Anterialis Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Hei, "problemet" oppstår i slutten av en kamp når man spiller online. Da er det sånn at man må igjennom reprisen (selv om man ikke vil), og eneste måten å komme seg igjennom denne på, er at begge parter trykker den vekk (x-knappen). Men dersom kun jeg krysser meg igjennom denne - og motparten ikke - da blir jeg tvunget til å se reprisene. Dersom motparten ikke trykker i det hele tatt, sitter jeg helt fast i flere minutter. Eneste måten å komme seg ut av dette på er å avslutte hele ps3-boksen (dra ut strømmen feks.). Hvordan kommer jeg forbi denne reprisen uten godkjenning fra motstander? Jeg lurer også på hvordan jeg fjerner den irriterende in-game pausemeny-spillinga. Den er jeg totalt uinteressert i, og kommer jo opp hele tia. Hvordan fjerner jeg denne totalt? På forhånd takk =) Endret 7. juni 2012 av Anterialis Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Tror ikke det går. Per dags dato har jeg gjort ferdig rundt 400 kamper online og aldri klart å komme meg forbi dette. For så vidt ganske idiotisk ettersom kampen uansett er ferdig. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) EA SPORTS - its in the game. Endret 9. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Noe som også er irriterende er at dersom man scorer mål tidlig i kampen har motspilleren fremdeles muligheten til å forlate spillet uten at den som leder vinner kampen. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Er bare til å unngå å skåre før det er gått 5 min..Dette er for at du skal kunne gå ut av kampen hvis det lagger noe sinnsykt, som ødelegger kampen uansett. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Dette tar som regel bare noen sekunder å finne ut av. Om jeg scorer mål etter 2 minutter må de gjerne forlate kampen, men da vil jeg gjerne vinne kampen. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Men igjen så vil ikke dette gå. er det en vinner er det også en taper hvis du starter med ballen, det lagger noe forferdelig og han ikke klarer å ta ballen, så går du rett i angrep og skårer. fortsatt fair? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 Vil det ikke lagge akkurat like mye for begge parter da dette er live? Er vel ikke sånn at serveren er hos en av spillerne? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Vil det ikke lagge akkurat like mye for begge parter da dette er live? Er vel ikke sånn at serveren er hos en av spillerne? Det samme tenkte jeg. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Alltids noen som prøver å spille med lag som ikke vet at det går an å gå ut av kampen, eller som ikke gidder å gå ut av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå