LordOfDarkness Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Hallo! Har nylig kjøpt og bygd PC med følgende specs: Asus P8Z77-V Deluxe Intel Core i5 3570K Phanteks PH-TC14PE Corsair Vengeance Low Profile Blue DDR3-1600 16GB CL9 (4x4GB) Corsair AX 650W Asus GeForce GTX 670 2GB DirectCU II TOP OS: Windows 7 Lastet ned nyeste drivere til hovedkortet fra Asus sin side. Alt av oppdateringer fra Windows Update er installert. Ingenting er overklokket. Men når jeg kjører torture test i Prime95 får jeg allikevel Fatal Error på en eller flere workers etter en tilfeldig tid. Kan ta 10 minutter, eller det kan ta over 18 timer som i siste test jeg kjørte. På en ny PC som dette uten overklokk må man vel kunne regne med at systemet er stabilt nok til å kunne kjøre Prime95 i lange tider uten feil? Endret 6. juni 2012 av LordOfDarkness Lenke til kommentar
LordOfDarkness Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Glømte CPU-kjøleren i specs. Bruker en Phanteks PH-TC14PE. Lenke til kommentar
LordOfDarkness Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Halp? Skal vel ikke være slik? :< Lenke til kommentar
War Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Sjekker du temp på cpu under hele opplegget? Logg temp og sjekk fila når den detter ned. Lenke til kommentar
LordOfDarkness Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Temperaturen er nok ikke problemet. Ligger på 40-50 grader eller noe slikt. Hva mener du forresten med detter ned? At hele maskina detter ned? For det gjør den ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå