Gå til innhold

Ye Olde Championship Pub


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Sorry Samara, men her heier jeg på Sheffield Wednesday. Onkel har hatt sesongkort på Hillsborough i 20+- år nå, og har selv vært på mange kamper der, inkludert en hel fete bortekamper (Wednesday har blant de beste bortesupporterne uansett divisjon i England IMO). Hadde vært fett for min egen del om Sheffield Wednesday om de rykker opp da de er et lag jeg alltid har hatt et nært forhold til.

 

Blir uansett en fet kamp. Håper for Steve Bruce sin del at de rykker opp, for jeg er stor fan av han. Trist om han blir værende i Championship én sesong til. 

Lenke til kommentar

Jeg unner egentlig Sheffield Wednesday å rykke oppe jeg også, jeg liker dem (stedet Sheffield derimot, syns jeg ikke fullt så mye om, men Hull er heller ikke et spesielt fint sted). Men jeg håper selvsagt at Hull vinner, de er mitt lag, og skjorta skal definitivt på i morgen!

 

Uansett vinner, så håper jeg at det laget hever seg betydelig, for en del kamper for begge lag har vært helt begredelig denne sesongen, og sånn kan vi ikke spille i PL.

Lenke til kommentar

Hvem lag vil man se i PL av Hull og Sheffield W? playoff finale på wembly kl 18.00.

 

---Edit: ser at dette og de neste 3 . 4 innlegg ble flyttet fra fotballpuben, derfor det ser litt rart ut. Sorry jeg ikke visste det skulle hit.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...