Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2013 Få Sparky tilbake! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Appleton var ikke rett mann. Det mente jeg alllerede dagen han ble ansatt. Men herre jemini det er flaut det som skjer i klubben nå. Og ikke minst trist. Har nesten mistet all interesse av engelsk fotball, takket være Venky's Lenke til kommentar
Samara Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hva tror dere om årets opprykksplasser? Cardiff har nesten bare øvre halvdelslag igjen. Hull har kun nedre halvdelslag + Cardiff. De etterjagende har også stort sett kamper mot lag på nedre halvdel. Aller siste kamprunde kan jo, med Hull - Cardiff, bli en kamp om 1. plassen. Men jeg begynner vel å få litt tro på at det er de to nevnte som kan snappe direkte opprykk. Spørs vel om lagene klarer å holde ut sesongen. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Og nå kan Cardiff juble for sikkert opprykk! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 Ser ut som Blackburn kan redde seg, gjort to strålende kamper nå så! Deilig! Lenke til kommentar
Samara Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Hurra!! Hull er i Premier League! "Living the dream"-skjerfet er igjen fremme! 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Jeg føler meg ganske jævli fordi jeg er roverssupporter, men så ser jeg at det er mye verre for Wolvessupportere Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Crystal Palace sin nye logo. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Liker ikke at klubber skifter logoer. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Nei, det er faktisk JÆVLIG kjipt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Den nye så rimelig amerikansk ut. Hah. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Det jeg lurer mest på er hvorfor de har valgt en ørn som helt tydelig er på vei nedover. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Det jeg lurer mest på er hvorfor de har valgt en ørn som helt tydelig er på vei nedover. Tror nok tanken bak er en ørn som jager sitt bytte Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Håper Leicester blir det tredje laget som rykker opp, spiller for øyeblikket semi i play-off mot Watford. Watford kommer bare til å drite seg ut i PL, har sugd pikk siden Vydra startet måltørken i februar, og han forsvinner i tillegg tilbake til Udinese etter sesongen ... Palace kommer også til å drite seg ut, Zaha borte osv. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Haha, ikke vanskelig å skjønne at Vydra sliter med å score når han bommer på en sjanse som det der. Kane, som er på lån fra Spurs, kom inn for Foxes nå. Endret 9. mai 2013 av theHerd Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 1-0! Og det er ringreven David Nugent som scorer sitt første siden januar. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Håper på Brighton jeg, da får øya jeg bor på sin første Premier League spiller Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Da bor vel du på Stord Håper på Leicester pga. nostalgia og at jeg tror de har det høyeste toppnivået. Endret 9. mai 2013 av theHerd Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Stemmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå