Liberalistiske Samebror Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Dette er en generell tråd for NPower Championship. All diskusjon rundt/om Championship kan taes i denne tråden. Selv om vi er et mindretall med brukere her som holder med et lag i Championship, så regner jeg med det blir litt diskusjoner her rundt temaet. ----------------------------------------------- Lagene som deltar i NPower Championship 2012/2013 er: Barnsley Birmingham City Blackburn Rovers (Rykket ned fra Premier League) Blackpool Bolton Wanderers (Rykket ned fra Premier League) Brighton & Hove Albion Bristol City Burnley Cardiff City Charlton Athletic (Rykket opp fra League One) Crystal Palace Derby County Huddersfield Town (Rykket opp fra League One) Hull City Ipswich Town Leeds Utd Leicester City Middlesbrough Millwall Nottingham Forrest Peterborough Utd Sheffield Wednesday (Rykket opp fra League One) Watford Wolverhampton Wanderers (Rykket ned fra Premier League) Endret 16. september 2012 av Liberale Samebror 4 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Blir spennende å se hvem som tar turen opp igjen. Det er mange gode lag. Håper bare at Nottingham Forrest og Sheffield Wednesday holder seg i divisjonen/rykker opp. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Spennende å se hva som skjer i min klubb, Blackburn. Ting kan gå alle veier der, jeg håper det går oppover! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Terminliste: http://www1.skysports.com/football/news/11688/7822423/Championship-fixtures Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Spent på hvordan norske Wolves gjør det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Det er faen meg nitrist å se alle de lagene vi (Blackburn) skal møte i løpet av sesongen. Saver Premier League allerede Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Det viktigste er at vi ikke rykker lenger ned, og at vi slår Burnley både borte og hjemme! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Tror faktisk vi kan slite med å holde oss, siden vi har Kean som manager og eiere som ikke har peiling. Gleder meg uansett til kampene mot Burnley, Blackpool og Bolton. Kampene mot Nottingham Forest og Leeds kan også bli litt spesielle. Wolves kan også bli litt artig siden de har Solbakken som manager nå. Resten er derimot trist. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Zola ny manager i Watford. Da vet jeg hvilken klubb jeg ønsker opp i PL. Blackpool og Brighton kan godt ta følge opp. To positive klubber fra byer som mangler lag i PL. Sistnevnte skal forøvrig være nær å sikre seg Hitz. Men nå har jo Game lagt opp, så det er vel kanskje ikke så spennende lenger? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Da er det snart dags for Ståle Solbakkens første kamp i England som manager mot Leeds, hva tror folket? Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Austin har sett frisk ut. Nær ved å score etter en corner. Heier på både Leeds og Wolves. Har alltid hatt sansen for Leeds, og elsker Ståle Solbakken. Heia begge to! Håper vel mest på Wolves, dog. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 "Leeds fans chanting for Diouf to get out of their club." "Leeds fans cheering a foul on Diouf." Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Skjønner ikke dealen med at Blackburn slapp Diouf når de gjorde det, de slapp han midt i sin beste tid i Blackburndrakta. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Austin kult-helt allerede! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Colin Kazim Kazim Richards Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Godt å se at Zolas Watford fikk snudd kampen sin og vant sterkt 2-3 borte mot Palace. Gøy å få Championship på TV2, men det er et år for seint. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 Surt at vi roter bort seieren mot Ipswich, var typisk Kean-taktikk idag: score og forsvar resten av kampen, noe som ikke holdt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Deilig med seier for Nottm Forest! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Nokon som veit om kveldens wolves kamp går på norsk tv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå