theHerd Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 "du har ikke peiling" hva faen gutt? :b Vil du ha Cardiff opp bare pga. Swansea er der? Lyst på å ha opp Wrexham også eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 South Wales derby er et av de største rivaleriene i Storbritannia. Cardiff og Swansea i samme liga hadde krydret opp hele PL. Mye heller Cardiff enn møkkalag som Hull, Watford og Boro som rykker opp og ned uten mål og mening. 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Største rivaleriet i Walisisk fotball sikkert. Sykt irriterende å se lag fra andre land i min favorittliga, får ikke noe som helst "krydder" av det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Største rivaleriet i Walisisk fotball sikkert. Sykt irriterende å se lag fra andre land i min favorittliga, får ikke noe som helst "krydder" av det. Nå håper jeg Swansea vinner Capital One Cup slik at de kan representere England i Europa kommende sesong. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Men finnes det jo derby som Bristol City - Cardiff også som jo er et eksempel på at forholdet mellom britiske land er annerledes enn f.eks skandinaviske. Endret 18. januar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Håper Swansea og den dritkjedelige Barca-fotballen går konkurs. Hadde vært sykt digg om Cardiff hadde råtnet helt på slutten nå til tross for et gigantisk forsprang. Endret 18. januar 2013 av theHerd Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Blackpool - Cardiff på TV2 Sport Xtra 18.15 i dag. Elsker fotball i de lavere ligaene i England. Får sånn skikkelig Tippekamp-følelse av det 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Joshua King er ikke en gang i troppen til Blackburn mot Charlton. Trist, med mindre jeg har gått glipp av noe. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Vydra med mål for Watford, har vel hatt en ganske god sesong så langt? Leeds med skåring mot Bristol City, smekk i ansiktet for Citys nye manager. Vydra med nok en skåring. Endret 19. januar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Joshua King er ikke en gang i troppen til Blackburn mot Charlton. Trist, med mindre jeg har gått glipp av noe. ute med skade Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Da har jeg gått glipp av det også.. Virker å ha bodd i en hule den siste uka Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hvor lenge er King ute egentlig? Han er ikke med i kveld heller mot Brighton. Forresten litt ironisk at Gamsten aldri fikk spille under Berg, mens han har startet begge kampene under Appleton. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 He scores when he wants, Jordan Rhodes Er usikker på hvor lenge han er ute, men er vel tilbake snart forhåpentligvis Lenke til kommentar
Samara Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Watford - Crystal Palace på TV2 Sport Xtra 20.45 i dag (fredag). Bolton - Burnley kl 16.00 og Brighton - Hull fra kl 18.20 på samme kanal på lørdag. Jeg gleder meg til to av dem Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Spent på kampen i kveld. Første gang foran tv-kameraene for Zaha etter overgangen til United. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 2-0 til Watford allerede før kvarteret er spilt. Palace og Zaha har lite å komme med. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) For et comeback! To mål på fem minutter og nå blir jeg ikke overrasket om Palace tar dette. Almunia må forresten være tidenes dårligste keeper. Endret 8. februar 2013 av Latias Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Paul Ince inn som ny trener i Blackpool. Regner med at sønnen Tom ikke stikker til Liverpool nå. 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 Stakkars Blackpool, Paul Ince har aldri gjort ting bra ovenfor League 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Appleton ferdig i Blackburn allerede, han varte i ti dager mer enn Berg. Venky Chicken Factory slår til igjen med fotballkunnskapene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå