hean Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Vil gjerne ha meg Office da jeg skal bruke PowerPoint en del men lurer på om PowerPoint-versjonen i Home and Student er begrenset i forhold til de andre og dyrere Office-versjonene. Håper noen som kan svare på det, på forhånd takk!! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Har ikke merket noe med min som gjør at den er begrenset eller noe slikt. Og jeg kjøpte meg Home And Student. Tror det som gjør den billigere er fordi det kun er Word, Excel, PowerPoint og OneNote.. Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Kunne du tatt en skjermdump av verktøylinjen og postet bildet her? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 1. Hvordan tar jeg bilde av skjermen? 2. Verkøylinjen? Skal jeg åpne PP og ta bilde der...?? Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Hvis du trykker på PrtSc (Print Screen), en knapp som sannsynligvis ligger i øverste rad mellom "0" og enter så lagrer du bildet i ett minne til PC-en som du når frem ved å trykke "Ctrl" og "V" samtidig. Åpner du da ett bildeprogram, for eksempel Paint og trykker Ctrl og V så limer du bildet inn i programmet, deretter lagrer du det bare som en jpg fil som du laster opp. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Kan ikke å redigere bilde til jpg fil og alt det balet der. Så la den bare til på bildr ; http://bildr.no/view/1198541 Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Takker så mye for hjelpen... ser bra ut det der uten begrensninger, drar og henter en slik i morgen på Lade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå