noe i den duren. Selv vet jeg jo at jeg har allverdens med muligheter til å være player, men jeg føler ikke helt at det passer den personen jeg er, og dermed blir det vel feil ovenfor meg selv å ha meg med disse jentene jeg ikke er interessert i, selvom jeg sitter her og kan tenke meg å ha det morro, huff. Tusen takk for flotte svar til nå! Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg har vel også hatt muligheten til å ligge rundt,men det passer ikke for meg. Ble faktisk ofte sjekket opp av kvinnfolk da jeg var på din alder,kun ett par ganger jeg gikk videre med noe. Er faktisk ikke alle menn som er med på den der "pul så mange du klarer før du dør ,og skryt av det etterpå leken".for noen så høres slikt bare trist og kaldt ut. Det å være en såkalt player er hverken vanskelig,tøft eller noe å trakte etter mener nå jeg,synes faktisk det høres ganske så stakkarslig ut. *De playerne jeg kjente da jeg vokste opp har både unger her og der,festa bort alt for mye penger samt alt de egentlig får er "sluts" og desperate kvinnfolk(if you only fuck with sluts,you end up marrying one). Men de skal få lov til å leve på minnene av hun de feide over på en skitten dass,i skauen,eller hvor de nå enn lå og kjørte på. Gjør det som føles naturlig,drit i hva andre mener når det gjelder dette temaet. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg liker godt å lese om slike temaer hehe... Dere får gjøre som dere vil Lenke til kommentar
Filterløs Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 For meg virker det som om det er personligheten din fra ungdomsskolen som henger igjen selv om din sosiale status er blitt høyere. Føler du at du ikke er bra nok? Er du konfliktssky og rett og slett redd for at noen av jentene skal bli sure på deg? Klarer du ikke ta dine egne valg, og forventer at andre skal ta dem for deg? Føler du deg utenfor din komfortsone på dette området og er litt skremt? Dette er spørsmål jeg ville stilt meg selv om jeg hadde vært i din situasjon. Rett og slett gå i deg selv og prøv å forstå hvorfor du tenker det du tenker. Du er fortsatt ung og har veldig god tid på finne ut av slike ting. Prøv deg frem og finn ut hva som passer for deg. Jeg mener du ikke finner noe direkte rett svar du kan være tilfreds med på forumet om dette da det er veldig individuelt hva folk vil med forhold av det motsatte kjønn. Jeg gikk i mange år og overbeviste meg selv om at det å knulle rundt var DASJIIIIIIIIT, men etter jeg har kommet meg godt oppi 20 åra har jeg innsett at det er ikke en slik person jeg er og at korte overfladiske forhold gir meg veldig lite. Lykke til med å finne deg selv og håper du får løst "dameproblemet" ditt! Lenke til kommentar
Nator Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Gjør det du innerst inne føler at du vil gjøre. Om det betyr at du trenger litt mer pusterom, velg den du tror er den beste av alle jentene og gi de andre beskjed om at du trenger en pause eller noe sånt Du skal ikke trenge å tenke på hva som er "forventet av deg" f.eks. fordi du har hørt at gutter må ligge med alle de kan... Det er bare tull. Gjør det som gjør deg glad, og vet du ikke det, så føl deg frem. Endret 7. juni 2012 av Nator Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hmm. Mye rart her. For det første: Hvorfor tror du utseende og kropp har noe med hvor mange venner du hadde? Det har absolutt ingenting å si. Mange kan prøve å motsi meg - men jeg er et levende bevis på at det har NULL og si - selv når det kommer til sex / forhold. N U L L. Jeg tror dette er basisen for problemene dine. Du føler enten at du fortjener mer enn du får eller at du får mindre enn du fortjener grunnet tankene dine baserer seg på utseende faktorer. Hvis du slutter å tenke på alle de "lekre damene du kunne knulle" og heller tenker på "de fantastiske forholdene du kan skape med mennesker generelt" vil du leve et mye mer lykkelig og velfungerende liv. 3 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Mange utfyllende svar her. Mulig jeg mislykkes i å lese mellom linjene (eller at jeg ikke orker å dra frem hobbypsykologen), men for meg virker du bare som en "godgutt" som respekterer jenter, selv om du ikke vil Beundringsverdig at du ikke knuller rundt, når du har muligheten til dette. Kanskje du rett og slett skal prøve å bli kjent med folk, på et helt "normalt menneskelig" nivå, uten at alt skal handle om status, utseende, hvem som er kul osv? Bare snakk, se hva du kan lære om og av andre mennesker. Få et mer naturlig forhold til det å omgås og å ha relasjoner til andre. Virker som du har satt dette veldig høyt tidligere, og det er ikke noe galt i det, men kanskje det er på tide at du blir litt mer "avslappet" rundt det. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Når ble det negativt å ikke ville ligge rundt? Hadde flere vært som deg, sier nå jeg 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Litt sent å komme inn i posten men hvordan kan en person med god selvtillit ha et problem med å si nei? Selvbilde er ikke det samme som selvtilit... Vi lever da også i 2012 og jeg blir overasket over at det er fortsatt folk som tenker på samleie som et forhold. Hvis to voksene mennesker ønsker å nyte hverandre hvordan kan det _ikke_ være en bra ting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå