Rustymagus Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Fem nedlastbare spill som du kan nyte i sommerferien. Les hele saken Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Dust: An Elysian Tale, ende-fukcing-lig!!!!! For min del blir det dét og Deadlight som definitivt skal anskaffes! Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Deadlight ser ut som høydaren her for min del, med Wreckateer like bak. Skuffende at halve soundtracket til Tony Hawk's Pro Skater HD er nye sanger, det er jo halve moroa med å gjenoppleve gamle spill av den typen. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Tony Hawk, Deadlight og Dust. Flott at Microsoft gjør det lett for meg ved å dele ut MS points for å kjøpe 3 spill, og ikke 5. Hybrid og Wreckateer skal testes, men jeg tror jeg kommer til å vente til de havner på salg uansett. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Skal teste ut alle, men Deadlight ligger høyest på lista. Lenke til kommentar
Mayster Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Skulle ikke Tony Hawk PS HD vært ute i dag? Får ikke opp mulighet for kjøp på marketplace. Noen som har fått det ned? Endret 18. juli 2012 av Mayster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå